Inderdaad, als een willekeurige man met een willekeurig pasje zou zeggen dat je niet meer op de lijntjes tussen de stoeptegels mag stappen doe jij dat dan ook niet meer?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:52 schreef NikkelCobalt het volgende:
Maar wat voor man was het dan? Een man met een pasje... een 65+ pas ofzo? En die gehoorzaam jij?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:13 schreef NikkelCobalt het volgende:
Hier een gratis paint van hoe het waarschijnlijk is gegaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een trein is wat anders dan de Randstadrail.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:29 schreef DaanA het volgende:
Mag je niet drinken in de trein?![]()
Ik had altijd geleerd dat je op het station wel bier mocht kopen, maar niet drinken, dat je dat moest bewaren voor in de trein, want daar mag het wel.
Ze komen nota bene langs met zo'n koffiekarretje of -mannetje.
Je hebt je wat op de mouw laten spelden door een autist, TS. Dus zo contactgestoord was-ie niet, hij kon je zo maar een poets bakken.![]()
[ afbeelding ]
Behalve dat het voor geen reet klopt, want TS is een negert. Zo ging het:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:13 schreef NikkelCobalt het volgende:
[ afbeelding ]
me beeldscherm wat doe jequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Behalve dat het voor geen reet klopt, want TS is een negert. Zo ging het:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dude nu denken mensen hier dat ik schizofreen ben, beetje in lachen uitbarsten in het midden van de nachtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Baas.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
omg wtf die swans er ook nog bijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die 65+ pas doet het hemquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:13 schreef NikkelCobalt het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal vooral dat pasje van die kerelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whaha ziekquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
:$:$:$:$quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Exact wat ik wilde posten, tot aan swans aan toe.quote:
Je schrijftquote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:06 schreef Feestkabouter het volgende:
ik ben autist.
ik mors niet.
je was in de war:
parkinsonners morsen.
*proestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, maar zilver en blauw.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
![]()
Maar Red Bull is niet rood.
oh sorry :$:$:$quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef n8n het volgende:
Red Bull stinkt enorm, daarmee ga je niet in een kleine afgesloten ruimte zitten, autist.
[..]
[ afbeelding ]
het waren gewoon korte zinnetjes.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Je schrijft
wel
op een hele
autistische
manier.
Ofzo.
[ afbeelding ]
oh hoort dat..... dat zijn ze me dan vergeten te leren vroegah. ik zie wel eens van die topics waar lezers schreeuwen om witregels en interpunctie die ze van de TS wensen. maar blijkbaar hoort het dus allemaal achter elkaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:53 schreef Kriegel het volgende:
Nee, gewoon grafhumor. En ook al zijn het korte zinnetjes, dan hoor je ze nog altijd niet onder elkaar te zetten. Eigenlijk.
Ja, zolang het geen muur van tekst wordt is dat inderdaad de bedoeling. Zodra dat wel het geval is of je onderwerp verandert, dan komt er een witregel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:25 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
oh hoort dat..... dat zijn ze me dan vergeten te leren vroegah. ik zie wel eens van die topics waar lezers schreeuwen om witregels en interpunctie die ze van de TS wensen. maar blijkbaar hoort het dus allemaal achter elkaar.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:25 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
oh hoort dat..... dat zijn ze me dan vergeten te leren vroegah. ik zie wel eens van die topics waar lezers schreeuwen om witregels en interpunctie die ze van de TS wensen. maar blijkbaar hoort het dus allemaal achter elkaar.
was mijn witregel dan wel goed? eerst had ik het namelijk over niet morsen, en daarna over wel morsen. dat lijken me een verandering van onderwerp.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, zolang het geen muur van tekst wordt is dat inderdaad de bedoeling. Zodra dat wel het geval is of je onderwerp verandert, dan komt er een witregel.
Behalve dat het voor geen reet klopt, want TS is de internetheld Ritmo. Zo ging het:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:13 schreef NikkelCobalt het volgende:
[ afbeelding ]
Stfu malloot.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:19 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
was mijn witregel dan wel goed? eerst had ik het namelijk over niet morsen, en daarna over wel morsen. dat lijken me een verandering van onderwerp.
Ooh dan bij deze een juiste correctiequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:22 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Ik heb heulemaal geen oranje rugzak
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Is dat een enorme bij ofzo?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik wil een paintreeks, dus
[..]
Behalve dat het voor geen reet klopt, want TS is de internetheld Ritmo. Zo ging het:
[ afbeelding ]
LOLLLLLLLquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:47 schreef JeWaitut het volgende:
Dat is geen man, dat is een m&m!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |