En die komt dan deze kant op, Ossquote:Op maandag 1 juni 2009 15:54 schreef PallominnoX het volgende:
D'r komt een rode vlek recht op Arnhem af, we are surrounded!
Fantastische foto's! Wat zal de fotograaf geschrokken zijn van deze klappen..quote:Op maandag 1 juni 2009 16:30 schreef SiGNe het volgende:
Kwam nog wat leuke foto's tegen van het onweer in Vlissingen, op de eerste kan je zelfs streamers uit de zee zien komen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begreep dat die eerste op +/-40meter afstand insloeg..quote:Op maandag 1 juni 2009 16:49 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Fantastische foto's! Wat zal de fotograaf geschrokken zijn van deze klappen..
Die zal nu wel weer uit zijn.....quote:Op maandag 1 juni 2009 17:42 schreef Vanquish_ het volgende:
Buren hadden net hun BBQ op temperatuur gekregen hier in Eindhoven1!EINZ1.!!
Het blijft geen feest, de laatste 3 weekenden hebben we niets te klagen gehad qua weer.quote:
GFS oper knalt ook al de lucht inquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:32 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Oper op weg naar iets warms.
En dan met de zo'n ongeveer op het hoogste punt kan het denk ik bestwel heel warm worden.
Mooi? Ik denk dat Fok! er dan meteen uitklapt door alle topics die dan in KLB worden geopend vanwege de hitte.quote:
Het satellietsysteem heeft deze vanmiddag mooi vast kunnen leggenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:10 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgen we nog last van deze depressie op de Atlantische Oceaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |