Die sitequote:Op zondag 21 juni 2009 00:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
haha ja, net zoals toen het ergens over die scandinavische stijl ging, en lookbook.nu (bijv.) voorbij kwam, toen waren er ook niet veel positieve reacties ...maarja moeten ze zelf weten, ik blijf het toch wel dragen
photobucket.com of tinypic.comquote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef fr0x het volgende:
[ afbeelding ]
Scapa sports jas
lauw shirtje van freshcotton
nike sb venom
the hundreds cap
waar loaden jullie je pics eigenlijk op? heb t nu ff snel via hyve gedaan maar daar fok ik normaal niet mee ^^
doet het dus niet zie: http://foto-uploaden.nl/zie/1ar9m06
wow huge foto.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:07 schreef bbaadd het volgende:
[..]
photobucket.com of tinypic.com
prima fit, met een wit shirt was het veel toffer geweest.
ik vind het welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
cardigan - vintage
shirt - cheap monday
rok - american apparel
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:13 schreef TC03 het volgende:
Nice, je moet er toch netjes uitzien als de kleinkinderen op bezoek komen.
Dat is anders ook niet bepaald vrouwelijk hoor..quote:Op zondag 21 juni 2009 00:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
Sorry, ik zal voortaan wel een mooi shirtje met een print, skinny jeans en wat sneakers aandoen, want dan ben ik cool.
Nee maar zo lopen de meeste van mijn leeftijd er toch bij, hier in ieder gevalquote:Op maandag 22 juni 2009 11:45 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dat is anders ook niet bepaald vrouwelijk hoor..
Meestal vind ik het mooi wat je aanhebtmaar deze keer vind ik de rok niet zo super
Even ter verduidelijking: Je noemt jezelf loqdawq, kleed je als jay-z en hebt de huidskleur van vanilla ice?quote:
Zo vind ik die rok veel leuker, dan met die cardigan! Cardigan was ook vet, maar dan op een broek denk ik.. En het is net of je rok open is aan de voorkant, maar dat is een tand, tochquote:
Haha hij is een beetje overbelicht oeps, maar het is een soort veer ofzogeen idee =Pquote:Op maandag 22 juni 2009 16:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo vind ik die rok veel leuker, dan met die cardigan! Cardigan was ook vet, maar dan op een broek denk ik.. En het is net of je rok open is aan de voorkant, maar dat is een tand, toch?
nice tiff's, alleen shirt mag wel een maatje groterquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef loqdawq het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon zomers zo ff strandje toch
Je broek hangt ongeveer een halve meter te laag. En nee dat zit niet lekkerder. Dat is je alleen maar aangeleerd door de modeindustrie.quote:
Nice shirt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef loqdawq het volgende:
[ afbeelding ]
alles goed behalve het woord strandjequote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef loqdawq het volgende:
[ afbeelding ]
Want voelen is aan te leren?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Je broek hangt ongeveer een halve meter te laag. En nee dat zit niet lekkerder. Dat is je alleen maar aangeleerd door de modeindustrie.
Smaak wel. Scum.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:19 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Want voelen is aan te leren?
Lul op.
wesc, tiffs .... trouwen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef loqdawq het volgende:
[ afbeelding ]
Smaak is juist persoonlijk, hoe ging die uitdrukking ook alweer?quote:
Je mag een gegeven smaak niet in de bek kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:27 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Smaak is juist persoonlijk, hoe ging die uitdrukking ook alweer?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:03 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je mag een gegeven smaak niet in de bek kijken.
Klopt. Normaal zou ik er een lange ketting bij dragen bijvoorbeeld, maar moest 's middags toch weer omkleden i.v.m. sollicitatiegesprek en ben de deur verder niet uitgeweestquote:
Haha ja ik hou van tanktopsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |