hiero : Bart-gate #12 Waar het plot begint te groeien!quote:
Ok dan ik om eraanquote:Op zondag 31 mei 2009 10:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
hiero : Bart-gate #12 Waar het plot begint te groeien!
quote:
En ik kan je vertellen dat dit niet gaat veranderen, in dit soort dingen blijf ik intrappenquote:
Nee hoor...quote:Op maandag 1 juni 2009 01:01 schreef Soury het volgende:
Is LS nu ook al met de noorderzon vertrokken..
Pff gelukkigquote:
Ojee, wat nu?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:12 schreef evaxsis het volgende:
Ojee nu heb je ook al een zwaktepunt bij me gevonden, als dat maar goed gaat
Want?quote:
Pas maar op: als versabommie zwaktepunten bij iemand vindt, gaat hij daar medogenloos op inhakken.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:12 schreef evaxsis het volgende:
Ojee nu heb je ook al een zwaktepunt bij me gevonden, als dat maar goed gaat
Ik geloof je gelijk en Bommie gaat dan nog veel plezier aan mij hebben, so be itquote:Op maandag 1 juni 2009 16:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Pas maar op: als versabommie zwaktepunten bij iemand vindt, gaat hij daar medogenloos op inhakken.
Daar heeft versabommie plezier in.
Het is maar net waar je van houdt.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk en Bommie gaat dan nog veel plezier aan mij hebben, so be it
nee hoor alleen tegen PeterTsquote:Op maandag 1 juni 2009 16:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat denk ik zo, jij bent gewoon een rellert eerste klas
Als ik er niet tegen kan, wat ik niet denk door de verharding van mijn huid, weet ik de uitknop wel te vindenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is maar net waar je van houdt.
Ik zou hard wegrennen, als ik jou was.
Voor je het weet trapt hij je keihard op je ziel.
Ik ben compleet volledig verbrandquote:Op maandag 1 juni 2009 16:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heeey lekkere Rellert,
Moet jij niet de zon in?
Nou ik ben vroegah als kind weetikveel hoeveelstegraad verbrand, sinds die tijd heb ik de tic dat ik als ik verbrand ben zoooooooooooooooooooooooooooo relaxed slaap... als een babyquote:
O......dan zal ik het maar fijn voor je vinden..geloof ikquote:Op maandag 1 juni 2009 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ik ben vroegah als kind weetikveel hoeveelstegraad verbrand, sinds die tijd heb ik de tic dat ik als ik verbrand ben zoooooooooooooooooooooooooooo relaxed slaap... als een baby
nouja tis wel lekker altijd wetende dat ik best een dagje ongesmeerd door kan lopen in de zonquote:Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
O......dan zal ik het maar fijn voor je vinden..geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |