Ik een complete fiets!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar ik heb al een wiel in de schuur liggen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar ik heb al een wiel in de schuur liggen!!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Ik een complete fiets!3 fietsen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Ik een complete fiets!Bemoei je er niet mee als je niet weet waar het over gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de collectie? Of "om maar vast in huis te hebben"?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik anders met een ventieldopje.
Misschien is 't over 40 jaar wel een collector's item!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor de collectie? Of "om maar vast in huis te hebben"?
Één band een collectorsitem?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien is 't over 40 jaar wel een collector's item!
Dat is leuk, ja. Dat probeer ik ook wel eens, keiveel toeren maken en dan maar 20 rijdenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
Nog een klacht: als ik met de motor gewoon rustig en beschaafd door een woonwijk rijd zie ik massaal bejaarden van die "doe langzamer"-gebaren maken en![]()
-kijken
.
Like wtf, ik rijd gewoon 30/35 droplul.. zal wel m'n open uitlaten zijn. Maar dan ben ik ook nooit te beroerd om een keer gas te geven.. die afkeurende blikken dán, daar doe je 't gewoon voor.. wat een liefde
.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee als je niet weet waar het over gaat
Wat je doet is, JE HINDERT!!! OMfg, is het zo moeilijk?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ik rijd vaker te hard dan te langzaam
Ik wil alleen maar aangeven dat je langzamer mag rijden dan de snelheid die op de borden staat.
Sowieso, levensgevaarlijk!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:05 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wat je doet is, JE HINDERT!!! OMfg, is het zo moeilijk?(ik zal wel aan het happen zijn, kan niet anders).
Tuurlijk mag je dat, zolang je er maar niemand mee hindert. Dus als er iemand aankomt, gaspedaal intrappen.
Het zal wel ergens op internet staan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sowieso, levensgevaarlijk!
Als daar zo'n schijndode met 40 rijdt loop je zomaar het risico om achter 't stuur in slaap te vallen... met alle mogelijke gevolgen van dien!!
Die max. snelheid, die was toch per wielquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:10 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Het zal wel ergens op internet staan.
In kroatie mocht je voorheen over landwegen maar 40.
Door de vele ongelukken hebben ze de snelheid verdubbelt naar 80, het aantal doden is gehalveerd!!!!
Nuff said
Je bent behoorlijk aan het happenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:05 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wat je doet is, JE HINDERT!!! OMfg, is het zo moeilijk?(ik zal wel aan het happen zijn, kan niet anders).
Tuurlijk mag je dat, zolang je er maar niemand mee hindert. Dus als er iemand aankomt, gaspedaal intrappen.
Die kunnen uit veiligheids overwegingen niet harder, kankerjong dumb assquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja en? 80 is de maximum snelheid. op die wegen rijden ook wel eens trekkers, of kraanmachines. wat wil je daar aan doen dan? dumb ass_!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |