ELVIS BEN JIJ HET!?!?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:00 schreef luciano het volgende:
[..]
Wacht maar tot je me op de meet ZIET ..........
Team Patriesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:16 schreef versabommie het volgende:
Tis hier : Het is voorbij voor La Paay # 2 te doen mensen!
Team Curry!quote:
Ketchup!quote:
Met ketchup!quote:
Ik ben Bart, dit is mijn naamtopic, dus als ik zeg dat het patat is, dan is het patat!quote:
Dan wordt het oorlog!quote:
En ik ben Spook en ik die donald duck na. miep miep.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben Bart, dit is mijn naamtopic, dus als ik zeg dat het patat is, dan is het patat!
Dat is toch met satésaus en mayo?quote:
En uitjes.quote:
vreemd dat je patat met satésaus zegt...quote:
Wie gaat er nou patat met alleen satesaus nemenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vreemd dat je patat met satésaus zegt...
meestal zeggen ze patat met pindasaus en friet met satésaus.
Je hinkt op 2 gedachten of je komt uit een raar deel van het land
Ik hink op twee gedachten! Een Brabantse en een Randstadsequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:05 schreef Maanvis het volgende:
vreemd dat je patat met satésaus zegt...
meestal zeggen ze patat met pindasaus en friet met satésaus.
Je hinkt op 2 gedachten of je komt uit een raar deel van het land
Das geen oorlog, das een bloedbad.quote:
Ik ... gisteren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:06 schreef Bart het volgende:
Wie gaat er nou patat met alleen satesaus nemen
Panama, de rest is al weg.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:06 schreef Bart het volgende:
Maar welke gate moet ik hier eigenlijk nemen?
Nou, als ik dat geweten had, had ik nooit speciaal voor jou een nickchange gedaanquote:
Maar ik ga vannacht al naar Italië...quote:
Scheelt het als ik zeg dat ik er een frikadel speciaal met curry bij had?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:07 schreef Bart het volgende:
Nou, als ik dat geweten had, had ik nooit speciaal voor jou een nickchange gedaan
Waar in Italië?quote:
Nou, als ik dat geweten had, dan was ik langsgekomen voor een hapjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Scheelt het als ik zeg dat ik er een frikadel speciaal met curry bij had?
Ik pak altijd supertjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |