Hij doet het hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeg doet je Vp2 het goed? Of heb je alles nog in doos
Iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat in combinatie met statief en afstandsbediening (al dan niet bekabeld) moet mooie plaatjes opleveren.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:31 schreef SiGNe het volgende:
Hopelijk wordt het niet alleen een mooie pinksteren maar ook nog een mooie zomer met weer zo'n onweer als vorige week..
Mooie foto'squote:Op donderdag 28 mei 2009 20:16 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Idd. Ik zet mijn D50 op een statief, in manual, zoek de juiste instelling voor de omstandigheden, sluitertijd op bulb, met de afstandsbediening de sluiter openen, en dan maar wachten op die ontlading.
Overdag draait het wel meer om geluk. Dan is het het gewoon aan één stuk door foto's maken, en hopen dat je wat te pakken krijgt. En als je de bui een beetje goed observeert weet je ongeveer wel wanneer de volgende ontlading plaats zal vinden.
Hier meer info over bliksemfotografie: http://www.weerfotografie.nl/technieken.php?cat=bliksem&pagina=bliksem
Hier nog wat foto's van mijn kant:
Wallcloud:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=988204
Damn das wel bizar veel zeg! Jammer van je windmeter.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:08 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hij doet het hoor. Heb met het onweer van afgelopen week een rain rate van 274mm/h gemeten
. Enige punt is dat de windmeter ook op 1,5 meter hoogte in de achtertuin staat
. Anders had ik misschien wel wat windstoten van rond de 100 km/h kunnen meten... Maar de komende maand zal dat ding wel een mooi plekje krijgen
.
Foto's volgen zo meteenquote:
Weer.nlquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Komt er weer onweer de komende dagen???
Waar kijken jullie nu precies vooruit? voor onweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |