Waar heeft ze dan sympathie voor de verkrachter? Ze analyseert hooguit dat hij zijn hormonen niet onder controle had, is dat al sympathie?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:13 schreef waht het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Uit het artikel blijkt dat ze enige sympathie heeft voor haar ontvoerders. En Wilders is een (slimme) huichelaar.
Nee hoor, het is een mogelijk verschijnsel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:11 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Stockholmsyndroom impliceert dat je ook nog eens mee gaat helpen. Of op zijn minst sympathie toont voor de dader. Iets wat ik in de geschreven artikelen absoluut niet kan bespeuren.
Alleen mensen met een universitaire graad en een fatsoenlijke beta studie hebben het recht om een mening te hebben zonder afgekraakt te worden, yeah rightquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heb je universiteit?
Communicatiewetenschappen. Tja.
Vind je het ook heel erg gek?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:14 schreef Py het volgende:
Tehehe, hoezo weer de boel omdraaien. Wilders heeft een heel betoog van een kwartier waarin hij de eerste minuut gebruikt om de bagatelliserende reactie van een verkrachtte vrouw aan te halen als metafoor om te zeggen dat het kabinet aan het Stockholm syndroom leidt.
En vervolgens gaat iedereen alleen maar zeiken dat hij immoreel is om die vrouw aan te halen. Wilders haalt die vrouw aan. Maar de rest, met Halsema voorop, kaapt haat direct bij hem weg om haar verkrachting verder uit te melken en het hele onderwerp van debat te maken.
Echt, links is loosing it
Nee hoor, dat heeft er niets mee te maken. Ik zou het van iedereen die er punten mee probeert te scoren verwerpelijk vinden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:11 schreef qonmann het volgende:
[..]
Waarom mag hij dat niet ?
Omdat het Wilders is ?
Een verkrachte vrouw het morele verval van een hele samenleving aanrekenen? Omdat je op die manier nog eens, gratis en voor niks, over de Talibaan mag gaan lummelen, "die zich ook binnen onze landsgrenzen bevindt"?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:11 schreef qonmann het volgende:
[..]
Waarom mag hij dat niet ?
Omdat het Wilders is ?
Ik stem VVD en nu? Nog steeds een vrij land hoor. Beetje simpel om iemand zo de mond te snoeren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ah ja... jij bent een militair... militairen zijn meestal rechts.... ik weet al waarop jij stemt.
Laten we vooral stoer doen. Vooral weigeren te onderhandelen!
Ja. Ze denkt hem te begrijpen en denkt dat hij zelf wist dat hij fout zat. Begrip is misschien niet helemaal hetzelfde als sympathie maar ligt wel in dezelfde richting.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:14 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waar heeft ze dan sympathie voor de verkrachter? Ze analyseert hooguit dat hij zijn hormonen niet onder controle had, is dat al sympathie?
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Alleen mensen met een universitaire graad en een fatsoenlijke beta studie hebben het recht om een mening te hebben zonder afgekraakt te worden, yeah right.
Vanwege de stemadvies van Dick Berlijn?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik stem VVD en nu? Nog steeds een vrij land hoor. Beetje simpel om iemand zo de mond te snoeren.
Dat dacht ik al. Ook zo'n oorlogszuchtige partij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik stem VVD en nu? Nog steeds een vrij land hoor. Beetje simpel om iemand zo de mond te snoeren.
Ze heeft er zelf over gepubliceerd. Wilders gebruikte meer haar reactie en maakte zo het bruggetje naar het Stockholmsyndroom van de linkse elite.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:15 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Vind je het ook heel erg gek?
Nee? Ook niet een klein beetje? Had Wilders niet kunnen bedenken dat verkrachting.
Nogmaals: verkrachting.
Wel een gevoelig, emotioneel beladen onderwerp is?
Hoor eens: het is niet bepaald een onbenullig detail of verspreking ofzo. Dat hij zich dit aanmeet zegt veel over zijn superireuriteitswaan, dat hij denkt over alles te kunnen oordelen. Plus o ja: de rest van zijn betoog (ten minste wat ik er van gelezen heb) rammelt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:14 schreef Py het volgende:
Tehehe, hoezo weer de boel omdraaien. Wilders heeft een heel betoog van een kwartier waarin hij de eerste minuut gebruikt om de bagatelliserende reactie van een verkrachtte vrouw aan te halen als metafoor om te zeggen dat het kabinet aan het Stockholm syndroom leidt.
En vervolgens gaat iedereen alleen maar zeiken dat hij immoreel is om die vrouw aan te halen. Wilders haalt die vrouw aan. Maar de rest, met Halsema voorop, kaapt haar direct bij hem weg om haar verkrachting verder uit te melken en het hele onderwerp van debat te maken.
Echt, links is loosing it
Als ik jou was zou ik stemmen op een partij die wat aan het onderwijs wilt verbeterenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Vanwege de stemadvies van Dick Berlijn?
Flauwquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heb je universiteit?
Communicatiewetenschappen. Tja.
Ah, typerend. Dat doe je vaker als moderator. Ik wilde checken of je daar over gaat mekkeren. En ja hoor. Maar goed, mijn eerste opmerking is flauw. Vergeef me.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:22 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik stemmen op een partij die wat aan het onderwijs wilt verbeteren
Dan kun je misschien beter je inspannen om argumenten te weerleggen ipv de achtergrond van mensen te bashen. Dat is alleen maar een teken van zwakte. Maar goed, we hebben hier wel weer genoeg over gezegd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Succes met je opleiding, ik hoorde dat het leuk was.
Het was meer een pavlov reactie op mensen hier die Wilders gelijk geven, wat ik absoluut niet kan begrijpen in deze situatie.![]()
Dat is één t teveel, sir.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:22 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik stemmen op een partij die wat aan het onderwijs wilt verbeteren
Nee, omdat de VVD het afschieten van Afghanen d.m.v. de JSF wil financieren door de ontwikkelingshulp af te schaffen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Vanwege de stemadvies van Dick Berlijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |