Gave picsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:17 schreef MosPos het volgende:
Hier wat foto's die ik een maand geleden (8 Mei) heb genomen hier in Bradford (Engeland).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat je het zo lief vraagt, vooruit!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:10 schreef leroytje het volgende:
Laat het droog blijven vanavond in Nijmegen!
Mwah, ik hoop 't toch niet hier mee te maken, eerlijk gezegdquote:Op zondag 7 juni 2009 12:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wordt steeds leukernog even en we zien ze hier straks bij elke onwersbui
Kleintjes zijn wel leuk maar als je een F5 op je af ziet komen, hmmz kweet nietquote:Op zondag 7 juni 2009 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, ik hoop 't toch niet hier mee te maken, eerlijk gezegd.
Foutje bedankt , niks maar dan ook niks blijf dan overeind staan bij zo windstootquote:Op zondag 7 juni 2009 12:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kleintjes zijn wel leuk maar als je een F5 op je af ziet komen, hmmz kweet niet![]()
hetweeractueel.nl:
Maximale windstoot 1290.0 km/uur Haaksbergen (12:15u)
Euh dit moet wel een superdeluxeongelovelijkemega tornado zijn geweest![]()
Lijkt wel of het beeld versneld is.quote:
Alles wordt met de grond gelijk gemaakt, de stoelen, hout, bomen etc zullen 10tallen kilometers verder komen te liggenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:46 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Foutje bedankt , niks maar dan ook niks blijf dan overeind staan bij zo windstoot
Hehe, hier in Zutphen ook weer wat laf gespetter en denk dat ik strax weer 1mm erbij hebquote:Op zondag 7 juni 2009 18:07 schreef Adelante het volgende:
In Arnhem weer wat laffe buitjes, niks geen spektakel
ziet er leuk uit op de radar iddquote:Op zondag 7 juni 2009 21:29 schreef DemonRage het volgende:
Scherp getekende buienlijn boven Noord-België op het moment. Naar het zuiden zijn van hieruit de wolkentoppen goed te zien.
Er zit trouwens veel onweer op volgens de buienradar!
Roger.... viiel me ook op.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:29 schreef DemonRage het volgende:
Scherp getekende buienlijn boven Noord-België op het moment. Naar het zuiden zijn van hieruit de wolkentoppen goed te zien.![]()
Er zit trouwens veel onweer op volgens de buienradar, en de het zware neerslaggebied breidt zich erg snel naar het oosten toe uit!
Mooie foto zegquote:Op zondag 7 juni 2009 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Buitje wat net in noordelijke richting over Maastricht trok.
het heeft er wat van weg, maar een rolwolk staat een beetje los van de rest van de bui. Deze foto heeft meer iets weg van een shelfquote:Op zondag 7 juni 2009 21:35 schreef tralalala het volgende:
Is dat niet zo'n rolwolk?![]()
Niet dat ik er verstand van heb ofzo.![]()
Hetzelfde buitje gezien vanuit Venlo waar het een beetje uit hommelde .quote:Op zondag 7 juni 2009 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Buitje wat net in noordelijke richting over Maastricht trok.
Oeh.. da's niet goedquote:Op zondag 7 juni 2009 21:37 schreef JackHerrer het volgende:
Het begint hier te rommelen onder Tilburg.
quote:
ziet er ook prima uit nu met die ondergaande zon natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 21:42 schreef Drugshond het volgende:
Zo ziet de lucht er ook uit ten westen van EHV.
Het begint al een beetje te rommelen en te flitsen.
Hier inmiddels ook een aantal keer.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:42 schreef DemonRage het volgende:
Diep gerommel is al hoorbaar hier in Eindhoven.
[Fun] DE- Youtube clipsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |