abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69499397
AMSTERDAM - Nederland is een seksspeeltje rijker, genaamd de Earth Angel. Deze eco-vriendelijke staafvibrator gebruikt geen batterijen, is gemaakt van 100 procent gerecycled materiaal en blijkt een succes.

Het idee voor het seksspeeltje is gebaseerd op de ouderwetse zaklantaarn die door knijpen kan opladen en branden. Na acht minuten zou het speeltje volledig opgeladen moeten zijn, wat volgens de fabrikant garant staat voor 60 minuten trilplezier.

De ‘groene’ vibrator kan dus zonder batterijen gebruikt worden wat niet alleen beter is voor het milieu, maar ook kosten bespaart.
Click here to find out more!

Leefomgeving

Het idee voor de Earth Angel is ontstaan in Ierland, waar het product is ontwikkeld en vervaardigd. De Ierse producent heeft met het ontwikkelen van dit product een bijdrage willen leveren aan het behouden van een gezonde leefomgeving.

De groene vibrator wordt door de Nederlandse dames goed ontvangen. Volgens de Nederlandse importeur zijn de resultaten ver boven verwachting. Na de lancering zijn er in enkele dagen al een kleine duizend eco-vibrators, à 69,95 euro, over de toonbank gegaan.

Greenpeace

Naast het groene karakter van het speeltje en de biologisch afbreekbare verpakking, doet ook de Nederlandse importeur een duit in het zakje: een deel van zijn opbrengst op dit product gaat naar Greenpeace. Hoe groot dat deel is, is niet bekendgemaakt.

bron: nu.nl
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  donderdag 28 mei 2009 @ 18:34:50 #2
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69499446
Een verijdelde knijpkat als vibo.. Tja, whatever rocks your boat
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_69499490
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:33 schreef badboynova het volgende:
Het idee voor het seksspeeltje is gebaseerd op de ouderwetse zaklantaarn die door knijpen kan opladen en branden.
Een knijpkut dus, zeg maar.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 28 mei 2009 @ 18:47:00 #4
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69499794
Hmm, duur geintje voor een simpele vibo. Je moet welhaast een enorme nymf zijn om die kosten eruit te halen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_69499841
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:47 schreef Hukkie het volgende:
Hmm, duur geintje voor een simpele vibo. Je moet welhaast een enorme nymf zijn om die kosten eruit te halen.
fail mode on "is het niet aftrekbaar" fail mode off
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  donderdag 28 mei 2009 @ 18:54:29 #6
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69500013
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:48 schreef badboynova het volgende:

[..]

fail mode on "is het niet aftrekbaar" fail mode off
Milieu subsidie.

Vrouw: Goedenmiddag, ik wil graag subsidie aanvragen.
Ambtenaar: Prima, mevrouwtje, waarvoor wilt u subsidie?
Vrouw: Voor mijn EcoVibo
Ambtenaar: BWOEHOEHAHA
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')