En jij van de caps en dan zijn we rondquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:42 schreef Heatseeker het volgende:
BLIJF EENS VAN DE NIEUWE TOPIC KNOP AF!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:46 schreef Plazier het volgende:
[..]
Gozer, ga deugen. En reageer ontopic of niet.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:48 schreef quirina het volgende:
[..]
Geen foto want dat is niet goed voor mijn maag.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef Mirel het volgende:
curl fingers and insert ur penis in ur ass. You can now have 2 inches inside ur penis. Get up a little for a little moment and get more blood in ur penis and keep inserting up ur ass. Once you feel its way inside, you can make it go to and fro by using ur right hand fingers curlings.
Good side: The blood goes infront side of penis, The pressure also makes cells in the penis to develope and making ur penis bigger. And you fuck yourself, literally. I’ve done it manytimes.
zoiets?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:41 schreef Plazier het volgende:
In theorie zou het mogelijk moeten zijn: jezelf neuken. Dat wil zeggen met je penis in je poepert langs je balzak. Maar hoe dit te doen in de praktijk?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:![]()
En daar hebben we het plaatje bij het praatje.
Tja, praatjes vullen geen gaatjes zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
![]()
En daar hebben we het plaatje bij het praatje.
TS zit vast in het verkeer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, praatjes vullen geen gaatjes zullen we maar zeggen![]()
TS het is nu een uur later dan toen je dit topic opende, is het gelukt?
Wat denk je dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Jouw avatar. Ik blijf het denken he..
Waarom dacht je precies dat het een heel goed idee zou zijn om je slappe janus in je hollegat te duwen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef Major-Balls het volgende:
Ik denk wat een goed idee!! Maar het past niet godverdomme en nu doet mijn kont zeer en mijn pik ook!
dat wulps maak jij er steeds vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:26 schreef Stali het volgende:
Wat is dat meisje dan aan het doen? Is er geen totaalplaatje van o.i.d.?
Ze kijkt echt wulps achterom toch..
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef Major-Balls het volgende:
Ik denk wat een goed idee!! Maar het past niet godverdomme en nu doet mijn kont zeer en mijn pik ook!
Nou graag, maar euh serieus, ik heb nu een knik van bijna 90 graden en hij wordt niet meer slapquote:
En dat is het hele schilderij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
dat wulps maak jij er steeds van![]()
het is een schilderij van Roy Lichtenstein dus dit is alles, het gezicht, en ik zie alléén maar dat
ze denkt, ''wat moet je van me, heb ik iets van je aan ofzo?''
kwestie van interpretatie denk ik
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:39 schreef Stali het volgende:
[..]
En dat is het hele schilderij?
Want ik zie er toch echt wat anders in toch..
Dat komt door die avatar van FANN he.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:35 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Nou graag, maar euh serieus, ik heb nu een knik van bijna 90 graden en hij wordt niet meer slap
en de TT was voor jou interessant genoeg om op te klikkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:37 schreef Frasier het volgende:
De ts is gewoon een zieke mongool met rare fantasieen
Krijg ik de schuldquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat komt door die avatar van FANN he.
I knew it..
Ja iedereen die reageert in dit topic doet dat uit geiligheid vanwege de lustopwekkende TTquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:40 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
en de TT was voor jou interessant genoeg om op te klikken![]()
isn't it ironic?
Ja toch, die smiley is ook vet geil.. daar wil ik mijn pik wel in douwen, maar dat gaat nu even niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja iedereen die reageert in dit topic doet dat uit geiligheid vanwege de lustopwekkende TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FANN wil er niet op doorgaan en TS zit in de knoop.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:05 schreef mysterieblonde het volgende:
misschien elastiekje gebruiken zodat bloed niet terugstroomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |