Dat is best langquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:36 schreef Henk-B het volgende:
Streetfighter 4 is nog steeds de SHIT!!!!
[ afbeelding ]
Heb er al 240 uur in zitten en 2500 matches gespeeld.
Mijn meest gespeelde spel tot nu toe denk ik. ( of mischien toch PES 6 of RBS Vegas)
66 uur en 729 matches hier, en het is ook mijn meest gespeelde 360 spel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:36 schreef Henk-B het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er al 240 uur in zitten en 2500 matches gespeeld.
Mijn meest gespeelde spel tot nu toe denk ik. ( of mischien toch PES 6 of RBS Vegas)
Ik niet, voor mijn niveau is de analoge stick van de 360 controller prima.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef Neuroscience het volgende:
Hebben jullie ook een speciale controler?
Wat noem je speciaalquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef Neuroscience het volgende:
Hebben jullie ook een speciale controler?
Zo'n arcade dingquote:
Veel mensen die het veel spelen zweren er bij. Je zou veel makkelijker combo's ed kunnen maken.quote:
Voor gevorderde combo's waarbij je moet cancellen enzo is het bijna wel een vereiste denk ik ja, maar het is ook weer niet zo dat je online dat soort combo's nodig hebt om te kunnen winnen, iig niet op algemeen niveau zeg maar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:37 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Veel mensen die het veel spelen zweren er bij. Je zou veel makkelijker combo's ed kunnen maken.
Ik heb er verder ook geen verstand van. Ik praat alleen maar wat Gamekings na.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor gevorderde combo's waarbij je moet cancellen enzo is het bijna wel een vereiste denk ik ja, maar het is ook weer niet zo dat je online dat soort combo's nodig hebt om te kunnen winnen, iig niet op algemeen niveau zeg maar.
Ik heb er iig geen 149-199 euro voor over.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:36 schreef Henk-B het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tevens TVPIk ben inmiddels overleden
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:39 schreef Enchanter het volgende:HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Second thatquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:56 schreef ach het volgende:
Nou dit topic is lekker verkankerd. Het is gewoon een slowchat geworden maar dan met stomme mensen (zoals: Edwinuss en Edwinuss)
Third.quote:
Je weet het Bart nu jij weg bent is die weer de manquote:
Compleet met wapens, anders is er geen beginnen aan....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:27 schreef wc-eend het volgende:
Alleen chuck Norris kan dit topic redden..
[ afbeelding ]
Ik heb Peggle. Alleen geen gold-accountquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je weet het Bart nu jij weg bent is die weer de man![]()
Maar ik dacht dat veel mensen hier ook Peggle hadden? Ik wil een keer zon Peggle Duel doen dat is echt tof
me wantsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:04 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe trailer Mass Effect 2
Shephard? But... You're Dead.
mmm lijkt me niet echt bijzonder eigenlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dante's Inferno teaser trailer aankondiging van een volledige trailer:
http://www.gametrailers.c(...)ferno/49821?type=flv
Het kan een leuke God of War-achtige game worden. Dante's Inferno heeft op zich een toffe setting:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mmm lijkt me niet echt bijzonder eigenlijk
RSV2quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:26 schreef -En4Cer- het volgende:
Vanwege een internetstoring ben ik gisteren weer eens begonnen met de singleplayer van Vegas 2, wat is dat toch eigenlijk een vet spel zeg.
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe het met de opvolger zit?
RS: NY zou wel heel vet zijn ja. Of een RS: Disneylandquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RSV2
Er is nog geen opvolger aangekondigd en Ubisoft heeft een lijst met games voor dit jaar gepubliceerd al:
http://www.undercover-gaming.nl/content.php?id=450
Hopelijk wordt er iets over op de E3 gezegd. Ik wil wel een RS: New York!
mij lijkt het handig om gewoon naar een winkel te gaan in de buurt, want dan kan je op de voeding kijken hoeveel Watt versie het is zodat je dan weet welke mobo in de xdoos zit.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Zoiets? http://www.amazon.co.uk/Xbox-Elite-Console-Hard-Drive/dp/B000PD0HQE/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=videogames&qid=1243587722&sr=8-2
Of is het net zo 'voordelig' om het in NL te kaufen.
En waar moet ik op letten qua drive / mobo / whatever?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kan je zien aan het wattage wat je voeding verbruikt. 203W is zephyr, 175W is falcon, 150W is jasper
Scoor even zo'n 48 uurs kaartje danquote:
en welke moet ik dan hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
mij lijkt het handig om gewoon naar een winkel te gaan in de buurt, want dan kan je op de voeding kijken hoeveel Watt versie het is zodat je dan weet welke mobo in de xdoos zit.
[..]
Gewoon een Xbox, echt fucking care welke jasper, falcon of pietje je hebt. Het ding werkt en de een is wellicht wat luidruchtiger, ojee gewoon je geluid war harder zettenquote:
Helaasch wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:56 schreef ach het volgende:
Nou dit topic is lekker verkankerd. Het is gewoon een slowchat geworden maar dan met stomme mensen (zoals: Edwinuss en Edwinuss)
Als het goed is krijg ik FC2 vandaag binnen en dan download ik ze welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:08 schreef Document1 het volgende:
Ik weet niet of hier iemand Far Cry 2 heeft maar mischien wil iemand vanavond mijn eigengemaakte mappen eens testen?
Misschien als ik terugkom van vakantiequote:
Voeg me anders toe aan je lijst, dan kun je me een berichtje sturen als je tijd hebtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:17 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik FC2 vandaag binnen en dan download ik ze wel
Yeah hij staat er inderdaad, en wel hier: http://marketplace.xbox.com/en-GB/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d80245410894/?p=1&of=1&sb=1#offers (je moet wel gold hebben om hem binnen te kunnen halen)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:14 schreef Wessiej het volgende:
Volgens mij staat sinds gister de demo van Fight Night 4 online, ik heb hem even gespeelt en wat een titel
Okeequote:
Ik krijg FC2 net binnen dus ik zet hem nu op HDD en dan ga ik toevoegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:20 schreef Document1 het volgende:
[..]
Voeg me anders toe aan je lijst, dan kun je me een berichtje sturen als je tijd hebtben wel pas rond 9 uur NL tijd thuis van mn werk
Koelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:40 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik krijg FC2 net binnen dus ik zet hem nu op HDD en dan ga ik toevoegen.
Als je me online ziet dan hoor ik je vanzelf wel.
Werkse en tot vanavond
megaton ?quote:
ga hem ff aan me short list toevoegen want ziet er zeker gaaf uit, IK GEEF TE VEEL GELD UIT SINDS IK IN DE ZIEKTEWET ZITquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:42 schreef appelsjap het volgende:
Wie gaan er volgende week Red Faction halen?![]()
Serieus top spel! Echt vet!
En anders koop je m hier: http://www.gamehubs.com/XBOX360/red-faction-guerrilla.htmlquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
ga hem ff aan me short list toevoegen want ziet er zeker gaaf uit, IK GEEF TE VEEL GELD UIT SINDS IK IN DE ZIEKTEWET ZIT
Daar geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het is serieus het vetste spel dat ik ooit gespeeld heb.
ik had eerder een ander andw van je verwacht, iets wat hier op lijkt "you dumbass dont spend your money en speel eerst die andere 17 spellen uit"quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
En anders koop je m hier: http://www.gamehubs.com/XBOX360/red-faction-guerrilla.html
Het is serieus het vetste spel dat ik ooit gespeeld heb.
Nee joh, kopen die shit.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik had eerder een ander andw van je verwacht, iets wat hier op lijkt "you dumbass dont spend your money en speel eerst die andere 17 spellen uit"
Omgquote:
Probeer een gebouw rondom kapot te slaan met die hamer! NIET VERGETEN!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:59 schreef badboynova het volgende:
ik ga ff die sp demo binnen halen, you zal me horen tot zo kusjes
Nog niet nee, maar ik zal t eens proberen binnenkortquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Omgheb je de demo niet gespeeld? de SP demo? MP demo is ook erg vet daar niet van.
Nu GVD, wat zijn jullie voor barbaren. Dit is het beste spel ooit mên.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar ik zal t eens proberen binnenkort
maar ik ga daarna wel wolverine spelen, ( kleine is dan toch naar bed dan) let de blood flowquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:02 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Probeer een gebouw rondom kapot te slaan met die hamer! NIET VERGETEN!
Tot het instort.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:08 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nu GVD, wat zijn jullie voor barbaren. Dit is het beste spel ooit mên.
DAT BEDOEL IK! WHAHAH, zo vet!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]hij spreekt waarheid! Ben verslaafd sinds de MP-beta, nu ook de MP-demo, te grappig! Samen met een teamgenoot er achter komen dat iemand zit te snipen op een dak, dan samen met de hamers heel het gebouw naar beneden halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |