Zelfs dan lijkt het me verstandig als hij z'n basiskennis nog wat bijspijkert, desnoods via een avondopleiding.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:51 schreef infinity_737 het volgende:
21+ kan een toelatingstest proberen op het HBO. (toch?) Dus misschien kan de TS wel net zo goed even een paar jaar gaan werken en dan een toelatingstest doen
Nouja ik spreek uit ervaring en Hbo stelt bar weinig voor. Tevens valt over het niveauverschil tussen vmbo-tl en havo ook te twisten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:03 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
Ook al roept de gemiddelde Fok!ker hier nog zo hard dat iedere dumb-ass in principe HBO zou moeten kunnen voltooien, als ze maar een beetje moeite zouden doen.
Ligt er ook nog aan welke richting je doet, en of je wel echt gemotiveerd bent.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja ik spreek uit ervaring en Hbo stelt bar weinig voor. Tevens valt over het niveauverschil tussen vmbo-tl en havo ook te twisten.
Juist. Ik ken ze echt, mensen waarbij het imho nog maar de vraag is of 't HBO ze zal gaan lukken. En niet omdat ze niet willen, als het ze gaat lukken dan zal het vnl. op motivatie en discipline zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ligt er ook nog aan welke richting je doet, en of je wel echt gemotiveerd bent.
School ik had gebeld. Maar dindsdag zijn de mensen die er echt overgaan, en dan heb ik pas zekerheid.quote:
Maar B, KB of TL word toch vastgesteld in de tweede klas dacht ik?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:03 schreef Hyman het volgende:
Ik ben van 1 Vmbo KB naar 2 vmbo TL gegaan, en van 4 Vmbo TL naar MBO, hierna ga ik wss HBO doen.
Volgens mij begin je al in het eerste jaar met een richting. Alleen HAVO of VWO wordt vastgesteld na het 2e jaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:10 schreef Zaith het volgende:
[..]
Maar B, KB of TL word toch vastgesteld in de tweede klas dacht ik?
Ook VMBO-brugklassen zijn al op niveau ingedeeld. Tenminste, de scholen die ik ken hebben aparte B-, K- en gecombineerde T/Havo-brugklassen. En verder kun je net als op de HAVO of het VWO aan het eind van ieder jaar natuurlijk gewoon een niveau terug- om omhooggezet worden. Overigens is daar wel 1 maar aan..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:10 schreef Zaith het volgende:
[..]
Maar B, KB of TL word toch vastgesteld in de tweede klas dacht ik?
VMBO BB, KB en TL kennen het brugklasjaar exact hetzelfde vakkenpakket. Jij bent van KB naar TL doorgestroomd in de periode dat je nog precies hetzelfde theoretische basis-vakkenpakket volgde dat iedereen op het VMBO volgt. Tot zover geen probleem dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:03 schreef Hyman het volgende:
Ik ben van 1 Vmbo KB naar 2 vmbo TL gegaan, [...]
en terecht.. het is zo ongeveer onmogelijk voor iemand met het nivau van vmbo-b havo te kunnen halen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:04 schreef Desunoto het volgende:
Jezus. Als ik dit topic zo lees denk ik echt wat een klotesysteem.![]()
Dat iemand zoveel moeite moet doen met allemaal tussenstappen om havo te mogen doen. Wat een klotezooi.
Succes TS.
Ik vind het wel terecht. Je kunt niet aan de gang blijven met 2e, 3e en 4e kansen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:04 schreef Desunoto het volgende:
Jezus. Als ik dit topic zo lees denk ik echt wat een klotesysteem.![]()
Dat iemand zoveel moeite moet doen met allemaal tussenstappen om havo te mogen doen. Wat een klotezooi.
Succes TS.
Mischien weet je niet als er dingen zijn voorgevallen??? Daarbij heb ik nog geen 3e of 4e kans gehad, ik hoop dat ik een 2e kans krijg.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht. Je kunt niet aan de gang blijven met 2e, 3e en 4e kansen.
In het geval van TS ben ik het hier wel mee eens ja. Je zult idd niet voor niks al 4 jaar op 't VMBO-b zitten en die verschillende niveau's zijn er ook met een reden. VMBO-B en HAVO zit echt een flink niveauverschil tussen, voor zover ik dat tenminste in heb kunnen schatten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht. Je kunt niet aan de gang blijven met 2e, 3e en 4e kansen.
Mijn schrijfsel is beter dat dat van jou? Waarom? Omdat ik wel iets wil en ik het probeer? Waarom is jou opmerking dom? Jij wil mij de les lezen op een domme manier, derhalve ben je ook dom.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:11 schreef julian6 het volgende:
Ik heb dit topic niet gelezen, maar afgaande op TS' topics en schrijfstijl op dit forum kan ik je ook wel vertellen dat jij HAVO niet aankan TSen vanaf Vmbo B naar Havo is sowieso niet mogelijk
Ik heb het er voor over om 3 uur huiswerk te moeten maken. Daarbij als je echt iets wil dan kan het ...........quote:Op maandag 1 juni 2009 13:20 schreef julian6 het volgende:
Geloof me TS ik heb op VMBO - TL gezeten en ik kan je vertellen dat het verschil tussen VMBO en Havo echt enorm is. Vooral als je ook nog de laagste vorm van VMBO doet moet je wel van heel goede huize komen wil je überhaupt tot december op HAVO blijven zitten.
Dat moet je dan wel van Augustus tot aan Juni vol kunnen houden, en dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan. Vooral als je snel afgeleid bent en je niet goed kunt concentrerenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het er voor over om 3 uur huiswerk te moeten maken. Daarbij als je echt iets wil dan kan het ...........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |