abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:49:21 #201
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69632770
kijk de sfeer maar morgen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_69634345
Wat heeft die van Geel trouwens een enge vrouw.

Zelden zo'n arrogant en hooghartig iemand de tribune op zien stormen. Zwartgeverfd haar, grote zwarte zonnebril op. Om vervolgens alles bij elkaar te schreeuwen om achter de toegewezen zitplaatsen te kunnen komen.

"Jaaaaa hallloooooooo waar moete we weeze?!?!" "Jongeman, waar is dit?" (Op mij afstormend en druk wijzend op de kaarten).
"Dit is het Cambuurstadion", kon ik quasi gevat uitbrengen... Om de dame in kwestie vervolgens -uit principiele overwegingen- niet langer te woord te staan.
Van Geel: "Joah, da wisten we al".
"Wie wee woar we weeze moetehhhhhhhhhh?!?!?!?!"

pi_69634504
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:46 schreef Chooselife het volgende:
Wat heeft die van Geel trouwens een enge vrouw.
quote:
Hoe kom je het snelst over een vervelende, nare, huilerige periode heen? Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, vroeg het aan zijn vrouw, waarop zij antwoordde: “Door lekker te shoppen, Mart!” Als een speer sloeg Martin vervolgens de Neckermann voor technisch directeuren open en kwam thuis met een nieuwe Argentijn.
Nou Mart, succes donderdag tijdens het shoppen om de vervelende, nare, huilerige periode door te komen
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:57:29 #204
236335 neen
schone schijn
pi_69634633
Marktplaats komt mij trouwens bij deze wedstrijd goed uit, omdat de kaartjes in de rij ineens Oost waren ipv op het bordje geschreven West had ik dus kaarten voor 2 tribunes. Iemand anders ook die juist het tegenovergestelde wilde dus dat zal ik zo even regelen

Ooei oei oei, dat wordt spannend morgen hoor ik zit er nu al de hele tijd aan te denken en morgen moet ik eerst nog de hele dag werken ook Donderdag iig vrij! Ben benieuwd
het lijkt niet wat het is
pi_69634671
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:52 schreef Kahlen het volgende:

[..]


[..]

Nou Mart, succes donderdag tijdens het shoppen om de vervelende, nare, huilerige periode door te komen

Asse we maar poen te bestede hebbe!!!
De rest ken mij niks schele nie of nie verrotte nie!
pi_69634729
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:47 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Mijn club is al direct gepromoveerd. Maar is het het waard om volgend seizoen eens een uitwedstrijd te bezoeken in Ljouwert?
`

Als je voetbal wilt kijken in een ECHT stadion, midden in een buurtwijk, en dus geen vierkante betonnnen bak. JA
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69636449
Stond om 7 uur al in de rij , heb toch nog 2 kaarten voor op zuid kunnen bemachtigen. Volgend seizoen toch maar wel een seizoenkaart dan.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:15:20 #208
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_69636800
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:00 schreef justmattie het volgende:

[..]

`

Als je voetbal wilt kijken in een ECHT stadion, midden in een buurtwijk, en dus geen vierkante betonnnen bak. JA
Dankje.
Maareuh, welk stadion vind jij dan een vierkante betonnen bak?
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:20:57 #209
236335 neen
schone schijn
pi_69636970
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:15 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Dankje.
Maareuh, welk stadion vind jij dan een vierkante betonnen bak?
Stadion van FC Zwolle denk ik, als meest recente. De Koel niet, dat is een bazenstadion
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:09:15 #210
236335 neen
schone schijn
pi_69638361
In de krant staat dat de hoofdsponsor van Roda Cambuur benaderd heeft om 5000 kaarten af te nemen

Nog een kop: "Koen Brack doet deur op een kier" of iig zoiets, straks even lezen

[ Bericht 32% gewijzigd door neen op 02-06-2009 17:20:33 ]
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:43:26 #211
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_69639414
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:20 schreef neen het volgende:

[..]

Stadion van FC Zwolle denk ik, als meest recente. De Koel niet, dat is een bazenstadion
Dat wou ik maar zeggen.
Doa zien weej 't den gans euver ins.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:10:23 #212
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69640234
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:09 schreef neen het volgende:
In de krant staat dat de hoofdsponsor van Roda Cambuur benaderd heeft om 5000 kaarten af te nemen

Nog een kop: "Koen Brack doet deur op een kier" of iig zoiets, straks even lezen
Linkje?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:17:29 #213
236335 neen
schone schijn
pi_69640449
quote:
Hoofdsponsor Roda JC vangt bot bij Pama

Kerkrade - De hoofdsponsor van Roda JC, Aevitae, benaderde Cambuur-directeur Alex Pama zondagavond na de wedstrijd in Kerkrade om een flink aantal kaarten de wedstrijd van morgenavond in Leeuwarden af te nemen. Het ging om in totaal 5000 kaarten. Het bedrijf wilde daarvoor flink in de geldbuidel tasten, aldus Pama. Maar ze vingen bot bij de Cambuur-directeur. Pama:"Daar beginnen we nit aan heb ik ze meteen laten weten. Wij houden het gewoon op 500 kaarten voor de supporters van Roda JC.
Bron: LC van vandaag
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:20:05 #214
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_69640533
De sponsor van Roda heeft wel alle 500 kaarten opgekocht en biedt ze gratis aan voor Roda supporters. Mits ze in het geel/zwart gekleed afreizen naar het Cambuur Stadion
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:22:02 #215
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_69640605
Waarom dacht Aevitae uberhaupt een kans te hebben om de helft van de kaarten te kopen?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:24:40 #216
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_69640683
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:22 schreef Myster_E het volgende:
Waarom dacht Aevitae uberhaupt een kans te hebben om de helft van de kaarten te kopen?
Omdat ze boven de prijs gingen bieden mss?
pi_69642608
quote:
Menzo: ‘We moeten met beleid voetballen'

LEEUWARDEN - Een beetje dollen, een beetje trappen en wat kletsen rond de middencirkel en genieten van de zomerzon. Zo zag in grote lijnen de laatste training van Cambuur er dinsdagmorgen uit, in aanloop naar de beslissende play-offwedstrijd van woensdagavond tegen Roda JC. Opvallende afwezige: spits Ruud ter Heide, die binnen bleef en daar een herstelprogramma afwerkte. ,,Maar hij kan woensdag gewoon spelen'', zei Cambuur-trainer Stanley Menzo.

De trainer blijft voorzichtig en waakt voor te grote euforie. ,,Het zal een mentale en fysieke slag worden. We zijn aan het einde van het seizoen. De krachten lopen bij beide ploegen terug. Roda moet en ik denk dat de druk daar toch iets groter is. Maar het blijft een eredivisieploeg die op een hoger niveau speelt en traint. We zullen met beleid moeten voetballen.''

Cambuur miste de geschorsten Jeffrey de Visscher en Koen Brack. Hun vervangers zijn waarschijnlijk Rachid El Khalifi en Sander Fischer. Paul Beekmans keert terug na een wedstrijd schorsing. Voor Brack zijn de druiven zuur, al had hij door zijn zondag opgelopen enkelblessure woensdag niet kunnen spelen. Maar de onterechte rode kaart, hem voorgeschoteld door scheidsrechter Bas Nijhuis, dreunde nog steeds na.

Menzo zag dinsdagmorgen de enorme rijen mensen voor de kassa's van het stadion, die alsnog een kaartje probeerden te bemachtigen. ,,Ongekend, fantastisch. Ik heb het nog nooit zo meegemaakt.''

Vermoedelijke opstelling Cambuur:

doel: Van der Vlag
achter: R. Jansen, M. Jansen, Fischer, Rustenberg
midden: Beekmans, Van der Heide, Guijt
voor: El Khalifi, Ter Heide, Maachi
Geen De Visscher
pi_69642960
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:20 schreef neen het volgende:

[..]

Stadion van FC Zwolle denk ik, als meest recente. De Koel niet, dat is een bazenstadion
Inderdaad, wat een lelijk stadion is dat.
Stadions waar de hoeken van dicht zitten vind ik eigenlijk ook niks, maar dat zal Cambuur ook wel krijgen in het nieuwe stadion.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:31:16 #219
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_69643085
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:16 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Geen De Visscher
oef idd, geen de Visscher...die valt me echt zooooo tegen!

Trouwens als niet al te fanatieke Cambuur fan ben ik ff het oog verloren op Mboua...waarom zie ik die nooit meer?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:32:34 #220
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_69643127
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:28 schreef justmattie het volgende:

[..]

Inderdaad, wat een lelijk stadion is dat.
Stadions waar de hoeken van dicht zitten vind ik eigenlijk ook niks, maar dat zal Cambuur ook wel krijgen in het nieuwe stadion.
Het stadion in elk geval NIET Symmetrisch maken. En geen muurtjes gaan opmetselen!
pi_69643191
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:31 schreef DurQ het volgende:

[..]

oef idd, geen de Visscher...die valt me echt zooooo tegen!

Trouwens als niet al te fanatieke Cambuur fan ben ik ff het oog verloren op Mboua...waarom zie ik die nooit meer?
Wiki:
quote:
Door deelname aan de Olympische Spelen, moet Mboua de voorbereidingen en de eerste wedstrijden van het seizoen 2008/2009 missen. [3] Hierdoor raakte Mboua enigszins uit de gratie en na een trainerswissel bij Cambuur werd het niet meer vanzelfsprekend dat hij als basisspeler startte. De 21-jarige aanvaller, die vooral als vleugelspeler korte invalbeurten kreeg, stapte dan ook naar de clubleiding met het verzoek om in januari verhuurd te worden. De club zou hiervoor open staan, indien zijn situatie niet veranderd.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:48:48 #222
236335 neen
schone schijn
pi_69643673
Mboua is geblesseerd
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:11:20 #223
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_69644439
Zo, ik ben er bij.

Waarschijnlijk ben ik de verst reizende supporter morgen naar Leeuwarden!

Cambuur
Neerkomen wel!
pi_69646117
De sponsor van Roda die het halve cambuurstadion wil hebben voor Roda fans

Voor iedereen met een auto, let even goed op:
quote:
Iedereen die geen kaartje heeft kunnen bemachtigen voor de beslissende promotie/degradatie wedstrijd sc Cambuur – Roda JC kan woensdagavond 3 juni op het Oldehoofsterkerkhof de wedstrijd live volgen op een groot videoscherm. Bovendien wordt de voetballiefhebbers een feestprogramma op het plein aangeboden, waaraan Lee Towers en een aantal lokale artiesten meedoen.

Naar verwachting zullen duizenden mensen naar het plein aan de voet van de Oldehove komen, om samen de wedstrijd te kijken en van een feestelijk programma te genieten. Het plein is vanaf 19.30 uur open. Het programma start om 20.00 uur. Bij winst zal de huldiging ook op het Oldehoofsterkerkhof worden gehouden. Afhankelijk van het verloop van de wedstrijd zal dit (ruim) na middernacht plaatsvinden. Rondom het Oldehoofsterkerkhof zullen extra verkeer- en parkeermaatregelen worden getroffen.
Kom dus niet net als ik bij de vorige thuiswedstrijd daar vast te staan (avondvierdaagse en straatfestival en weg werd afgesloten toen ik er op stond met de auto )
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_69646257
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:49 schreef Kahlen het volgende:
De sponsor van Roda die het halve cambuurstadion wil hebben voor Roda fans

Voor iedereen met een auto, let even goed op:
[..]

Kom dus niet net als ik bij de vorige thuiswedstrijd daar vast te staan
Zoveel kregen ze er thuis niet eens
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_69646305
Huldiging ruim na middernacht? Dat kan ook prima om 23:00 of iets later toch?

Ik moet donderdag wel om 0700 uit mijn nest kruipen, dus dat wordt een kort nachtje
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:55:05 #227
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69646421
haha, Lee Towers bewijst Jan Riedstra nog even een laatste eer
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:55:43 #228
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69646462
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:52 schreef Kahlen het volgende:
Huldiging ruim na middernacht? Dat kan ook prima om 23:00 of iets later toch?

Ik moet donderdag wel om 0700 uit mijn nest kruipen, dus dat wordt een kort nachtje
als je uitgaat van verlenging enzo ....
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:03:18 #229
236335 neen
schone schijn
pi_69646841
Als je op tijd bent kun je hem vast nog wel bij de Centrale kwijt, ik ga gewoon op de fiets.. de plek waar ik vaak m'n fiets zette is de laatste wedstrijden ook steeds bezet
het lijkt niet wat het is
pi_69647378
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:03 schreef neen het volgende:
Als je op tijd bent kun je hem vast nog wel bij de Centrale kwijt, ik ga gewoon op de fiets.. de plek waar ik vaak m'n fiets zette is de laatste wedstrijden ook steeds bezet
Ik ga met de auto en parkeer die op de oostersingel, dan nog paar minuten lopen. Vanaf de oostersingel loop je ook wel naar de oldehove toe.

Fietsen is wat ver voor mij, meer dan 70 km (heen + terug)

Hoe zit het nu morgen? Stand is gewoon 0-0 en bij winst gaat diegene door naar eredivisie? Dus als Roda en Cambuur 1-1 hebben na 90 minuten gewoon verlenging? En is er een sudden death of penalty's?

[ Bericht 12% gewijzigd door Kahlen op 02-06-2009 21:21:46 ]
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_69648084
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:03 schreef neen het volgende:
Als je op tijd bent kun je hem vast nog wel bij de Centrale kwijt, ik ga gewoon op de fiets.. de plek waar ik vaak m'n fiets zette is de laatste wedstrijden ook steeds bezet
Handig een schoonzus die om de hoek van het stadion woont, altijd plek

@Freeflyer, waar kom je vandaan dan?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:38:00 #232
236335 neen
schone schijn
pi_69648415
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:30 schreef justmattie het volgende:

[..]

Handig een schoonzus die om de hoek van het stadion woont, altijd plek

@Freeflyer, waar kom je vandaan dan?
Moet je alsnog erg op tijd komen toch? Vriend van me woont er ook in de buurt maar bijvoorbeeld bij de wedstrijd tegen Zwolle zijn écht alle parkeerplaatsen bezet en waren de uitvalswegen uit de wijk ook geblokkeerd met hekken.

Freeflyer moet geloof ik speciaal vliegen en er zullen niet veel zijn die dat doen speciaal voor deze wedstrijd. Een vriend van me zit in Australie en gaat wel extra vroeg uit z'n nest om deze wedstrijd te streamen
het lijkt niet wat het is
pi_69648485
Schoonzusje woont bij het Vliet, dus niks afgezet enzo. Plus dat ik op de fiets kom he. Ik ga morgen uurtje of half 8 naar de Cambuurbar, rond 8 uur naar het stadion.

Freeflyer = Gerard die vanaf Cyprus komt ?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69648896
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:39 schreef justmattie het volgende:
Schoonzusje woont bij het Vliet, dus niks afgezet enzo. Plus dat ik op de fiets kom he. Ik ga morgen uurtje of half 8 naar de Cambuurbar, rond 8 uur naar het stadion.
Ben je niet te laat binnen als je 8 uur het stadion in komt? Ik zorg dat ik er om 07:30 zit, anders heb ik weer een plek in vak 1 ofzo ipv in vak 8 waar ik hoor te zitten...
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_69649063
In vak 13 wordt wel plaats gemaakt, we komen meestal met 8/9 man. Of we maken zelf plaats.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69649181
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:53 schreef justmattie het volgende:
In vak 13 wordt wel plaats gemaakt, we komen meestal met 8/9 man. Of we maken zelf plaats.
oh, daar staat toch altijd iedereen

kan iemand nog even de regels voor de wedstrijd van morgen posten? Hoe zit het met verleninging (Sudden death of 2 x 15 min)?
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_69649286
Inderdaad, vak 12 ook al tegenwoordig.

bij gelijkspel inderdaad verlenging, geen golden goal/sliver goal etc. Gewoon uitspelen die tijd. EN dan evt penal's
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69649480
4. Indien overeenkomstig het bepaalde in artikel 3 van dit reglement een derde wedstrijd dient te worden gespeeld, geldt dat in deze wedstrijd gescoorde doelpunten niet dubbel tellen. Bij een gelijke stand na 90 minuten (plus de eventuele extra speeltijd) zal de wedstrijd als volgt worden verlengd:

a. onmiddellijk na het verstrijken van de reguliere speeltijd, wordt opnieuw geloot voor doelkeuze;

b. er wordt 2 x 15 minuten verlengd (waarbij de in de verlenging gescoorde doelpunten niet dubbel tellen);

c. na 15 minuten wordt van doel gewisseld;

d. indien de wedstrijd, nadat 2 x 15 minuten is gespeeld, niet door een van beide teams is beslist, valt de beslissing door het nemen van strafschoppen op de wijze zoals is vastgelegd in de Spelregels Veldvoetbal.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:05:31 #239
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_69649552
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:39 schreef justmattie het volgende:
Freeflyer = Gerard die vanaf Cyprus komt ?
Neerkomen wel!
pi_69649804
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:05 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Je komt serieus helemaal vanaf Cyprus morgen?
Hoe heb je kaartjes weten te bemachtigen?
pi_69650055
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:05 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Oke dan, respect man. Ik had het gelezen op cambuuronline
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69650866
Wat een heerlijk stukje op ADsportwereld
quote:
Cambuur en Heerenveen delen dezelfde provincie, maar hebben verder niets met elkaar. De toeschouwers in het Abe Lenstra Stadion, die bij de tegenpool minachtend worden gezien als verwend theaterpubliek, staan braaf op als de blaaskapel voor de wedstrijd het Friese volkslied speelt. In arbeidersstad Leeuwarden (zelfverklaard ‘anti-Fries’), waar de primaire emotie met al zijn voor- en nadelen regeert, wordt het fanatieke publiek opgewarmd door lokaal wereldberoemde volkszangers die luisteren naar namen als Joepie en Ricky. De voertaal op de tribunes is geen Fries, maar Liwwadders.

,,Heerenveen is een provincieclub,’’ zegt Cambuur-directeur Alex Pama (foto onder) over het cultuurverschil. ,,Wij zijn een echte volksclub en daar heb je in Nederland maar een paar van. Feyenoord, ADO, FC Groningen, FC Utrecht, NAC en Cambuur, dan houdt het wel op.
Hier klikken voor alles
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  dinsdag 2 juni 2009 @ 23:33:51 #243
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_69652603
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:12 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Je komt serieus helemaal vanaf Cyprus morgen?
Hoe heb je kaartjes weten te bemachtigen?
Ik vertrek morgenochtend vanaf Cyprus. Ben dan tussen 4 en 5 smiddags in Leeuwarden. Blijf tot en met a.s. maandag, ga het bezoek aan Nederland even combineren met een aantal zakelijke afspraken.

Kaarten waren niet zo moeilijk te regelen, goede contacten zeg maar


65km met de taxi
2985km met het vliegtuig
200km met de trein
4km lopen

3254km in totaal

en dan moet ik nog weer terug

Voor de club, de kleuren, de stad en Ome Jan

[ Bericht 13% gewijzigd door Freeflyer op 02-06-2009 23:41:01 ]
Neerkomen wel!
pi_69652656
Tof .
pi_69655349
Freeflyer, je hoeft niet te lopen

Pfff, een bijzonder slechte nacht gehad...Niet in slaap kunnen komen en om 4.40 alweer wakker..

Even schoten de dramabeelden van 20 juni 1987 weer door mijn hoofd... Leeuwarden en verre omstreken was voetbalgek. Volgepakte tribunes, torenhoog favoriet en "we zouden het wel even klaren". Bij de warming up was het al opvallend dat de kelen van de MI-Side dichtgelijmd leken te zijn, zelfs toen DS heel brutaal de warming up voor onze befaamde spionkop deed..
We weten allemaal hoe het afliep!!

Bijna 22 jaar later staan we op dezelfde drempel en zien we weer een totaal voetbalmaf Leeuwarden en volgepakte tribunes. Toch is de situatie heel anders, hier is niet het heilige moeten in tegenstelling tot toen en zijn we ook niet de torenhoge favoriet. Nu wordt het een avond lekker genieten en onze club naar de Eredivisie schreeuwen.
MI-Side, TNG, LYC en alle andere schreeuwers die onze geel-blauwe helden tot grote hoogten opzwepen, ditmaal zijn de kelen niet dichtgelijmd, donderdag staan we allen met bloeddoorlopen maar stralende ogen en stemloos op ons werk, want het GAAT GEBEUREN. 11 jaar na dato keren wij terug waar wij horen te zijn!

EREDIVISIE HERE WE COME!!
Let's pretend we scored a goal YEAH
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:00:42 #246
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69656373
Tot vanavond...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:02:32 #247
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69656401
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:00 schreef DarkShine het volgende:
Tot vanavond...
Booh, ik hoop voor jou dat Mark de Vries het gewoon binnen 90 minuten afmaakt. Anders ben je wel heel laat thuis
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:05:03 #248
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69656442
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:02 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Booh, ik hoop voor jou dat Mark de VriesRoda JC het gewoon binnen 90 minuten afmaakt. Anders ben je wel heel laat thuis
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:32:36 #249
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69656867
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:02 schreef One_conundrum het volgende:

Booh, ik hoop voor jou dat Mark de Vries het gewoon binnen 90 minuten afmaakt. Anders ben je wel heel laat thuis
Whehe

Go Cambuur!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:34:07 #250
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_69656904
Veel succes vanavond, ik ga er even goed voor zitten. Ik hoop op een 1-0 in de laatste minuut.
pi_69657078
Geniet er van
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_69658151
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 05:27 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Freeflyer, je hoeft niet te lopen

Pfff, een bijzonder slechte nacht gehad...Niet in slaap kunnen komen en om 4.40 alweer wakker..

Even schoten de dramabeelden van 20 juni 1987 weer door mijn hoofd... Leeuwarden en verre omstreken was voetbalgek. Volgepakte tribunes, torenhoog favoriet en "we zouden het wel even klaren". Bij de warming up was het al opvallend dat de kelen van de MI-Side dichtgelijmd leken te zijn, zelfs toen DS heel brutaal de warming up voor onze befaamde spionkop deed..
We weten allemaal hoe het afliep!!

Bijna 22 jaar later staan we op dezelfde drempel en zien we weer een totaal voetbalmaf Leeuwarden en volgepakte tribunes. Toch is de situatie heel anders, hier is niet het heilige moeten in tegenstelling tot toen en zijn we ook niet de torenhoge favoriet. Nu wordt het een avond lekker genieten en onze club naar de Eredivisie schreeuwen.
MI-Side, TNG, LYC en alle andere schreeuwers die onze geel-blauwe helden tot grote hoogten opzwepen, ditmaal zijn de kelen niet dichtgelijmd, donderdag staan we allen met bloeddoorlopen maar stralende ogen en stemloos op ons werk, want het GAAT GEBEUREN. 11 jaar na dato keren wij terug waar wij horen te zijn!

EREDIVISIE HERE WE COME!!
MATCHDAY, en dit is HET droomscenario, heel noord gaat gestoord, iedereen uit de harde kern staat weer gewoon bij elkaar in vakje 12 en 13, geen gloryhunters er tussen die maar wat klappen. Morgen is mijn stem weg, maar fuck it
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69658294
Nog 10 uurtjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_69661563
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:33 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Ik vertrek morgenochtend vanaf Cyprus. Ben dan tussen 4 en 5 smiddags in Leeuwarden. Blijf tot en met a.s. maandag, ga het bezoek aan Nederland even combineren met een aantal zakelijke afspraken.

Kaarten waren niet zo moeilijk te regelen, goede contacten zeg maar


65km met de taxi
2985km met het vliegtuig
200km met de trein
4km lopen

3254km in totaal

en dan moet ik nog weer terug

Voor de club, de kleuren, de stad en Ome Jan
Oh mooi dat t allemaal zo goed geregeld is. Fijne vlucht
pi_69662435
Is het al bijna avond
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69664543
Succes vanavond jongens!
pi_69664955
Succes jongens vanavond

Ik support mee voor de tv
pi_69666471
Thnx, ik zie overal reactie's van andere clubs die het Cambuur meer gunnen dan Joda
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69667109


Twitter
Verslaggevers van de Leeuwarder Courant doen vanavond van minuut tot minuut verslag van de beslissende play-offwedstrijd tussen Cambuur en Roda JC op de Twitter-pagina van de LC, www.twitter.com/lc_nl

Webcam voor feest Oldehoven
Webcam voor de huldiging:
http://oldehovecam.tresoar.nl/

Feest vanavond
quote:
Lee Towers en lokale artiesten luisteren woensdagavond het feest rondom de wedstrijd SC Cambuur versus Roda JC op. Dat vindt plaats op het Oldehoofsterkerkhof, waar voetballiefhebbers die geen kaartje konden kopen toch op schermen naar de wedstrijd kunnen kijken.

De gemeente en SC Cambuur stellen samen met een evenementenbureau een feestprogramma op. Om half acht is het plein open voor publiek, om acht uur barst het feest los met onder andere een optreden van Lee Towers.

Als de ploeg van trainer Stanley Menzo wint, dan rijdt de selectie met de technische staf met een open bus naar het plein aan de voet van de Oldehove. De huldiging vindt naar verwachting na middernacht plaats.

Leeuwarden verwacht ,,enkele duizenden'' bezoekers op het Oldehoofsterkerkhof. De gemeente kijkt nog welke maatregelen getroffen kunnen worden om parkeerders tegemoet te komen. Zo wordt onder andere gekeken naar maximale openstelling van parkeergarage Hoeksterend.
En zo staat Menzo vanavond na de wedstrijd op het veld!

We gaan voor 20.000 bezoekers bij de huldiging

[ Bericht 32% gewijzigd door Kahlen op 03-06-2009 15:35:45 ]
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_69667240
Niet dat ik Cambuur-supporter ben, maar Roda zien degraderen lijkt me toch wel wat. Al was het alleen maar om Martin van Geel.
Succes vanavond! Ik kijk mee, en loop misschien nog wel even naar de huldiging.
pi_69667586
Hup Cambuur!
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_69672715
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:59 schreef justmattie het volgende:
Is het al bijna avond
Het gaat juist te snel
Moet een tentamen leren en heb vanavond geen tijd ervoor vanwege Cambuur .. damn it.
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:08:19 #263
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69672953
Word het nog uitgezonden ergens? Gewoon RTL7?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:10:57 #264
236335 neen
schone schijn
pi_69673021
Gewoon op RTL ja

Er staat ook een artikel in de VI over Cambuur, binnenkort maar even lezen
het lijkt niet wat het is
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:18:47 #265
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_69673212
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:33 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Ik vertrek morgenochtend vanaf Cyprus. Ben dan tussen 4 en 5 smiddags in Leeuwarden. Blijf tot en met a.s. maandag, ga het bezoek aan Nederland even combineren met een aantal zakelijke afspraken.

Kaarten waren niet zo moeilijk te regelen, goede contacten zeg maar


65km met de taxi
2985km met het vliegtuig
200km met de trein
4km lopen

3254km in totaal

en dan moet ik nog weer terug

Voor de club, de kleuren, de stad en Ome Jan


Succes Friezen
pi_69673704
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:10 schreef neen het volgende:
Gewoon op RTL ja

Er staat ook een artikel in de VI over Cambuur, binnenkort maar even lezen
Ik vond die van het AD van gisteren erg leuk om te lezen. Staat volgens mij op de vorige pagina.

Maar zal deze ook doen

Edit: Oh niet op de site maar in hun tijdschrift. Moet 'm morgen dan maar halen.
Dit staat wel op de site :
quote:
'Bij SC Heerenveen zitten toeschouwers, hier supporters'
Cambuur-directeur Alex Pama over het verschil tussen de Friese clubs (Voetbal International)
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:18 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]



Succes Friezen
Vond ik ook al haha

En bedankt!
pi_69673716
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:42 schreef justmattie het volgende:
Wat een heerlijk stukje op ADsportwereld
[..]

Hier klikken voor alles
Deze dus. Dankjewel
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:43:34 #268
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_69676034
Weet iemand of het ergens online wordt uitgezonden?
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:47:15 #269
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_69676193
Indien Cambuur wint gaat Omrop Fryslan TV de huldiging live uitzenden vanaf een uurtje of 12 vannacht!
pi_69677148
Hup Cambuur
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:42:17 #271
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69678149
Beginnen maar, succes jongens!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:57:27 #272
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69687069
Ok, jammer.
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator donderdag 4 juni 2009 @ 00:19:13 #273
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_69687679
Idd jammer
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:23:59 #274
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_69687794
pi_69687935
Ik ben net terug. Wat een klotezooi. Huilende mannen gezien.. heel Leeuwarden rouwt. Triest... heel triest. Ging ook even langs de Oldehove, er was geen hond meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sfeer was toch wel erg geweldig in het stadion. Hopelijk komt t nog.. of 'zal het echt nooit wat worden'?

Klote van de vlucht Freeflyer

[ Bericht 11% gewijzigd door BluesRebel op 04-06-2009 00:41:46 ]
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:41:36 #276
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69688170
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:31 schreef BluesRebel het volgende:
Huilende mannen gezien..
Triest en sterkte ermee. Hier zit ook een huilende man, maar dan van blijdschap, maar kan me goed voorstellen hoe jullie je voelen. Nogmaals sterkte!
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_69688391
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Triest en sterkte ermee. Hier zit ook een huilende man, maar dan van blijdschap, maar kan me goed voorstellen hoe jullie je voelen. Nogmaals sterkte!
Gaat huilen van blijdschap niet wat te ver aangezien het vooral aan jullie kant diep en dieptriest was? (Ons niveau was minder verrassend.)
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:57:50 #278
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69688448
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:53 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Gaat huilen van blijdschap niet wat te ver aangezien het vooral aan jullie kant diep en dieptriest was? (Ons niveau was minder verrassend.)
Niet na wat er in dit seizoen allemaal gebeurd is. We zijn zeker drie keer uit de dood herrezen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 4 juni 2009 @ 01:08:04 #279
237282 Sinterlexxxus
hoodrich niccuh
pi_69688582
Damn, sterkte, zag jullie veel liever in de eredivisie aangezien ik totaal niks met Roda heb.
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Triest en sterkte ermee. Hier zit ook een huilende man, maar dan van blijdschap, maar kan me goed voorstellen hoe jullie je voelen. Nogmaals sterkte!
Wel respect voor deze reactie
Je kent de status papi
pi_69688594
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:57 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Niet na wat er in dit seizoen allemaal gebeurd is. We zijn zeker drie keer uit de dood herrezen.
Das waar. Voor jullie was t een kutseizoen en voor Cambuur juist een zeer goede. Daarom is t misschien zo zuur.
  donderdag 4 juni 2009 @ 01:34:32 #281
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69688913
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 01:08 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Das waar. Voor jullie was t een kutseizoen en voor Cambuur juist een zeer goede. Daarom is t misschien zo zuur.
Op zo'n manier verliezen is altijd zuur, ik zou er helemaal kapot van zijn als ik Cambuur-supporter zou zijn. Bovendien had ik het Cambuur op zich wel gegund aangezien jullie club veel meer in de Eredivisie te zoeken hebben dan een club zonder supporters als RKC. Maar helaas moesten jullie tegen de club waar ik al levenslang supporter van ben .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 4 juni 2009 @ 02:01:33 #282
236335 neen
schone schijn
pi_69689130
Jammer van het verlies, wel een goede sfeer voor en tijdens de wedstrijd trouwens ook van het Roda vak! Die konden ook behoorlijk wat lawaai produceren gefeliciteerd met het lijfsbehoud

Jammer van de wedstrijd, die penaltys waren gewoon waardeloos, ongelofelijk wat slap die werden ingeschoten. Geen genot, geen feest maar toch denk ik dat Cambuur zich tijdens de play offs prima heeft getoond aan het land. Hopelijk verpesten die idioten die weer stoer moeten doen en trottoirs vernielen het niet helemaal... dat heeft niets met de club te maken

Nu maar kijken wat volgend seizoen brengt, wie weet een goede start. In ieder geval een goede zaak dat Stanley Menzo blijft en een boel spelers. Wie weet weer in de top meedoen, wat ik stiekem veel leuker vind dan tegen degradatie strijden

Nu maar even een nachtje slapen en bezinnen over de wedstrijd
het lijkt niet wat het is
  donderdag 4 juni 2009 @ 07:39:00 #283
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_69690013
Heb gister op het Oldehoofsterkerkhof gestaan. Erg leuk om mee te maken behalve de laatste minuut natuurlijk. Daarna was iedereen weg. Arme Anneke Douma. Maar goed wat is die Schaamhaar een achterlijke klapjosti van een scheids. Roda heeft geen 1 kaart gekregen! Maar goed ik hoop dat ze het weer kunnen opbrengen om volgens seizoen te kunnen presteren.
  donderdag 4 juni 2009 @ 08:29:52 #284
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_69690540
So close and yet so far away...

Als 'neutrale' toeschouwer, ik heb weinig met Cambuur, maar ook helemaal niets met Roda, toch een aardige wedstrijd gezien. Nu mag Cambuur het volgend seizoen via de competitie weer proberen, nog een seizoen bovenin de Jupiler League mee proberen te draaien. En Roda gered van een definitief faillissement/ondergang?

Dit is dan wel weer een beetje jammer en helaas niet eens onverwacht:
quote:
Plysje ferwûne nei wedstriid
Algemien 04-06-2009 | 01:10

By rellen nei ôfrin fan de wedstriid tusken Cambuur en Roda JC fan woansdei binne 19 plysjeminsken ferwûne rekke. Ien fan harren moast foar behanneling nei it sikehús. Teloarstelde supporters kearden har tsjin de plysje en smieten mei alles wat los en fêst siet. Stiennen, stekken en konteners fleagen troch de loft. D

e plysje hat ferskate sjarzjes útfierd en 10 minsken oanhâlden. De plysje nimt it geweld tsjin har minsken heech op.

Op it Aldehoustertsjerkhôf dêr't by in oerwinning in huldiging hâlden wurde soe bleau it rêstich. Supporters gongen fuort nei de wedstryd nei hûs.
Kort samengevat voor de niet-Friestaligen.
Rellen na de wedstrijd. 19 agenten gewond, 1 daarvan voor behandeling naar het ziekenhuis. Meerdere charges en 10 aanhoudingen.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 4 juni 2009 @ 08:35:12 #285
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_69690638
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
So close and yet so far away...

Als 'neutrale' toeschouwer, ik heb weinig met Cambuur, maar ook helemaal niets met Roda, toch een aardige wedstrijd gezien. Nu mag Cambuur het volgend seizoen via de competitie weer proberen, nog een seizoen bovenin de Jupiler League mee proberen te draaien. En Roda gered van een definitief faillissement/ondergang?

Dit is dan wel weer een beetje jammer en helaas niet eens onverwacht:
[..]

Kort samengevat voor de niet-Friestaligen.
Rellen na de wedstrijd. 19 agenten gewond, 1 daarvan voor behandeling naar het ziekenhuis. Meerdere charges en 10 aanhoudingen.
En op het plein liep iedereen na de wedstrijd rustig naar huis ja.

Alleen waren er wat turken die de boel probeerden op te ruien.
pi_69691184
Mooie voetbalavond
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:45:52 #287
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_69692104
pffffff ben er kapot van.

toch was het het waard om erbij aanwezig te zijn.
en eerlijk is eerlijk je ziet het aankomen nadat Sandor gewisseld moest worden. Vanaf dan ga je achteruit voetballen en daarna wissel je ook nog een aanvaller voor een verdediger. . Toen was het einde oefening. Vanavond maar eens languit op de bank de wedstrijd bekijken. Er zijn wat momenten waar ik mij over Braamhaar heb verbaasd. Alleen wil ik het eerst in de herhaling zien want gister regeerde de emotie.

De spanning werkte verlammend in het stadion, de sfeer was lang zo goed niet dan de andere keren hoorde ik om mij heen.. Uithuilen, bijkomen en dan maar weer eens verder zien.

@ Plato 1980, gefeliciteerd
Neerkomen wel!
pi_69693288
Heerlijke wedstrijd gezien, Roda terecht gewonnen. Absurd late wissel van Menzo die ik deels het verlies verwijt, Mark de Vries had er 15 minuten eerder ingemoeten en dan was het anders afgelopen.

Jammer dat het tot penalty's moet komen, mogen de gelukkigstse winnen zeg maar. Ik hoop dat de knvb de play offs gaat aanpassen, 2 ipv maximaal 3 wedstrijden spelen. Het is te zwaar om in 12 dagen tijd 6 wedstrijden te spelen, voor welke ploeg dan ook.

Vond de rechterkant van Roda (met die jongen die scoorde en de nummer 26) sterk, stonden vaak (te vaak) vrij.

Goede sfeer, heel jammer dat ik aan het einde nog moest hollen om niet tussen de 17 jarige kutjochies te komen die begonnen te rellen. Gelukkig zonder problemen de stad uitgekomen.

Jammer dat het zo moet aflopen, een levenslang stadionverbod voor de relschoppers! En ik heb nu al zin in het komende seizoen, als dat net zo leuk gaat worden als het afgelopen seizoen ben ik blij. Of we nu promoveren of niet, ik heb genoten het afgelopen jaar, elke week weer.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:23:03 #289
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69695067
Lekkere sfeer van beide kanten gister (al vond ik die van jullie kant vorige week beter), een wedstrijd waar alles in zat...

Wij blijven gelukkig erin, succes komend seizoen!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69695106
sc cambuur promoveert,is het niet nu dan volgend jaar!
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:07:41 #291
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_69696525
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:23 schreef DarkShine het volgende:
Lekkere sfeer van beide kanten gister (al vond ik die van jullie kant vorige week beter), een wedstrijd waar alles in zat...

Wij blijven gelukkig erin, succes komend seizoen!
Gefeliciteerd en op naar volgende seizoen.
Neerkomen wel!
pi_69696759
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:45 schreef Freeflyer het volgende:
pffffff ben er kapot van.

toch was het het waard om erbij aanwezig te zijn.
en eerlijk is eerlijk je ziet het aankomen nadat Sandor gewisseld moest worden. Vanaf dan ga je achteruit voetballen en daarna wissel je ook nog een aanvaller voor een verdediger. . Toen was het einde oefening. Vanavond maar eens languit op de bank de wedstrijd bekijken. Er zijn wat momenten waar ik mij over Braamhaar heb verbaasd. Alleen wil ik het eerst in de herhaling zien want gister regeerde de emotie.

De spanning werkte verlammend in het stadion, de sfeer was lang zo goed niet dan de andere keren hoorde ik om mij heen.. Uithuilen, bijkomen en dan maar weer eens verder zien.

@ Plato 1980, gefeliciteerd
Ik wil inderdaad ook nog wat momenten terugzien. Wanneer en waar komt dan die samenvatting?
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:22:29 #293
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69697006
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:14 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik wil inderdaad ook nog wat momenten terugzien. Wanneer en waar komt dan die samenvatting?
Een van de symbooltjes hier.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69697146
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:22 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Een van de [ afbeelding ] symbooltjes hier.
Dankjewel maar dat zijn helaas alleen de goals. Komt er geen uitgebreide op RTL?
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:49:23 #295
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69697812
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:27 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Dankjewel maar dat zijn helaas alleen de goals. Komt er geen uitgebreide op RTL?
Binnenkort zal de hele wedstrijd wel op internet te vinden zijn
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69698140
En dankzij de KNJB hebben we het dus niet gehaald. Top scheidsrechters hebben wij hier zeg
Roda volgend seizoen failliet, dus wat maakt het nog uit voor hun.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:14:11 #297
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69698716
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:58 schreef justmattie het volgende:
En dankzij de KNJB hebben we het dus niet gehaald. Top scheidsrechters hebben wij hier zeg
Roda volgend seizoen failliet, dus wat maakt het nog uit voor hun.
Lekker kansloos zeg

Jullie is een penalty onthouden en jullie kregen er een kado. Hadouir is echter ook een penalty onthouden gister...

Voetballend gezien was Roda gisteren, ondanks dat er 7 man misten en er A-junioren meespeelden (!!), voor het eerst bijna een heel duel beter. Afgelopen donderdag was Cambuur een stuk beter dan ons, zondag was Roda bij fases beter gister was Roda beter.

En failliet Daar ga ik nog niet eens op in. Jou wens ik veel plezier met het zoveelste Eerste Divisie jaar op rij.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69699160
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:58 schreef justmattie het volgende:
En dankzij de KNJB hebben we het dus niet gehaald. Top scheidsrechters hebben wij hier zeg
Roda volgend seizoen failliet, dus wat maakt het nog uit voor hun.
Stel je niet zo aan
Trots van het Noorden!
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:57:59 #299
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_69700312
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:14 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik wil inderdaad ook nog wat momenten terugzien. Wanneer en waar komt dan die samenvatting?
Op DVD, de wedstrijd is opgenomen.
Neerkomen wel!
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:00:21 #300
236335 neen
schone schijn
pi_69700402
Ik ga hem ook zo even terugkijken, ook opgenomen
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')