ben een dudette dank jequote:
Bij de blokker of hema heb je er voor een tientje 1quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:28 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ja, zit op kamers en er is daar dus geen fluitketel maar alleen een vieze oude verkalkte waterkoker en daar smaakt de thee niet egt goed door.
Hmm, het was ook sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:26 schreef W00fer het volgende:
[..]
En dat geloof je nu serieus. Ik werk in een winkel waar we internetaansluitingen verkopen, de meeste kampers willen een 19,95 2mbit verbindingkje
ik ook niet, sta al 5 min in de rij voor een ps3 en er zijn al 3 of 4 producten geweest, erg vaag.... Ben ook bang dat ik zo heel iets anders koop als ik door die rij zou komenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:30 schreef Prowl het volgende:
Zo'n BBQ kan nooit zo snel weg zijn, ik vertrouw het zaakje niet meer
Ze hebben echt letterlijk enkele exemplaren van alles..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:30 schreef Prowl het volgende:
Zo'n BBQ kan nooit zo snel weg zijn, ik vertrouw het zaakje niet meer
Voor een tientje heb je een nieuwe bij Blokker.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:28 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ja, zit op kamers en er is daar dus geen fluitketel maar alleen een vieze oude verkalkte waterkoker en daar smaakt de thee niet egt goed door.
Wet koop op afstand geldt hier ook gewoon lijkt me, annuleren danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:31 schreef bosb het volgende:
[..]
ik ook niet, sta al 5 min in de rij voor een ps3 en er zijn al 3 of 4 producten geweest, erg vaag.... Ben ook bang dat ik zo heel iets anders koop als ik door die rij zou komen
idd, maar dan moet ik dus helemaal naar blokker toe lopenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:32 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Voor een tientje heb je een nieuwe bij Blokker.
Nee, zonder linkiequote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:32 schreef aardappel het volgende:
zeg gibeon... ga je nu alle hunts hier plaatsen met een linkie? heb je niks beters te doen?
Ben uit de rij gekickt maargoed ze kunnen er volgens mij nooit meer dan 2 per product hebben ofzo, die wii is ook weer heel erg goedkoop.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:32 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wet koop op afstand geldt hier ook gewoon lijkt me, annuleren dan
Ik stel het wel op prijsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:32 schreef aardappel het volgende:
zeg gibeon... ga je nu alle hunts hier plaatsen met een linkie? heb je niks beters te doen?
Inderdaad, vanaf de vorige hunt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:35 schreef MYM het volgende:
dus nog meer fokkers die reload every even gedownload hebben voor firefox
Nee hoor, mijn f5 knop is morgen gewoon versletenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:35 schreef MYM het volgende:
Opera 10 beta + middelvinger linker hand is snellerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:35 schreef MYM het volgende:
en dan druk ik op nu kopen en zie ik een 4seizoenen dekbed.. die heb ik heul al!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:38 schreef JuzzMuzz het volgende:
[ afbeelding ]
het moet niet gekker worden
ik heb al 3 x 0 op het rekest gekregenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:41 schreef Prowl het volgende:
Heeft inmiddels iemand überhaupt al wat kunnen kopen?
nog iets goedkoper en ik had hem genomen... helaas iets te duur voor mequote:
Zelfs met een account kun je niks kopen, het balkje voor een product is al helemaal blauw gevuld nadat je 1x op F5 gedrukt hebt..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:41 schreef aardappel het volgende:
ik ben nu al een half uur bezig met inschrijven... fucking trage servers!
ja helaas inderdaadquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:43 schreef Gibeon het volgende:
Hugo Boss gemist, damn. Dat was echt een paar seconde.
Die zag ik letterlijk voorbij flitsenquote:
Ik ook al voor een aantalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:46 schreef neggix het volgende:
Hoppa, pruduct nummer 7 waar ik al weer te laat voor ben
Tis wel heel triest zeg
Goh, zou het een restverkoop zijn ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:47 schreef aardappel het volgende:
hee die Western Digital My Book World Edition 750GB NAS Netwerk Hard Drive heb ik al eerder gezien!!!
ik dacht dat ze een hunt lieten staan totdat het uitverkocht was? ik heb deze aan het begin van de nacht al gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |