Bij mij welquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:15 schreef sjimz het volgende:
Deze OP is beter.
Alhoewel, je NAC plaatje doet het niet TS.
Je mag heul niet hotlinken.quote:
Ik heb het op staan hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:59 schreef horned_reaper het volgende:
Het boeit niemand een hol of zowat er in de FINALE gebeurd ?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:02 schreef sjimz het volgende:
Wordt er nou gezongen: Helemaal niets in Rotterdam" ?
Triest
Ik las in de VI dat hij 28 was, ik dacht echt veel jonger.quote:
wat een trieste ratjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:02 schreef sjimz het volgende:
Wordt er nou gezongen: Helemaal niets in Rotterdam" ?
Triest
Laat NAC komen, passing slecht.. moeizaam. Luciano doet zijn ding.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef Karrs het volgende:
zit hier bij een oersaaie vergadering voor de VvE![]()
hoe doet de FC het?
Je kunt op Fok! heul niet zingenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:29 schreef Prosac het volgende:
Maaskant zitten hou je bek, zitten hou je bek ole ole
Ik wou net zeggen... Kon zijn broer wel zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:44 schreef Prosac het volgende:
kan zo aanschuiven bij die kamper van Sparta. Rutjes
Hoeveel geld ga je daarmee winnen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:46 schreef denthemen het volgende:
Volgens mijn weddenschap wint Groningen in de 2e helft
lekkere kopbalquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef venomsnake het volgende:
JAAAAAAAAAAAA Holla
Berg weer met de balengrijke opening.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef Prosac het volgende:
ook zo terecht vooral
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En Stenman zowaar met een zwaar gevaarlijke voorzet.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Onmogelijk, pasen en pinksteren vallen nog eerder op 1dag
Thuis , TV > ELquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:15 schreef BluesRebel het volgende:
Waar kijken jullie?
2 wedstrijden tegelijk kijkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:19 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ow het kaartje is beneden en ik wil even Cambuur zien. Maar jullie ook succes
Nee, dat is een Bredaas accentquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:17 schreef buddyb het volgende:
maken ze nou oerwoud geluiden wanneer luciano uittrapt
En tentamen lerenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
2 wedstrijden tegelijk kijken
quote:
Oke bedankt. Zit op mobiel internet.quote:
Helaas heeft ie deze wedstrijd niet eerder een gele kaart opgelopenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:53 schreef Prosac het volgende:
domme kaart pakt die idabedelahalahay
Zoveel was daar toch niet aan de hand?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:54 schreef Prosac het volgende:
Kwakman nog achteraf een schorsing hoop ik?
Nou zo dramatisch was het nou ook niet hoor. Kwakman gaf hem een beuk en Lovre deed alsof zijn hoofd werd geraakt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:54 schreef Prosac het volgende:
Kwakman nog achteraf een schorsing hoop ik?
Nou en.. zonder bal in de buurt. Dat hoort niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Strooper het volgende:
[..]
Nou zo dramatisch was het nou ook niet hoor. Kwakman gaf hem een beuk en Lovre deed alsof zijn hoofd werd geraakt.
Hij ging wel heel erg Lurling achtig naar de grond hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nou en.. zonder bal in de buurt. Dat hoort niet.
Geel was voldoende. Wat Lovre trouwens ook had moeten krijgen voor spelbederf.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nou en.. zonder bal in de buurt. Dat hoort niet.
Das dan geel, zonder bal een dergelijke beuk uitdelen is gewoon rood.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij ging wel heel erg Lurling achtig naar de grond hoor
Beide geel was voldoende geweest.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Das dan geel, zonder bal een dergelijke beuk uitdelen is gewoon rood.
Dit meen je toch niet serieus?quote:
Ron Jans is het anders niet met je eens.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus?![]()
Diep, dieprood.
Of je deelt een account met SCH of je hebt je verstand verloren Sjimz...
Dan deelt hij ook account met SCH. Een beuk uitdelen terwijl de bal 50m verder is, is rood. Altijd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ron Jans is het anders niet met je eens.
Laten we het de scheidsrechter vragen zondag. Dan weet onze defensie even wat te doen met de NAC aanvallers gedurende deze wedstrijd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan deelt hij ook account met SCH. Een beuk uitdelen terwijl de bal 50m verder is, is rood. Altijd.
Terwijl de bal 50 meter verder isquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan deelt hij ook account met SCH. Een beuk uitdelen terwijl de bal 50m verder is, is rood. Altijd.
Inderdaad! Blijkbaar mag je constant de spitsen naar de grond werken zonder dat de bal in de buurt is. Ik voorspel een 0-0 de volgende wedstrijd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Laten we het de scheidsrechter vragen zondag. Dan weet onze defensie even wat te doen met de NAC aanvallers gedurende deze wedstrijd.
Een lange bal, dan is de bal toch zo halverwege? 100km/h -> 36m/s, zo gek is mijn gokje toch niet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Terwijl de bal 50 meter verder is
De keeper speelt de bal net weg
constantquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad! Blijkbaar mag je constant de spitsen naar de grond werken zonder dat de bal in de buurt is. Ik voorspel een 0-0 de volgende wedstrijd.
Ik zou er zelfs op gaan liggen, komen ze helemaal nergens. Bal hoeft toch niet in de buurt te zijn.quote:
Strafschoppen als ik het goed heb.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:23 schreef Gruning3r het volgende:
als Groningen drie keer gelijk speelt dan hoeven ze toch niet de laatste wedstrijd te verlengen? omdat Groningen 6 is geëindigd en nac 8 toch?
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:30 schreef Superheld het volgende:
HUP NAC!
quote:
Succes knul, ik hou van je, maar straks even nietquote:Op zondag 31 mei 2009 11:40 schreef venomsnake het volgende:
[..].
FC GRONINGEN: Luciano,De Roover,
vejdík,Granqvist,Stenman,Meerdink,
Holla,Lovre,Levtsjenko,Berg,García
NAC BREDA: Ten Rouwelaar,Loran,Penders,
Zwaanswijk,Mtiliga,Gorter,Gilissen,
Kwakman,Kolkka,Amoah,Boukhari
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Succes knul, ik hou van je, maar straks even niet.
Of met twee gebroken enkeltjes.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zou leuk zijn als Berg met 3 goals afscheid neemt.
En NAC dan wint met 3-4 inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Half 1 in Groningen, da's vroeg opstaan hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 12:03 schreef Prosac het volgende:
Nac heeft ongeveer een half uitvak vol. Sfeertje zit er al lekker in.
Inderdaad, wordt ie nog een miljoentje duurder..quote:Op zondag 31 mei 2009 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Clubliefde heet datquote:Op zondag 31 mei 2009 12:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Half 1 in Groningen, da's vroeg opstaan hoor.
Och elf uur in maastricht moeten zijn. Das pas vroeg.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Half 1 in Groningen, da's vroeg opstaan hoor.
Stumperts kunnen zich beter met zichzelf bezighouden...:')quote:Op zondag 31 mei 2009 12:24 schreef Prosac het volgende:
Uitvak zingt helemaal niets in rotterdam.
Deden ze thuis ook alquote:Op zondag 31 mei 2009 12:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Och elf uur in maastricht moeten zijn. Das pas vroeg.
jan joost is wel een held met zijn glitterteenslipper. Uitvak zingt helemaal niets in rotterdam.
Gewoon een terechte kaart.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:53 schreef fanneke het volgende:
Trieste vink weer vandaag.
Smerige overtredingen van Meerdink en Gorter onbestraft laten en dan geel geven voor het wegtrappen van de bal.
Walgelijke vent
Volgens de regeltjes misschien wel. De KNVB (Uilenberg) zal dan ook zeer tevreden op de tribune zitten.quote:
Het grootste grut houdt zich meer bezig met andere clubs blijkbaar.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Stumperts kunnen zich beter met zichzelf bezighouden...:')
Gaat redelijk gelijk op, Groningen is iets vaker voor het doel van NAC geweest maar er is eigenlijk maar één grote kans voor ze geweestquote:
Dikke overwinning terwijl het nog 0-0 staat?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:08 schreef thewishmaster het volgende:
Dat wordt gewoon weer een dikke overwinning voor FC Groningen, net als in de vorige ronde uit gelijkspelen en het thuis afmaken.
Ik was een beetje aan het slapen, had het topic niet goed doorgelezen en wist dus niet dat het om 12.30 begon. Sorry voor deze onvergeeflijke foutquote:Op zondag 31 mei 2009 13:31 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Dikke overwinning terwijl het nog 0-0 staat?
Die speelt ook slecht zeg vandaag, Garciaquote:Op zondag 31 mei 2009 13:35 schreef venomsnake het volgende:
Matavz zal er dadelijk wel inkomen voor Garcia.
Tja, hij kan zoveel beter..quote:Op zondag 31 mei 2009 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die speelt ook slecht zeg vandaag, Garcia
Groningen ook.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:39 schreef denthemen het volgende:
NAC gaat zo scoren
Ik zou hem verkopen als ik Grunn was.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die speelt ook slecht zeg vandaag, Garcia
Aan Heracles zeker...quote:
Ik gun het NAC gewoon iets meerquote:Op zondag 31 mei 2009 13:42 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ben je nu voor NAC dan? Ik zie eerlijk gezegd liever Groningen in Europa voetballen dan NAC.
Het is wel een ex international hequote:Op zondag 31 mei 2009 13:44 schreef venomsnake het volgende:
Meerdink kneus.
Nee, voorrondes.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:52 schreef Ungeheuer het volgende:
Tjongejonge, gaat NAC met dat antivoetbal nog Europees halen ook.
Dan is het alsnog Europeesquote:
Nee hij wilde hem expres in eigen doel schieten, dus geen opzettelijke terugspeelbal.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:54 schreef NoizEkick het volgende:
Dat was gewoon een terugspeelbal.
Anders hou jij je ff stil.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:54 schreef Boomlaars het volgende:
Terechte voorsprong. Ze spelen beiden ontzettend zwak maar NAC is gewoon ontzettend effectief, net als in de kuip tegen Feyenoord. Boeiend wie er Europa in gaat, zowel FCG als NAC verliezen toch met 5-0 in de eerste ronde tegen een of ander team uit Oekraine
Goed, de tweede ronde dan.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:56 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Anders hou jij je ff stil.
Beide 1-1 tegen Fiorentina vergeten zeker?
Rrrright.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:56 schreef Strooper het volgende:
[..]
Nee hij wilde hem expres in eigen doel schieten
quote:
Vorige jaar werden ze derde en hadden ze niets, dus dat is echt een bagger argumentquote:Op zondag 31 mei 2009 14:12 schreef Eppie_NL het volgende:
NAC, dat 11 punten minder heeft gehaald in de competitie, gaat de PO winnen.
Die hebben dus een weekje of 1,5 vakantie ongeveer.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:17 schreef Kopbal het volgende:
NAC dus naar de verkapte intertoto.
tsja Feyenoord start de competitie zonder de beste spelers ivm jeugd EK. Dus dat heft elkaar opquote:Op zondag 31 mei 2009 14:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die hebben dus een weekje of 1,5 vakantie ongeveer.
Zonde dat hij juist in de playoffs zich niet heeft weten te onderscheiden op beslissende momenten.quote:
Playoffs is baggerquote:Op zondag 31 mei 2009 14:15 schreef _Mike_ het volgende:
Vorige jaar werden ze derde en hadden ze niets, dus dat is echt een bagger argument
Vind je? Voor sommige clubs is dat ook een beloning voor het hele seizoen.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Een huldiging voor 2e kwalificatieronde EL... hoe erg wil je voor lul staan![]()
Welke intertoto?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:03 schreef Kopbal het volgende:
Een huldiging omdat je intertoto mag spelen vind ik ook wel een beetje triest.
Zie 't als een huldiging omdat je de play offs gewonnen hebt. Buiten de beker valt er voor een club als NAC niet veel meer te halen.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:03 schreef Kopbal het volgende:
Een huldiging omdat je intertoto mag spelen vind ik ook wel een beetje triest.
Intertoto houdt in dat je eerst een wedstrijd moet spelen om een voorronde uefa te spelen nu hoeft dat niet dus intertoto is heel iets andersquote:Op zondag 31 mei 2009 16:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voorronde Europa league noemen ze dat tegenwoordig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |