abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 13:22:00 #101
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:24:24 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69524279
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:22 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dan doe ik het toch beter
Maar ik heb al een wiel in de schuur liggen!!
Huilen dan.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:25:14 #103
256153 Billenhoofd
Hoofd op je billen.
pi_69524306
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar ik heb al een wiel in de schuur liggen!!
Ik een complete fiets!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 13:25:39 #104
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:25:52 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69524324
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef Billenhoofd het volgende:

[..]

Ik een complete fiets!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 fietsen hier .
Huilen dan.
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 13:25:56 #106
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69524332
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef Billenhoofd het volgende:

[..]

Ik een complete fiets!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bemoei je er niet mee als je niet weet waar het over gaat
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:26:31 #107
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69524350
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Hij wel
Ja, wat moet ik anders met een ventieldopje .
Huilen dan.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:29:13 #108
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_69524444
Fossielen die om het minste en geringste beginnen te seinen en te toeteren
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 13:32:53 #109
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69524598
Laatst in Duitsland was nog mooier. Reed er een oude vent, gaat hij plots op de remmen totdat hij 60 reed. Daarna ging hij weer iets harder, en even verder weer vol in de ankers en 60 rijden. Wat bleek nou, hij probeerde de borden te lezen. Zulke figuren horen ook niet op de weg.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:34:35 #111
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69524601
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Voor de collectie? Of "om maar vast in huis te hebben"?
Misschien is 't over 40 jaar wel een collector's item!
Huilen dan.
pi_69524753
Hoe herkenbaar is deze klacht zeg

Bejaarden zijn sowieso vaak storend merk ik.

Ook op de fiets heb je regelmatig een stel van die oudjes die het hele fietspad in beslag nemen.
En bellen helpt niet, want ze zijn zo doof als het maar zijn kan.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:45:34 #113
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69524957
Nog een klacht: als ik met de motor gewoon rustig en beschaafd door een woonwijk rijd zie ik massaal bejaarden van die "doe langzamer"-gebaren maken en -kijken .

Like wtf, ik rijd gewoon 30/35 droplul.. zal wel m'n open uitlaten zijn . Maar dan ben ik ook nooit te beroerd om een keer gas te geven.. die afkeurende blikken dán, daar doe je 't gewoon voor.. wat een liefde .
Huilen dan.
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 13:47:27 #114
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 13:48:02 #115
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69525041
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
Nog een klacht: als ik met de motor gewoon rustig en beschaafd door een woonwijk rijd zie ik massaal bejaarden van die "doe langzamer"-gebaren maken en -kijken .

Like wtf, ik rijd gewoon 30/35 droplul.. zal wel m'n open uitlaten zijn . Maar dan ben ik ook nooit te beroerd om een keer gas te geven.. die afkeurende blikken dán, daar doe je 't gewoon voor.. wat een liefde .
Dat is leuk, ja. Dat probeer ik ook wel eens, keiveel toeren maken en dan maar 20 rijden
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:48:53 #116
256153 Billenhoofd
Hoofd op je billen.
pi_69525073
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Bemoei je er niet mee als je niet weet waar het over gaat
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:55:17 #117
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69525280
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Één band een collectorsitem?
Je weet maar nooit !
Huilen dan.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:59:56 #118
254875 MarkoA.
A L P E N B O M B E R !
pi_69525445
Bejaarden zonder lontje zijn pas lol
pi_69525608
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Weet ik veel
Ik rijd vaker te hard dan te langzaam

Ik wil alleen maar aangeven dat je langzamer mag rijden dan de snelheid die op de borden staat.
Wat je doet is, JE HINDERT!!! OMfg, is het zo moeilijk? (ik zal wel aan het happen zijn, kan niet anders).
Tuurlijk mag je dat, zolang je er maar niemand mee hindert. Dus als er iemand aankomt, gaspedaal intrappen.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:07:19 #120
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69525665
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:05 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Wat je doet is, JE HINDERT!!! OMfg, is het zo moeilijk? (ik zal wel aan het happen zijn, kan niet anders).
Tuurlijk mag je dat, zolang je er maar niemand mee hindert. Dus als er iemand aankomt, gaspedaal intrappen.
Sowieso, levensgevaarlijk!

Als daar zo'n schijndode met 40 rijdt loop je zomaar het risico om achter 't stuur in slaap te vallen... met alle mogelijke gevolgen van dien!!
Huilen dan.
pi_69525767
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Sowieso, levensgevaarlijk!

Als daar zo'n schijndode met 40 rijdt loop je zomaar het risico om achter 't stuur in slaap te vallen... met alle mogelijke gevolgen van dien!!
Het zal wel ergens op internet staan.
In kroatie mocht je voorheen over landwegen maar 40.
Door de vele ongelukken hebben ze de snelheid verdubbelt naar 80, het aantal doden is gehalveerd!!!!

Nuff said
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:18:09 #122
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69525954
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:10 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Het zal wel ergens op internet staan.
In kroatie mocht je voorheen over landwegen maar 40.
Door de vele ongelukken hebben ze de snelheid verdubbelt naar 80, het aantal doden is gehalveerd!!!!

Nuff said
Die max. snelheid, die was toch per wiel ?
Huilen dan.
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 14:21:30 #123
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69526027
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:05 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Wat je doet is, JE HINDERT!!! OMfg, is het zo moeilijk? (ik zal wel aan het happen zijn, kan niet anders).
Tuurlijk mag je dat, zolang je er maar niemand mee hindert. Dus als er iemand aankomt, gaspedaal intrappen.
Je bent behoorlijk aan het happen

Ik zeg alleen maar dat er geen verplichte minimale snelheid is. En als je heel veel langzamer rijd dan de maximumsnelheid je het risico op een bekeuring loopt wegens het hinderen van het andere verkeer.
pi_69528515
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:07 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

ja en? 80 is de maximum snelheid. op die wegen rijden ook wel eens trekkers, of kraanmachines. wat wil je daar aan doen dan? dumb ass _!
Die kunnen uit veiligheids overwegingen niet harder, kankerjong dumb ass _!

[ Bericht 1% gewijzigd door deepart op 29-05-2009 15:57:33 ]
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:51:56 #125
256153 Billenhoofd
Hoofd op je billen.
pi_69528546
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:59 schreef MarkoA. het volgende:
Bejaarden zonder lontje zijn pas lol
Dat zijn gewoon vrouwelijke bejaarden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')