OK nu het toch zo goed als dood is hier kan ik net zo goed even uit de doeken doen hoe het allemaal zo een beetje gegaan is

Ik heb namelijk de hand weten te leggen op supergeheime inside info
Ik heb de streams van de danny-meet opgenomen en laten analyseren door een team van ervaren liplezers.
Het schijnt zo gegaan te zijn... Huub zat een nacht doorgesnoven en bezopen in bunkert, schoot in een delirium en kreeg door de omgeving van de regieruimte een DGK flashback.
Hij zag alsido voor brian aan, en sneakte heel geconditioneerd bij Mariell het bed in, Na de voorhoofdroutine werd alsido zo para dat hij iedereen begon te bedreigen met zelfmoord.
Mariell vond het allemaal wel best voor de time being (dat triggerde bart) en na het nog een tijdje met alsido geprobeerd te hebben is ze met bart naar duitsland vertrokken.
Danny verloor een paar primeurs omdat Mariell meer zat te lekken dan een aftands versleten vergiet dus danny had al een bloedhekel aan haar en was dus heel blij met deze ontwikkeling, hij heeft na urenlange therapeutische praatsessies met iteejer besloten weer partner te worden.
Overigens heeft Bram wel zijn excuus aangeboden voor de memo van zijn hand dat iedereen moest zeggen dat ze door journalisten achtervolgt werden, zodat hij een excuus had de primeur van de lokatie te 'lekken' aan de telegraaf, wat heel wat meer views oplevert dan zo een supperdesubforum.
Er schijnt heel veel interesse te zijn in het format vooral vanuit het buitenland en het ziet er naar uit dat bram zijn grote doorbraak eraan zit te komen, zodat hij zijn ware droom kan verwezenlijken, een eigen TV zender (TV11) waar hij de hele sterrenstal van Johan Vlemmix kan onderbrengen.
Omdat huub in zijn functie als redacteur alleen maar een beetje in het hokje zat te snuiven met met de kandidaten is hij ook bij TBO ontslagen en gaat hij voor Mariell werken.
Bart en Mariell hebben namelijk plannen 1 week voor TBO2 begint een soortgelijk project in de markt te zetten maar dan 'oneindig' en in een villa.
(Sly gaat de gratis streams verzorgen)
Dit is nog maar een tipje van de
sluier beerput, maar helaas voor jullie is het niet aan mij de echt sappige details hier op fok bekend te maken.