Vertel esquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:04 schreef snetje het volgende:
luciano: wat is dit nu weer ....![]()
mamakarina ... you go girl !!![]()
Hoer !!!quote:
Pardano?quote:
Nu heb ik niks te zeggen dat is pas ergquote:
nah geeft niet heur, overkomt de bestequote:
Oh ja hoezo kut klantenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah geeft niet heur, overkomt de beste
Ach servermigratie gehad, die boeren af laten tekenen na testen en al.. dus zijzelf hebben alles getest en vonden het top. Volgende dag komt er een externe leverancier met een database engine en alles gaat op zijn reet. Nu hebben die boeren geklaagd dat de zooi niet in orde was..quote:
Uhhhh een It'er hier Klinkt bekendquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach servermigratie gehad, die boeren af laten tekenen na testen en al.. dus zijzelf hebben alles getest en vonden het top. Volgende dag komt er een externe leverancier met een database engine en alles gaat op zijn reet. Nu hebben die boeren geklaagd dat de zooi niet in orde was..
Soms heb je ze erbij ...
Nouja, itt mijn collega's laat ik alles altijd ff tekenenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhhh een It'er hier Klinkt bekendGezeik achteraf als ze er lachend mee accoord zijn gegaan
Ja best maar gezeik krijg je achteraf nog.. Jaren na dato omdat iemand toen iets anders had beslist .. Pff ben blij dat ik van dat gezeik af benquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, itt mijn collega's laat ik alles altijd ff tekenenik lees hardop voor wat ze tekenen, dat ze getest hebben en dat het allemaal naar behoren en tevredenheid is afgeleverd... dus fuck them
Ach ik ben goed ingedekt, hou ook altijd alles stap voor stap bij. Klant is gewoon een zeikert....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best maar gezeik krijg je achteraf nog.. Jaren na dato omdat iemand toen iets anders had beslist .. Pff ben blij dat ik van dat gezeik af ben
Ja das waarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach ik ben goed ingedekt, hou ook altijd alles stap voor stap bij. Klant is gewoon een zeikert....Het blijft een leuk vak
Anniebab een klantquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach ik ben goed ingedekt, hou ook altijd alles stap voor stap bij. Klant is gewoon een zeikert....
Het blijft een leuk vak
Dat is maar net hoe je het ziet, ben al 5 uur wakkerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 05:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je nóg wakker of weer wakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |