ben een dudette dank jequote:
Bij de blokker of hema heb je er voor een tientje 1quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:28 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ja, zit op kamers en er is daar dus geen fluitketel maar alleen een vieze oude verkalkte waterkoker en daar smaakt de thee niet egt goed door.
Hmm, het was ook sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:26 schreef W00fer het volgende:
[..]
En dat geloof je nu serieus. Ik werk in een winkel waar we internetaansluitingen verkopen, de meeste kampers willen een 19,95 2mbit verbindingkje
ik ook niet, sta al 5 min in de rij voor een ps3 en er zijn al 3 of 4 producten geweest, erg vaag.... Ben ook bang dat ik zo heel iets anders koop als ik door die rij zou komenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:30 schreef Prowl het volgende:
Zo'n BBQ kan nooit zo snel weg zijn, ik vertrouw het zaakje niet meer
Ze hebben echt letterlijk enkele exemplaren van alles..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:30 schreef Prowl het volgende:
Zo'n BBQ kan nooit zo snel weg zijn, ik vertrouw het zaakje niet meer
Voor een tientje heb je een nieuwe bij Blokker.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:28 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ja, zit op kamers en er is daar dus geen fluitketel maar alleen een vieze oude verkalkte waterkoker en daar smaakt de thee niet egt goed door.
Wet koop op afstand geldt hier ook gewoon lijkt me, annuleren danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:31 schreef bosb het volgende:
[..]
ik ook niet, sta al 5 min in de rij voor een ps3 en er zijn al 3 of 4 producten geweest, erg vaag.... Ben ook bang dat ik zo heel iets anders koop als ik door die rij zou komen
idd, maar dan moet ik dus helemaal naar blokker toe lopenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:32 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Voor een tientje heb je een nieuwe bij Blokker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |