abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69523734
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:58 schreef qonmann het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb het niet over mensen de Noordzee indrijven
Ringo wel en iedereen valt hem bij.
Dit bedoel ik dus.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:09:56 #277
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_69523783
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:08 schreef Py het volgende:

[..]

bron? quote?
check FP maar eens. daar staan zat opmerkingen richting het vrouwmensch.
put
your
clothes
on!
pi_69523848
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat je het met Wilders zijn standpunten en methodes oneens bent, prima. Maar je kunt jezelf dan niet bedienen van dezelfde methodes en type standpunten om hem te bestrijden en ook nog geloofwaardig zijn.

Als je 'virtuele zetels' wilt terugwinnen van hem (en ik vrees straks ook echte zetels), zul je hem toch echt de wind uit de zeilen moeten nemen door te bewijzen dat hij ongelijk heeft of dat de problemen die hij benoemt al op de meest effectieve manier mogelijk worden aangepakt.

Zijn methodiek en manier van argumenteren overnemen is een contraproductief zwaktebod.
Je begrijpt de reactie van Ringo toch wel? Dat mensen nu zeggen 'maar ik wil geen mensen de Noordzee indrijven' - dat soort getroll, dat hangt ons de keel uit.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:12:17 #280
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69523866
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus.
Mensen de Noordzee indrijven is volgens jou niet vergelijkbaar met mensen buitenspel zetten? Hoe zie jij die Noordzee-participatie dan voor je?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_69523869
Ik kan helemaal niets anders, dan Wilders wederom hartstikke gelijk geven.

Ik roep het dan niet hardop, maar denk hetzelfde. Achterlijk dom sujet, die journaliste. Ze vraag er zo'n beetje om. Beetje lopen rechtvaardigen achteraf. Ja, dan is er sprake van het Stockholm-syndroom. En ja, dat is inderdaad treffend voor het moreel verval van tegenwoordig.

Wilders. Ik heb jaren gelachen om die hapsnurker. Maar er komt wel zoveel treffends uit die man's mond, dat ik prompt een berg sympathie voor 'm heb gekregen. En waar het bij Wilders groeiende is, levert de kliek Pechtold-Bos-Halsema-Balkenende het in.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:14:02 #282
188345 Py
op zich
pi_69523932
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef Jerruh het volgende:

[..]

check FP maar eens. daar staan zat opmerkingen richting het vrouwmensch.
Hier niet toch?
pi_69523964
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:12 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Mensen de Noordzee indrijven is volgens jou niet vergelijkbaar met mensen buitenspel zetten? Hoe zie jij die Noordzee-participatie dan voor je?
Jij bent nog wel de ergste van die hele Wilders kliek, die anderen zijn tenminste openlijke fascisten.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:15:56 #284
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_69523999
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Wie zitten hier iemand die verkracht is constant voor vieze linkse trut uit te maken sinds Wilders dat ook doet?
Dat is wel een (knappe, geef ik toe) verdraaiing van zijn punt.

Wat ik ervan heb begrepen wilde hij de in zijn ogen losgeslagen ''er is geen zwart of wit, alleen grijstinten'-moraal waarbij er altijd maar begrip moet zijn voor iedereen, zelfs voor het meest verwerpelijke gedrag, vergelijken met het Stockholmsyndroom, waarbij slachtoffers ook begrip tonen voor personen die hen afschuwelijk behandelen.

Vrij vergezocht maar hij trekt er toch wel weer de aandacht mee, waarbij hij zelf overkomt alsof hij rotsvast overtuigd is van zijn eigen gelijk en Halsema als stampvoetende toneelspeelster die een persoonlijke afkeer van Wilders heeft.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:16:00 #285
188345 Py
op zich
pi_69524000
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Je begrijpt de reactie van Ringo toch wel? Dat mensen nu zeggen 'maar ik wil geen mensen de Noordzee indrijven' - dat soort getroll, dat hangt ons de keel uit.
Dat is omdat ie zich moet verdedigen tegen die trieste troll-aanvallen op de persoon.
Niet de boel gaan omdraaien nu.
pi_69524026
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij bent nog wel de ergste van die hele Wilders kliek, die anderen zijn tenminste openlijke fascisten.
SCH, wat vind je van mijn filmpje?
pi_69524082
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:16 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

SCH, wat vind je van mijn filmpje?
Dat is Fitna 2 toch
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:19:29 #288
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_69524113
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:16 schreef Py het volgende:

[..]

Dat is omdat ie zich moet verdedigen tegen die trieste troll-aanvallen op de persoon.
Niet de boel gaan omdraaien nu.
Och, hoe vaak een triggershot wel niet van die troll-aanvallen over zich heen krijgt als marokkanenn weer es iets hebben gedaan (terwjil het nota bene een turk is)...
put
your
clothes
on!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:20:00 #289
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_69524129
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:12 schreef damian5700 het volgende:
Hoe zie jij die Noordzee-participatie dan voor je?
Mensen zelf hun boten laten bouwen. De zee opduwen, mandje brood mee en dan maar richting IJsland. Die lui hebben nog iets goed te maken. Bovendien zijn het zuivere Germanen, ze zullen hun broeders met open armen ontvangen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_69524143
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:20 schreef Ringo het volgende:

[..]

Mensen zelf hun boten laten bouwen. De zee opduwen, mandje brood mee en dan maar richting IJsland. Die lui hebben nog iets goed te maken. Bovendien zijn het zuivere Germanen, ze zullen hun broeders met open armen ontvangen.
Wel oud brood toch?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:20:35 #291
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_69524144
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Die begrijp ik zeker, maar ik denk dat deze (duidelijk gefrustreerde) reactie vooral voortkomt uit de volkomen ineffectieve aanpak van Wilders en zijn standpunten door de oude politiek.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:21:45 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69524190
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:15 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wat ik ervan heb begrepen wilde hij de in zijn ogen losgeslagen ''er is geen zwart of wit, alleen grijstinten'-moraal waarbij er altijd maar begrip moet zijn voor iedereen, zelfs voor het meest verwerpelijke gedrag, vergelijken met het Stockholmsyndroom, waarbij slachtoffers ook begrip tonen voor personen die hen afschuwelijk behandelen.

Vrij vergezocht maar hij trekt er toch wel weer de aandacht mee, waarbij hij zelf overkomt alsof hij rotsvast overtuigd is van zijn eigen gelijk en Halsema als stampvoetende toneelspeelster die een persoonlijke afkeer van Wilders heeft.
Dan nog heeft hij zijn muil te houden om er een politiek punt mee te willen scoren, dat het klootjesvolk het blijkbaar alleen maar tof vindt zegt dus meer over zijn aanhangers
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:21:46 #293
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69524193
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar let even op als je die quote van ringo, die jij zo bejubelt, een klein beetje aanpast:
quote:
Ja. Het moslim gespuis begint ons de keel uit te hangen. Een door-etterende wond, die stinkt en langzamerhand steeds meer vitale organen aantast. Het wordt tijd dat ze wordt weggesneden, voordat het te laat is.

Nogmaals, de moslims voegen niets toe, het is een ontstoken appendix van maatschappelijk onvermogen. Operatief verwijderen, graag.
En:
quote:
Ik (en met mij velen) ben het slachtofferschap en intolerantie van de groep moslims meer dan zat. We hebben hun domheid lang genoeg getolereerd en goedgepraat. Het is mooi zo, het boeit mij niets. We hebben het nog altijd over een minderheid.

Ik buig niet voor deze proleten en hun proletengewoonten. Laat ze hun eigen moslimkolonie maar stichten. Plek genoeg in Europa.
Het is niet gek dat Perrin vervolgens reageert met:
quote:
Zijn methodiek en manier van argumenteren overnemen is een contraproductief zwaktebod.
Dat jij met een nietszeggende repliek komt die hierop totaal niet ingaat is vervolgens wel weer typerend SCH.
pi_69524212
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is Fitna 2 toch

Klopt. Ik heb beslag weten te leggen op een voormontage. Gelukkig is Widlers er retorisch op vooruit gegaan, en is ook de muzikale ondersteuning beter te pruimen.
pi_69524221
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:15 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ach, kom op. Ik een adem gaat ie weer verder over de verschrikkelijke Islam enz enz.
En Wilders is nu niet bepaald iemand die denkt in nuancerende grijstinten. Tenminste, zo zie ik het. Net als die Femke Halsema. Ook zo'n zwart-wit denkertje, maar dan de andere kant op.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:22:57 #296
188345 Py
op zich
pi_69524230
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:19 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Och, hoe vaak een triggershot wel niet van die troll-aanvallen over zich heen krijgt als marokkanenn weer es iets hebben gedaan (terwjil het nota bene een turk is)...
Tis nie eerluk

Ik denk dat Trigger en ik qua gedachtengoed niet zo ver van elkaar verwijderd zitten als het aan de oppervlakte in eerste instantie lijkt.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:23:09 #297
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69524241
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:20 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik had het niet tegen jou. Jouw denkwijze is zonder nadere toelichting glashelder.
pi_69524252
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:12 schreef Chooselife het volgende:
Wilders. Ik heb jaren gelachen om die hapsnurker. Maar er komt wel zoveel treffends uit die man's mond, dat ik prompt een berg sympathie voor 'm heb gekregen. En waar het bij Wilders groeiende is, levert de kliek Pechtold-Bos-Halsema-Balkenende het in.
Treffends? Ja, goedkoop scoren over de rug van anderen, dat kan Wilders als de beste, en de kliek Pechtold-Bos-Halsema-Balkenende doen daar niet aan mee, omdat die hun medemens wél respecteren.

Maar ja, als jij dat als een positief punt van Wilders ziet...
pi_69524264
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:22 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb beslag weten te leggen op een voormontage. Gelukkig is Widlers er retorisch op vooruit gegaan, en is ook de muzikale ondersteuning beter te pruimen.
Ik geil op uniformen dus ik ben er heel blij mee
pi_69524303
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Maar let even op als je die quote van ringo, die jij zo bejubelt, een klein beetje aanpast:
[..]

En:
[..]

Het is niet gek dat Perrin vervolgens reageert met:
[..]

Dat jij met een nietszeggende repliek komt die hierop totaal niet ingaat is vervolgens wel weer typerend SCH.
Ringo heeft het vooral ook over types zoals jij, die altijd maar weer uit de onderbuik diarreren hier en de islam de schuld van alles geven. Er is nog wel een plekje in het bootje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')