Fijne kleurenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:12 schreef Vanquish_ het volgende:
Pikdonker hier in Eindhoven.
Zojuist gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op zondag 7 juni 2009 22:12 schreef Vanquish_ het volgende:
Zojuist gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet dat ergens tussen Venlo en Mestreech zittenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En erg actief als ik die flitsen zo zie.
Zal wel bij Weert zitten dan, ff op de radar afgaandquote:Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan moet dat ergens tussen Venlo en Mestreech zitten
Als ik richting Eindhoven kijk zie ik afentoe een vage weerlicht.
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:12 schreef Vanquish_ het volgende:
Zojuist gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:20 schreef -CRASH- het volgende:
Als ik m'n raam uitkijk komt er een onweersbui recht op me af.... FF fotocamera klaarzetten
Dat had ik dus _heel_ de tijd he.. in die ene nacht in mei, met dat onweer. En dat mijn batterijen steeds op waren.. zo fucking hatelijk. Eens in de zoveel jaar dat je zulk mooi onweer hebt, en dan lukt het nietquote:Op zondag 7 juni 2009 22:27 schreef Vanquish_ het volgende:
Camera op statief, sluiter 15 seconden open, foto is klaar en in nog in dezelfde seconde verschijnt er toch een bliksemschicht![]()
Dat is ook 1 van de redenen dan je je batterijen van te voren moet opladen, anders krijg je spijtquote:Op zondag 7 juni 2009 23:14 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dat had ik dus _heel_ de tijd he.. in die ene nacht in mei, met dat onweer. En dat mijn batterijen steeds op waren.. zo fucking hatelijk. Eens in de zoveel jaar dat je zulk mooi onweer hebt, en dan lukt het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |