Ik wil 'm ook in het paars hebben maar tot nu toe heb ik die nog niet besteldquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat blazertje is echt super he, het is mijn favoriete werk-kledingstuk
ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja goed
Wanneer heb jij er voor het laatst iets bijgegooid? Ik deze week nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fotooooooquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:31 schreef duymelijntje het volgende:
OMG!!
Ik heb vandaag die rok met 3 lagen tule binnen gekregen. Hij is echt huge!!! Ik voel me echt een prinses
Hij is wel langer dan ik had verwacht, tot aan mijn enkels bijna en superwijd, maar zooo romantisch. Tevens leuk voor themafeestjes
Of ergens in de winkel hangt... ik heb hem in Utrecht vandaag niet gespot...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:43 schreef Crientj het volgende:
Heeft iemand misschien een idee hoe dit jurkje valt?
[ afbeelding ]
Ik vind hem zoo mooi, maar voordat ik heel heel veel moeite ga doen om hem te krijgen en dan uiteindelijk teleurgesteld word omdat het totaal niet past.. enzovoort. ;o
In welke ben je geweest? Nja, kan wellicht wel een keer kijken in een van de winkels in Zwolle/Almelo of Enschede.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:46 schreef Klare het volgende:
[..]
Of ergens in de winkel hangt... ik heb hem in Utrecht vandaag niet gespot...
oeh klinkt erg tof! heb je een plaatje of zo?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:31 schreef duymelijntje het volgende:
OMG!!
Ik heb vandaag die rok met 3 lagen tule binnen gekregen. Hij is echt huge!!! Ik voel me echt een prinses
Hij is wel langer dan ik had verwacht, tot aan mijn enkels bijna en superwijd, maar zooo romantisch. Tevens leuk voor themafeestjes
In de Divided vestiging in de Steenstraat en bij de Oude Gracht. Want het is van Diveded denk ik zo? Nuja, anders volgende week eens in Brugge kijken. (En waarschijnlijk staat hij me toch niet .... ben te klein voor zulke jurken...maar hij is zo leuk!)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:50 schreef Crientj het volgende:
[..]
In welke ben je geweest? Nja, kan wellicht wel een keer kijken in een van de winkels in Zwolle/Almelo of Enschede.
Even gecheckt maar er is weer wat met de site.. lukt mij ook niet!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:39 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Heb een error en kan niet inloggen op mijn pagina...
Ik krijg hem morgen of na het weekendquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:43 schreef Crientj het volgende:
Heeft iemand misschien een idee hoe dit jurkje valt?
[ afbeelding ]
Ik vind hem zoo mooi, maar voordat ik heel heel veel moeite ga doen om hem te krijgen en dan uiteindelijk teleurgesteld word omdat het totaal niet past.. enzovoort. ;o
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
Dat geruite jurkje en die bh van Jojoortje!
Waarom kan ik dat soort dingen nou nooit vinden..
Dat vraagt om een foto...dat begrijp je wel!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik krijg hem morgen of na het weekend![]()
Er werd hier al wel gezegd dat je geen cup AA voor het jurkje moet hebben
[..]
Die BH was 's ochtends een keer in de Sale4 euro!
En dat jurkje stond ook ergens verstopt op de site.. Ben benieuwd!
Komt goed.. Alleen als die mooi isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:06 schreef Klare het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto...dat begrijp je wel!
En verstopt...kan je iets specifieker zijn.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |