abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:21:03 #276
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69677433
Zlatan is natuurlijk wel een geweldige speler, laat daar geen misverstand over bestaan. Gewoon een absolute topspits.. Ik vind alleen niet dat de arrogantie die hij mee brengt bij Barcelona past, integendeel.. Maar goed, ALS Zlatan komt dan moet hij het maar laten zien. Ik heb nooit gedacht dat ik blij zou kunnen worden als Zlatan scoort, maar mocht hij in de toekomst voor Barcelona spelen zit er niets anders op.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:29:16 #277
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_69680115
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:21 schreef venomsnake het volgende:
Zlatan is natuurlijk wel een geweldige speler, laat daar geen misverstand over bestaan. Gewoon een absolute topspits.. Ik vind alleen niet dat de arrogantie die hij mee brengt bij Barcelona past, integendeel.. Maar goed, ALS Zlatan komt dan moet hij het maar laten zien. Ik heb nooit gedacht dat ik blij zou kunnen worden als Zlatan scoort, maar mocht hij in de toekomst voor Barcelona spelen zit er niets anders op.
Qua aanspeelpunt zou hij zeker een verbetering zijn tov eto'o. Maar verder zie voornamelijk minpunten tov eto'o.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_69680633
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:21 schreef venomsnake het volgende:
Zlatan is natuurlijk wel een geweldige speler, laat daar geen misverstand over bestaan. Gewoon een absolute topspits.. Ik vind alleen niet dat de arrogantie die hij mee brengt bij Barcelona past, integendeel.. Maar goed, ALS Zlatan komt dan moet hij het maar laten zien. Ik heb nooit gedacht dat ik blij zou kunnen worden als Zlatan scoort, maar mocht hij in de toekomst voor Barcelona spelen zit er niets anders op.
nou nou venom, als we zo wat uitspraken bekijken van Barcelona-spelers in aanloop van de CL-finale zien we dat zij nou ook niet het meest bescheiden volk van Europa zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 4 juni 2009 @ 05:51:57 #279
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69689670
Vond ik allemaal wel meevallen.. Ik heb het meer over het gedrag van Zlatan in het veld, enorm irritant en vol van zichzelf. Gebaarjes naar de supporters als die wat kritiek hebben etc..

Anyway, bojan wordt niet verhuurd komend seizoen, Pep wil hem bij de selectie hebben. AZ heeft nog interesse getoond. Bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69689688
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:49 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Eto'o is nooit een super afmaker geweest, en sinds 2006/07 toen hij een ernstige blessure kreeg heeft hij ook een hoop van z'n balgevoel verloren, wat blijkt uit de vele aanvallen die bij hem stranden. Met Iniesta, Xavi, Messi, Dani Alves, Henry, etc om je heen is het niet meer dan logisch dat je veel doelpunten scoort met die support.
hier spreekt een kenner.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_69693559
In de discussie Zlatan / Eto'o moet mijns inziens ook niet vergeten worden dat Eto'o vorig seizoen ook nog een storende factor kon zijn (wellicht beinvloed door Deco en Ronaldinho). Daarom mocht Eto'o aanvankelijk ook weg. Eto'o beloofde echter beterschap, mocht blijven en hij is inderdaad een hoop veranderd. Een zelfde verandering kan ook Zlatan misschien ondergaan. Zlatan kan inderdaad enorm irritant zijn, maar wellicht kiest ie eieren voor zijn geld, want bij Inter doe je voorlopig nog niet mee voor een Champions League beker.
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_69695815
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 06:10 schreef Flashwin het volgende:

[..]

hier spreekt een kenner.
Hij heeft wel gelijk...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:33:07 #283
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69701522
quote:
Laporta: "The team has to be given a new stimulus”

In an interview on Catalan radio station RAC1, the president of FC Barcelona, Joan Laporta, said that the players needed a new stimulus in order to maintain the current winning mentality. He also announced a review of coaching staff salaries.

Laporta was interviewed on Thursday morning and expressed his delight at winning the treble: “Reality has exceeded our expectations. However, next season will be very complicated. After a great season like this one the team needs an important impulse. So the technical department has been working for some time on the matter of transfers in and out so that people don’t relax and keep a hunger for winning titles”.

Contract improvements for coaches

oan Laporta highlighted the job done by the coaching staff, especially Josep Guardiola, and announced that he would be offered an extension to his contract and improved conditions: “The Board has discussed proposing to Josep Guardiola a one-year extension to his contract. We’ve also decided to extend the coaching staff’s contracts for a year and to improve the conditions of the three main coaches, Guardiola, Vilanova and Unzué”.

Valdés and Eto'o

During the 40-minute interview, the Barça president also spoke about Víctor Valdés and Samuel Eto'o. He confirmed that the Club has offered Valdés a new contract and that both sides are keen to settle his future quickly. “There’s a lot of interest in reaching a solution. The Club has made him a proposal that I hope his representatives think is OK. We want Víctor to be the Barça goalkeeper for many years. We are very grateful to him and personally I would praise him to the skies. He’s integrated in the Club, he’s a captain and an excellent person”.

As for Eto’o, Joan Laporta is waiting to hear his intentions before taking any action: “Eto’o is the best forward in the world and a player who is wanted by the biggest clubs in Europe. It’s a very sensitive case and the technical department is waiting to find out the player’s intentions”. Meanwhile, Laporta also confirmed that the Club is looking at a number of possible signing but declined to mention any names.

fcbarcelona.cat


.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69703137
Zijn er volgende week toevallig nog oefenwedstrijden?
Ben er dan toch.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_69723792
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:29 schreef DIGGER het volgende:
Moratti is in Barcelona, in besprekingen met Laporta.

Discussiepunt: Een deal welke Zlatan naar Barca ziet vertrekken en Eto O plus 30 miljoen richting Inter.
Please let it be wong.
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:51:58 #286
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_69723845
Laat dit niet waar zijn.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:34:15 #287
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69725393
quote:
Laporta: 'Er komt geen nieuw geval-Figo'

04/06/2009 18:20

Kaká en Cristiano Ronaldo moeten Real Madrid weer meer aanzien geven. Maar bij Barcelona moet De Koninklijke wegblijven. 'Er komt geen nieuw geval-Figo'.

Real Madrid-voorzitter Florentino Pérez hintte voorzichtig naar rivaal Barcelona te kunnen kijken voor een mogelijke impuls voor zijn club. Maar zijn Catalaanse collega Joan Laporta drukte tegenover radiostation Rac1 die hoop direct de kop in.

'De fans kunnen gerust zijn', vertelde Laporta. 'Lionel Messi en Andres Iniesta zijn betrokken bij de club. Ze krijgen ook wat ze verdienen. Er komt geen nieuwe Figo-zaak.' Figo verhuisde in 2000 van Barcelona naar Real Madrid. De Portugese aanvaller maakte de opvallende overstap onder meer omdat hij in Santiago Bernabéu meer kon verdienen.

Peréz is wel hard op weg Real Madrid een nieuw gezicht te geven. Verkiezingsbelofte Kaká komt waarschijnlijk over van AC Milan, dat simpelweg het aanbod van ruim zestig miljoen euro niet kan afslaan. 'De redenen achter het vertrek van Kaká zijn puur economisch', aldus Milan vice-voorzitter Adriano Galliani. De Braziliaanse international moet zelf wel nog tot een vergelijk komen met De Koninklijke.

Voorzitter Pérez heeft zijn volgende transferdoel voor ogen. 'Ik wil dat van de beste spelers ter wereld bij ons spelen, Cristiano Ronaldo is een van hen. Ik ga eraan werken hem en Kaká naar Madrid te halen', zei de preses tegen Antena 3.

Volgens Spaanse media zou er al een voor-contract zijn gesloten met Cristiano Ronaldo, die voor 75 miljoen euro de overstap zou maken van Manchester United naar Real Madrid. Maar Pérez is niet op de hoogte van afspraken met de Portugese international. 'Ik ben nu hier twee dagen en mijn voorganger Vicente Boluda noch iemand anders heeft me er van verteld.'
En please geen Zlatan...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 5 juni 2009 @ 01:03:51 #288
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69726123
BREKEND: Moratti is in Barcelona aan het onderhandelen met Laporta over IBRAHIMOVIC
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 01:07:09 #289
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69726203
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:03 schreef MoneyTalks het volgende:
BREKEND: Moratti is in Barcelona aan het onderhandelen met Laporta over IBRAHIMOVIC
Of je kijkt even 3 posts omhoog....

Ophoepelen met Zlatan.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 5 juni 2009 @ 02:05:29 #290
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69727158
Zojuist Xavi uitshirtje besteld voor het nieuwe seizoen
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_69727245
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:03 schreef MoneyTalks het volgende:
BREKEND: Moratti is in Barcelona aan het onderhandelen met Laporta over IBRAHIMOVIC
Happy happy joy joy.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 05:12:43 #292
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69727922
Zlatan zal dus waarschijnlijk de eerste aankoop worden..
Damn, wat zal ik Samuel gaan missen .

Maar Zlatan kan natuurlijk ook aardig een balletje trappen .
Aan Pep om hem verder normaal te laten doen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69728561
Zlatan is ook een hele goede hoor . Maar hij zal toch ook leren om verdedigend werk te moeten doen. Verder heb je er koppend een sterke jongen bij bij standaard situaties waar ze vaak een goal uit tegen krijgen
pi_69730184
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:34 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

En please geen Zlatan...
Nee, stel je voor dat ze de topscorer van de Serie A zouden aantrekken. Echt misselijkmakend
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:43:33 #295
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69730218
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:42 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Nee, stel je voor dat ze de topscorer van de Serie A zouden aantrekken. Echt misselijkmakend
Er zijn mensen die het nu eenmaal een misselijkmakend mannetje vol arrogantie vinden en liever Eto'o in de spits zien?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69730722
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:43 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Er zijn mensen die het nu eenmaal een misselijkmakend mannetje vol arrogantie vinden en liever Eto'o in de spits zien?
Daar kan ik best inkomen, maar als ik de reacties voor de nieuwsberichten zou lezen, was het net als Hans van der Haar was aangetrokken. Soms hebben fans(en dan heb ik het over fans van alle topclubs, inclusief de mijne) de neiging om wat verwend te geraken. Niks mis met kritisch kijken naar een potentiele aankoop, maar ik zou het al vleiend vinden als mijn club in verband werd gebracht met zulke namen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:13:13 #297
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69730897
Tuurlijk is het geweldig om met zulke namen in verband te worden gebracht. Maar Eto'o is gewoon zeer geliefd en hij heeft bewezen belangrijk te zijn voor Barcelona. Hij past eigenlijk perfect in het systeem. Ik zou het ook enorm zonde vinden als Eto'o plaats moet maken voor Zlatan.

Dat neemt NATUURLIJK niet weg dat Zlatan ook een zeer goede speler is.
Alleen Eto'o heeft een streepje (heel veel streepjes) voor.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:17:41 #298
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69731015
quote:
Ibrahimovic staat open voor Barça

MILAAN - Zlatan Ibrahimovic staat open voor een transfer naar FC Barcelona. Dat heeft zijn zaakwaarnemer laten weten. Internazionale-president Massimo Moratti sprak donderdag met Barcelona-voorzitter Joan Laporta in een hotel in de Spaanse stad. Of Ibrahimovic ook onderwerp van gesprek was is niet bekend.

De Zweedse international zou na drie seizoenen zijn uitgekeken op de Italiaanse landskampioen. Moratti en coach José Mourinho lieten eerder weten dat ze rekenen op een langer verblijf van de trefzekere spits.

"Als beide clubs er uit komen, zal het niet lang duren voordat Zlatan ook persoonlijk rond komt met Barcelona. Dat is alles wat ik kan zeggen", aldus zaakwaarnemer Mino Raiola tegen verslaggevers.

De eventuele transfer van de Zweed lijkt verband te houden met een mogelijke overgang van Samuel Eto'o naar Manchester City. Volgens de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport is een spitsenruil echter ook een optie.


Telegraaf
Ik las gister trouwens ook ergens dat AC Milan nog geinteresseerd is in Eto'o.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:58:48 #299
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69732209


Nieuwe shirt zonder Unicef erop.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:01:10 #300
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69732285
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:58 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe shirt zonder Unicef erop.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')