hihi ik kan het ook niet lezen meerquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
haha
nee hoor is niets geheims maar alles wat je hier zegt staat gelijk op Google for ever, en daarom ben ik wat terughoudend. geen derde partijen in een slecht licht zetten voor je zekerheid hebt en zoals je het überhaupt al wil doen. maar heel globaal gezegd, ik vind niet dat we netjes behandeld zijn door de organisatie.
staat niets wat jij al niet wistquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi ik kan het ook niet lezen meerNet nu ik wou weten wat dr stond
ah okquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:37 schreef iteejer het volgende:
[..]
staat niets wat jij al niet wistzie posts hierboven ook.
Tessa heeft een bootquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah ok
en toch wil ik dit / volgend jaar nog met een challenge meedoen , mij apart naar england![]()
Haha, duidelijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
mits sponsoren zou ik het ook wel willen proberen, maar dan wel volgend jaar. Dit jaar heb ik een bestuursjaar voor mijn studievereniging en wil ook nog een propedeuse halen en sporten en trouwendus beetje drukjes
Begin dan eens wat simpeler, zoiets als "met de trein naar Moskou/Bejing", net zo avontuurlijk en je bent minder afhankelijk van eigen materialen, ik denk namelijk dat dat voor velen ook een heikel punt is..quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:51 schreef Jimbo het volgende:
ik voorzie een nieuwe serie ' Met fok op reis ! ' en dan overal filmen enzovoor slechts een kleine bijdrage in mn inkomen doe ik het maar al te graag
wij moeten ook nog op zoek naar sponsoren voor www.going-round.nlquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:51 schreef Jimbo het volgende:
ik voorzie een nieuwe serie ' Met fok op reis ! ' en dan overal filmen enzovoor slechts een kleine bijdrage in mn inkomen doe ik het maar al te graag
in rusland en china filmen is alles behalve simpelquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:53 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Begin dan eens wat simpeler, zoiets als "met de trein naar Moskou/Bejing", net zo avontuurlijk en je bent minder afhankelijk van eigen materialen, ik denk namelijk dat dat voor velen ook een heikel punt is..
oeiquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in rusland en china filmen is alles behalve simpel
bij de eerste peking express van Net 5 zijn ALLE auto's en camera's bij de grens van Rusland in beslag genomen, ondanks dat ze alles op papier hadden geregeld met de authoriteiten daar![]()
Na 2 keer achter elkaar he????, ben ik gewoon ff geneigd keihard mee te doenquote:
Ja, dat vonden wij ook wel jaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |