Die sitequote:Op zondag 21 juni 2009 00:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
haha ja, net zoals toen het ergens over die scandinavische stijl ging, en lookbook.nu (bijv.) voorbij kwam, toen waren er ook niet veel positieve reacties ...maarja moeten ze zelf weten, ik blijf het toch wel dragen
photobucket.com of tinypic.comquote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef fr0x het volgende:
[ afbeelding ]
Scapa sports jas
lauw shirtje van freshcotton
nike sb venom
the hundreds cap
waar loaden jullie je pics eigenlijk op? heb t nu ff snel via hyve gedaan maar daar fok ik normaal niet mee ^^
doet het dus niet zie: http://foto-uploaden.nl/zie/1ar9m06
wow huge foto.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:07 schreef bbaadd het volgende:
[..]
photobucket.com of tinypic.com
prima fit, met een wit shirt was het veel toffer geweest.
ik vind het welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
cardigan - vintage
shirt - cheap monday
rok - american apparel
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:13 schreef TC03 het volgende:
Nice, je moet er toch netjes uitzien als de kleinkinderen op bezoek komen.
Dat is anders ook niet bepaald vrouwelijk hoor..quote:Op zondag 21 juni 2009 00:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
Sorry, ik zal voortaan wel een mooi shirtje met een print, skinny jeans en wat sneakers aandoen, want dan ben ik cool.
Nee maar zo lopen de meeste van mijn leeftijd er toch bij, hier in ieder gevalquote:Op maandag 22 juni 2009 11:45 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dat is anders ook niet bepaald vrouwelijk hoor..
Meestal vind ik het mooi wat je aanhebtmaar deze keer vind ik de rok niet zo super
Even ter verduidelijking: Je noemt jezelf loqdawq, kleed je als jay-z en hebt de huidskleur van vanilla ice?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |