Je weet echt niet of wordt met d of dt moet hequote:Op donderdag 28 mei 2009 18:09 schreef dagdag het volgende:
Delete, en nu wordtdtdt ik mod
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je weet echt niet of wordt met d of dt moet he
Ik heb dit topic voor jou geopend.quote:
Tsja, je moet wat hequote:
Ja alleen Engelsquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker hoor, wanneer krijg je de uitslag? En maar één heel goed?
Frans gaat je zeker weten lukken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, je moet wat he!!
[..]
Ja alleen Engelsen ik hoop dat Frans goed gaat woensdag. Ik krijg de uitslag op 18 juni!
Dat valt me dan weer van je tegen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, je moet wat he!!
[..]
Ja alleen Engelsen ik hoop dat Frans goed gaat woensdag. Ik krijg de uitslag op 18 juni!
Uiteraardquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Frans gaat je zeker weten lukken.
Ja het valt me ook behoorlijk van mezelf tegen moet ik heel eerlijk toegeven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer van je tegen.
Hoe weet jij dat?quote:
Ah, naja wel makkelijk in slaap komen dan....quote:
Moeders wel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
OHHhhhhhhhh neeee! Je hebt gelijk!!!1!! Vrouwen poepen niet inderdaad.![]()
![]()
O ja... verplichtingenquote:
Jawel, bij bevallingen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
OHHhhhhhhhh neeee! Je hebt gelijk!!!1!! Vrouwen poepen niet inderdaad.![]()
![]()
Ja hier, wij schijten tenminste een stille bruine rakker, jullie moeten weer dingen eruit duwen die een hoop herrie maken, veel nachtrust en geld kost. En als het een meisje is heb je later helemaal een probleem, allemaal van die mocro's aan de deur.quote:
Niet iets wat je echt wilt weten, maar goed.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja hier, wij schijten tenminste een stille bruine rakker, jullie moeten weer dingen eruit duwen die een hoop herrie maken, veel nachtrust en geld kost. En als het een meisje is heb je later helemaal een probleem, allemaal van die mocro's aan de deur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:01 schreef Zotheid het volgende:
IK BEN NU OFFICIEEL AANGENOMEN IN LEIDEN!!111Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb besloten dat ik toch naar Nijmegen ga.![]()
NOOOEEES!!!!11quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb besloten dat ik toch naar Nijmegen ga.
Hihihi, gekje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NOOOEEES!!!!11
*Inschrijving in Leiden annuleren doet en ook naar Nijmegen gaat
IK BEN NU OFFICIEEL AANGENOMEN IN LEIDEN!!111ik las aangekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Ze gaan meestal nog intern doorverhuizen he. Dan reageer je op een kamer van 25m2 maar krijg je er één van 15m2. Zo ging ik hospiteren voor een kamer van 28m2, terwijl ik eigenlijk wist dat er nog doorverhuist zou gaan worden (heb er nu één van 12m2).quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihihi, gekje.Ik ga even reageren op een kamer. 25 m2 in het centrum, hihi.
IK BEN NU OFFICIEEL AANGENOMEN IN LEIDEN!!111Gezellig Zotje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hogeschool is 2 minuutjes lopen van het LUMC af. Kun je stiekem GNK colleges volgen.Primum non nocere
leg eens uit? is dat niet illegaal als je een product anders verkoopt dan zoals het in het contract vermeld staat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze gaan meestal nog intern doorverhuizen he. Dan reageer je op een kamer van 25m2 maar krijg je er één van 15m2. Zo ging ik hospiteren voor een kamer van 28m2, terwijl ik eigenlijk wist dat er nog doorverhuist zou gaan worden (heb er nu één van 12m2).
Nah, meestal als ze een kamer van 25 m2 erop zetten gaat het ook om 25 m2. Zo niet dan zoek ik wel iets anders.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze gaan meestal nog intern doorverhuizen he. Dan reageer je op een kamer van 25m2 maar krijg je er één van 15m2. Zo ging ik hospiteren voor een kamer van 28m2, terwijl ik eigenlijk wist dat er nog doorverhuist zou gaan worden (heb er nu één van 12m2).
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
leg eens uit? is dat niet illegaal als je een product anders verkoopt dan zoals het in het contract vermeld staat?
Nee en nee. Ze 'verkopen' niet iets, ze nodigen je alleen uit om te hospiteren. Nu weet ik natuurlijk niet of het bij S_a ook om een studentenhuis & hospiteren gaat, anders heb ik niets gezegd. Indien het gewoon een normale huurwoning is (dus zonder instemming) klopt het aantal m2 inderdaad meestal wel. Maar in studentenhuizen komt er een kamer vrij (iemand is bijvoorbeeld afgestudeerd). Dan komt de lege kamer op de markt, maar de inwoners hebben het recht om door te verhuizen indien dit gewenst is. Daardoor komt er een kamer van een andere oppervlakte vrij. De mensen die komen hospiteren krijgen natuurlijk wel gewoon de kamer te zien die ze daadwerkelijk krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nah, meestal als ze een kamer van 25 m2 erop zetten gaat het ook om 25 m2. Zo niet dan zoek ik wel iets anders.
Je kan in mijn kamer van 25m2 intrekken. Hihi, ik zei trekken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihihi, gekje.Ik ga even reageren op een kamer. 25 m2 in het centrum, hihi.
quote:
Ik weet het. En daarna kunnen we bier en wijn drinken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gezellig Zotje.
De hogeschool is 2 minuutjes lopen van het LUMC af. Kun je stiekem GNK colleges volgen.
Och, d'r zit zo'n vliering in waar je bed op ligt. En ik vind het wel prima. Er wordt vast wel doorverhuist.quote:
Jup.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:36 schreef Allure_ het volgende:
En Florian, heb je nu al een kamer dan trouwens.
Maar je opleiding begint pas in September toch? Dan betaal je vet lang voor nopquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, d'r zit zo'n vliering in waar je bed op ligt. En ik vind het wel prima. Er wordt vast wel doorverhuist.
[..]
Jup.
Waar in Leiden is het dan ong?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, d'r zit zo'n vliering in waar je bed op ligt. En ik vind het wel prima. Er wordt vast wel doorverhuist.
[..]
Jup.
Apart. Ik kijk best vaak op kamernet, en als het een doorschuifconstructie betreft staat dat er altijd gewoon bij. Ik ga er dus ook gewoon vanuit dat het wel 25 m2 is. Is wel een studentenhuis overigens.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[..]
Nee en nee. Ze 'verkopen' niet iets, ze nodigen je alleen uit om te hospiteren. Nu weet ik natuurlijk niet of het bij S_a ook om een studentenhuis & hospiteren gaat, anders heb ik niets gezegd. Indien het gewoon een normale huurwoning is (dus zonder instemming) klopt het aantal m2 inderdaad meestal wel. Maar in studentenhuizen komt er een kamer vrij (iemand is bijvoorbeeld afgestudeerd). Dan komt de lege kamer op de markt, maar de inwoners hebben het recht om door te verhuizen indien dit gewenst is. Daardoor komt er een kamer van een andere oppervlakte vrij. De mensen die komen hospiteren krijgen natuurlijk wel gewoon de kamer te zien die ze daadwerkelijk krijgen.
Aha *copy paste*, dankjewel voor de nadere uitlegquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[..]
Nee en nee. Ze 'verkopen' niet iets, ze nodigen je alleen uit om te hospiteren. Nu weet ik natuurlijk niet of het bij S_a ook om een studentenhuis & hospiteren gaat, anders heb ik niets gezegd. Indien het gewoon een normale huurwoning is (dus zonder instemming) klopt het aantal m2 inderdaad meestal wel. Maar in studentenhuizen komt er een kamer vrij (iemand is bijvoorbeeld afgestudeerd). Dan komt de lege kamer op de markt, maar de inwoners hebben het recht om door te verhuizen indien dit gewenst is. Daardoor komt er een kamer van een andere oppervlakte vrij. De mensen die komen hospiteren krijgen natuurlijk wel gewoon de kamer te zien die ze daadwerkelijk krijgen.
Vuilnisman.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZH, welke opleiding, ook alweer ?
Breda toch? Komen er sowieso veel kamers vrij daar?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:36 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan dus echt geen fatsoenlijke kamer vinden! En nee, zoveel eisen stel ik niet.
En Florian, heb je nu al een kamer dan, of zat je al op kamers?
Hoi trouwens.
Ik trapte er bijna inquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:41 schreef Zotheid het volgende:
Verpleegkunde.
Maar als je pas in augustus gaat zoeken, dan zoeken al die mensen die van de middelbare school afkomen ook he. Dan is het nog moeilijker iets te vinden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar je opleiding begint pas in September toch? Dan betaal je vet lang voor nop.
Ja, opzich wel redelijk wat kamers. Maar de meeste zijn gewoon echt idioot klein en duur. Of je moet er per direct in, en ik heb echt geen geld om 3/4 maanden voor niks te betalen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Breda toch? Komen er sowieso veel kamers vrij daar?
In jouw valstrik.quote:
lijkt me wel huilarisch, zo'n vuilnisman waarmee je in gesprek raakt over freud en nietzsche terwijl je de kliko in zijn kluiven duwtquote:
quote:
Ja klopt, maar nu is het redelijk makkelijk om een kamer te vinden. (Nouja, nu waren er ook al 30 mensen met hospiteren, maar ok). En introductie begint begin augustus. Ik heb liever nu al een kamer en dat ik een tijdje ¤200 p/m voor niets betaal dan dat ik straks zonder zit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar je opleiding begint pas in September toch? Dan betaal je vet lang voor nop.
Daar heb je gelijk in. Waar heb je die kamer gevonden, en hoe werkt dat hospiteren dan? Lijkt me echt ontzettend kansloos op de een of andere manierquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt, maar nu is het redelijk makkelijk om een kamer te vinden. (Nouja, nu waren er ook al 30 mensen met hospiteren, maar ok). En introductie begint begin augustus. Ik heb liever nu al een kamer en dat ik een tijdje ¤200 p/m voor niets betaal dan dat ik straks zonder zit.
Vlak bij de Steenschuur (rechtenfaculteit)
Ik heb vandaag besloten naar Nijmegen te gaan. Heel lang getwijfeld, maar ik ga toch maar naar Nijmegen. Heb net voor het eerst op een kamer gereageerd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, opzich wel redelijk wat kamers. Maar de meeste zijn gewoon echt idioot klein en duur. Of je moet er per direct in, en ik heb echt geen geld om 3/4 maanden voor niks te betalen.
Jij al iets gevonden dan?
Tsja, het is gewoon solliciteren voor een kamer als het ware. Je schrijft in op een kamer, en je wordt vervolgens uitgenodigd om langs te komen. Dan gaan de bewoners alle geinteresseerden vragen stellen (om te kijken wie leuk is en in het huis past etc). Daarna maken ze een keuze. Het gaat overigens niet altijd zo. Je hebt ook dat iedereen zichzelf even voorstelt en dat je vervolgens gewoon met iedereen een praatje gaat maken. Ik heb het persoonlijk niet als raar of kansloos ervaren. Ik bedoel, zij willen ook gewoon weten wie ze in huis halen, en jij krijgt op die manier ook een goed beeld van de bewoners.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Waar heb je die kamer gevonden, en hoe werkt dat hospiteren dan? Lijkt me echt ontzettend kansloos op de een of andere manier.
Oke, nicequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb vandaag besloten naar Nijmegen te gaan. Heel lang getwijfeld, maar ik ga toch maar naar Nijmegen. Heb net voor het eerst op een kamer gereageerd.Wat is de verhouding van prijs / m2 in Breda dan?
nijmegen is iig fucking duurquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb vandaag besloten naar Nijmegen te gaan. Heel lang getwijfeld, maar ik ga toch maar naar Nijmegen. Heb net voor het eerst op een kamer gereageerd.Wat is de verhouding van prijs / m2 in Breda dan?
Goshie!quote:
Master Waste collectorquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
lijkt me wel huilarisch, zo'n vuilnisman waarmee je in gesprek raakt over freud en nietzsche terwijl je de kliko in zijn kluiven duwt
Joah. Ik moet de straat oversteken en ik zit in het centrum.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goshie!
[..]
Master Waste collector
En Steenschuur zegt me niet zoveel.
Zo te zien redelijk bij het centrum, is het niet?
300 voor 12 m2 + inbouwkastenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
Nijmegen duur? In vergelijking met Utrecht vind ik niets meer duur.
picsquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Joah. Ik moet de straat oversteken en ik zit in het centrum.
ligt er puur aan wat ik er voor terugkrijgquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Allure_ het volgende:
Hoeveel zouden jullie maximaal aan een kamer willen uitgeven?
350 denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Allure_ het volgende:
Hoeveel zouden jullie maximaal aan een kamer willen uitgeven?
12 m2 is nog goed te leven hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Smart_ass het volgende:
Maar ligt er inderdaad wel aan wat ik krijg. Minder dan 12 m2 doe ik het sowieso niet voor.
IK WOON AAN HET PLEIN.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Joah. Ik moet de straat oversteken en ik zit in het centrum.
quote:
Dan moet je het wel snel regelen. Nu is het nog relatief rustig met aanloop.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:00 schreef Zotheid het volgende:
Steeds meer mensen vragen of ik ook in Leiden ga wonen...
Papa betaald mijn huur a 430 euro.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Hmm oke. En kunnen jullie dat zo zelf ophoesten?
jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom op zeg. De paardenstal van 4ebe is nog groter!
Ik kan de huur betalen van stufi. Da's namelijk 250. Dan krijg ik nog geld van mijn ouders (eten enzo). En dan neem ik waarschijnlijk nog een studielening. Dat betaalt zich later wel weer terug.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Maar ik wil wel mijn eigen keuken en badkamer. Gaat dat lukken rond de 500 euro incl?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dan moet je het wel snel regelen. Nu is het nog relatief rustig met aanloop.
das luxe voor een studentquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik wil wel mijn eigen keuken en badkamer. Gaat dat lukken rond de 500 euro incl?
moet kunnen toch? desnoods een jaartje werken om een buffer te maken / of desnoods studeren en werken tegelijktijd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Als je er eenmaal aan gewend ben wil je echt niet meer terug voor dat half uur per dag wat je extra kwijt bent aan reizen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef gers het volgende:
[..]
das luxe voor een studentin nijmegen ga je dat niet krijgen of je moet tig jaar wachten
ja das waar maar weinig studenten hebben een eigen keuken en badkamerquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je er eenmaal aan gewend ben wil je echt niet meer terug voor dat half uur per dag wat je extra kwijt bent aan reizen.
Ik krijgt extra veel stufi aangezien mijn vader al heul lang dood is en ze alleen naar het inkomen van je biologische ouders kijken, mama dus, en die werkt parttime.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Nee je moet eerst huren in een studentenhuis voordat je aanspraak maakt op een appartement. Of je moet het bij een normale makelaar proberen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik wil wel mijn eigen keuken en badkamer. Gaat dat lukken rond de 500 euro incl?
Ik ben dan ook een scholier.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef gers het volgende:
[..]
ja das waar maar weinig studenten hebben een eigen keuken en badkamer
maar voor 500 euro zal het lastig wordenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee je moet eerst huren in een studentenhuis voordat je aanspraak maakt op een appartement. Of je moet het bij een normale makelaar proberen.
Ja, zo heb ik deze kamer ook. No way dat ik moet gaan huren. Dan blijf ik veel liever in Den Haag wonen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee je moet eerst huren in een studentenhuis voordat je aanspraak maakt op een appartement. Of je moet het bij een normale makelaar proberen.
Ja, en daarboven komt dan ook nog gas, water, licht en gemeentelijke belastingen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:09 schreef gers het volgende:
[..]
maar voor 500 euro zal het lastig worden
icl g/w/s zal je niet lukken hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
Voor ¤500 kun je wel een studio vinden toch?
Ja, vast wel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
Voor ¤500 kun je wel een studio vinden toch?
Waarom niet? Dat heb ik nu ook hoor. 25m2 voor 430 euro.quote:
maar leiden is toch duurderquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, vast wel.
[..]
Waarom niet? Dat heb ik nu ook hoor. 25m2 voor 430 euro.
In Ossquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:19 schreef gers het volgende:
als hier een kamer vrij was mocht je er van mij in
Ja, dat doe ik waarschijnlijk ook. Alleen als ik toevallig tegen iets echt moois stuit ga ik wel kijken maar ik ben nu al ontzettend tevreden met m'n kamer. Daarnaast woon ik nu ook op 5 min van DH CS dus de reistijd is te verwaarlozen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:19 schreef Florian_ het volgende:
ZH als ik jou was zou ik gewoon in DH blijven wonen. Vlakbij en de hogeschool zit praktisch naast het station.
Nijmegenquote:
Ik heb serieus toen ik nog in Utrecht wilde wonen 25+ keer gereageerd, en ik heb zelfs nooit een reactie gehad.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb ook weer gereageerd, maar ik heb er een hard hoofd in.
Losertsquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb serieus toen ik nog in Utrecht wilde wonen 25+ keer gereageerd, en ik heb zelfs nooit een reactie gehad.
Ga gewoon op haar kamer wonen, zij is er toch nooitquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wil wel bij Nicky wonen, maar die huisgenoot van haar gaat nog niet weg.
Ik raakte er best gefrustreerd van ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Loserts. Dan voel je je echt gepwnt
.
Gewoon koud maken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Had je geen geile picca van jezelf erbij geplaatst?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik raakte er best gefrustreerd van ja.![]()
Ja in sm-kostuum. Misschien was dat juist de reden dat ze niet reageerden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Had je geen geile picca van jezelf erbij geplaatst?
dit klinkt als een logische verklaring iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Had je geen geile picca van jezelf erbij geplaatst?
Hehequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja in sm-kostuum. Misschien was dat juist de reden dat ze niet reageerden.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja in sm-kostuum. Misschien was dat juist de reden dat ze niet reageerden.
je wilt dus niet bij mij wonenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:
Ik dacht het, zij zei het.quote:
zo erg ben ik toch nietquote:
65 m2 en de kelder is idd zo groot als een paardenstal.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom op zeg. De paardenstal van 4ebe is nog groter!
Ik woon gewoon 30 minuten van het station af.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik waarschijnlijk ook. Alleen als ik toevallig tegen iets echt moois stuit ga ik wel kijken maar ik ben nu al ontzettend tevreden met m'n kamer. Daarnaast woon ik nu ook op 5 min van DH CS dus de reistijd is te verwaarlozen.
Oh gut, dat is ook standaard mijn probleemquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:41 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb ruimte nodig.
Ik heb trouwens sinds een tijdje de h&m webshop ontdekt. Daar gaat mijn geld.![]()
die tramquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon gewoon 30 minuten van het station af.
Met de auto trouwens maar een kwartier![]()
Mits een spits en rare toestanden, zoals een tram die door midden splijt.
Je had trouwens gelijk: het was de randstadrail, maar niet degene waar ik altijd mee reis.quote:
Maar er is nog helemaal niets geleverd. Heb onderhand al 3 bestellingen gedaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh gut, dat is ook standaard mijn probleem. Misschien kan ik beter meteen een lening aanvragen.
6*6=36 en geen 65.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
65 m2 en de kelder is idd zo groot als een paardenstal.
6x6 ofzo.
Wat heb ik nou weer gemist?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon gewoon 30 minuten van het station af.
Met de auto trouwens maar een kwartier![]()
Mits een spits en rare toestanden, zoals een tram die door midden splijt.
We waren Gers weer eens belachelijk aan het maken.quote:
oh ik dacht aan een insidergarpje van voor het 800ste deel ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
6*6=36 en geen 65.
[..]
Wat heb ik nou weer gemist?
[..]
We waren Gers weer eens belachelijk aan het maken.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:52 schreef Zotheid het volgende:
6*6=36 en geen 65.
quote:
gebruik jij ook altijd die kortingscodes en verschillende namenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar er is nog helemaal niets geleverd. Heb onderhand al 3 bestellingen gedaan.!
2 weken voor piano.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh ik dacht aan een insidergarpje van voor het 800ste deel ofzo
Ow. Ja, maar kijk in welke buurt je woont.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neeheeee!
Woonruimte is ongeveer 65 en de kelder is 6 bij 6
Doe eens lief tegen gers
waarom haat je mequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
6*6=36 en geen 65.
[..]
Wat heb ik nou weer gemist?
[..]
Dr. M.A. Bastiaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Weet je nog een goede kno-arts in den haag?
quote:
Om je gedrag. Gisteren bijvoorbeeld.quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:57 schreef gers het volgende:
[..]
gebruik jij ook altijd die kortingscodes en verschillende namen
bij mij welquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Om je gedrag. Gisteren bijvoorbeeld.
Echt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:01 schreef gers het volgende:
[..]
bij mij wel![]()
toch altijd 25 % korting en 10 euro korting
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
Ow. Ja, maar kijk in welke buurt je woont.
Ja maar Gers...
Hoe weet jij wanneer ik er ben?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga gewoon op haar kamer wonen, zij is er toch nooit.
Welke tram?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:02 schreef Zotheid het volgende:
Maar wat was er nou met die tram?
Vertaling?quote:
Gers deed autistisch.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is er gisteren tussen ZH en gers voorgevallen?
Met die spleet, duh!quote:
quote:
Jij ook !quote:
Oh was dat over dat australische -bla bla verhaal?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gers deed autistisch.
[..]
Met die spleet, duh!
[..]
Niet.quote:
Hmmkay!quote:
uit het h&m topic in lifquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt?Doe je dan elke keer dezelfde code? Waar heb je die van dan?
quote:
Ja dat!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh was dat over dat australische -bla bla verhaal?![]()
Dat was de tram naar loosduinen![]()
![]()
Graftakkie?quote:
Zo'n beeld heb ik dus ook van jou.quote:
Alle newbies zijn stom.quote:
waarom al die haatquote:
treed je op? waar? wanneer? hoe duurquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hmmkay!
Kom je naar een optreden van mij kijken.
Wat een kankermuziek op ned2.
wacht, ik zet hier wel weer even ''oppeens '' neerquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:07 schreef Fascination het volgende:
Sybje ik vind het nog steeds raar dat je 17 bent, je komt veel ouder over.
HAKKUHHHHHHHH~HH~HHHHHHquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
treed je op? waar? wanneer? hoe duur![]()
en wat is er momenteel op ned 2, pinkflop live?![]()
[..]
Niet. Cavia's zijn pas stom.quote:
Het is als compliment bedoeld hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Syb-rund. het volgende:
wacht, ik zet hier wel weer even ''oppeens '' neer![]()
ik vind het persoonlijk meevallen
Dat hoeft toch niet iets negatiefs te zijn?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:13 schreef gers het volgende:
[..]
waarom al die haat![]()
fas vindt me wel aardig hopelijk
Nee, maar over 10 jaar~!!!1quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
wacht, ik zet hier wel weer even ''oppeens '' neer![]()
ik vind het persoonlijk meevallen
Zie cavia.quote:
Depeche mode komt nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
dus je haat is eigenlijk liefdequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet iets negatiefs te zijn?
[..]
Nee, maar over 10 jaar~!!!1
Niks mis met je ouder gedragen dan dat je bent, dat zeggen mensen ook over mij en dat zie ik alleen maar als iets positief.
Het ziet er niet zo lekker uit eigenlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Niet. Cavia's zijn pas stom.
[ afbeelding ]
Maar wel lekker.
Moet ik dan alleen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Depeche mode komt niet![]()
Maar ik ga toch niet.
En ik hoef ze niet te zien.
Haat en liefde liggen heel dicht bij elkaar.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Moet ik dan alleen?
[..]
Haat en liefde liggen heel dicht bij elkaar.
Waar is dat programma? Het ziet eruit als een Rotterdamse kansenwijk.
En dan te bedenken dat ik bijna een kaartje daarvoor gekocht had.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Depeche mode komt niet![]()
Maar ik ga toch niet.
En ik hoef ze niet te zien.
misleidend, na dat verhaal van die gitaar leraar dacht ik serieus dat je een gig hadquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet iets negatiefs te zijn?
[..]
Nee, maar over 10 jaar~!!!1
Niks mis met je ouder gedragen dan dat je bent, dat zeggen mensen ook over mij en dat zie ik alleen maar als iets positief.
nou dankjewelquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is als compliment bedoeld hoor.
quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
misleidend, na dat verhaal van die gitaar leraar dacht ik serieus dat je een gig had![]()
ik zou bijna je groupie willen wordenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
We hadden het gisteren wel over of ik in een bandje zal gaan.
vet, al ideeen wat je gaat spelen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
We hadden het gisteren wel over of ik in een bandje zal gaan.
Ik stuur je wel een digitale handtekening:quote:
Ja. Ik ga echt niet naar Landgraafquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Moet ik dan alleen?
[..]
Haat en liefde liggen heel dicht bij elkaar.
Indierockquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vet, al ideeen wat je gaat spelen?
quote:
Maar wel 3 uur reizen voor de apotheek.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja. Ik ga echt niet naar Landgraaf![]()
![]()
_!
Klopt
En het kinds naam eindigt zeker op een "ie" of "y?"quote:
Beter dat je het niet gedaan hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik bijna een kaartje daarvoor gekocht had.
Het is een hardcoreboerin dus het zal wel zo'n oerhollandse naam worden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En het kinds naam eindigt zeker op een "ie" of "y?"
Landgraaf is wel 6 uur reizen, gok ik zoquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar wel 3 uur reizen voor de apotheek.
Martijn?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is een hardcoreboerin dus het zal wel zo'n oerhollandse naam worden.
quote:
hey hey, doe eens iets wat ik wat vaker luisterquote:
Knor!quote:
Bwaaapquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:31 schreef Syb-rund. het volgende:
hersenscheet?
WAT?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En het kinds naam eindigt zeker op een "ie" of "y?"
Ik denk dat mama wel wilt luisteren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey hey, doe eens iets wat ik wat vaker luister![]()
(al andere slachtoffers gevonden voor je hersenscheet?)
Hardcorequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:31 schreef Zotheid het volgende:
Resultaten 1 - 10 van circa 54.600 voor hardcore martijn (0,28 seconden)
jouw naam is fatsoenlijkquote:
dat doe ik soms, mijn ma vind die frietjes wel lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:33 schreef Zotheid het volgende:
Lekker met je moeder uit eten in de mac.
Hoi Nickyquote:
Ik vind het niks.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat doe ik soms, mijn ma vind die frietjes wel lekker![]()
Idd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:35 schreef gers het volgende:
[..]
jouw naam is fatsoenlijk![]()
`4ebe zal wel destiny enzo bedoelen
zo!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd.
Of beautifull hope![]()
Leuk voor je rijbewijs en je verdere leven.
"Hoe spel ik dat precies?"
Dank je gers.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:35 schreef gers het volgende:
[..]
jouw naam is fatsoenlijk![]()
`4ebe zal wel destiny enzo bedoelen
Tuurlijk snap ik wat je bedoelt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi Nicky
Maar je snapt wel wat ik bedoel ..
Toch?![]()
Nee, ik ga het niet uitleggen![]()
Echt niet
Nee.quote:
Of je krijgt met Jolante Kabeljauw van katsbergen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dank je gers.
[..]
Tuurlijk snap ik wat je bedoelt.![]()
Als een kind Wesley of iets dergelijks heet weet je gewoon dat het een vmbopauper wordt, kan niet anders.
Er heet hier wel iemand wesly in de scquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dank je gers.
[..]
Tuurlijk snap ik wat je bedoelt.![]()
Als een kind Wesley of iets dergelijks heet weet je gewoon dat het een vmbopauper wordt, kan niet anders.
Nou...quote:
GERSJUH ZIT OP VMBO KADER!!111quote:
noohquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Die spelfout heb ik er expres in gelaten, omdat het kind daadwerkelijk zo heet.![]()
Ongeveer net zoiets als Destenie
Ja, doe maar weer stoer met je twee achternamen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Of je krijgt met Jolante Kabeljauw van katsbergen!
quote:
Lonkt de deadline?quote:
veel plezierquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:43 schreef Zotheid het volgende:
HEUY BP!11
Ik ga slapen. over 7 uur in de ridderzaal werken. Ik zal zwaaien op tv!
Kijk even of bea een kunstgebit heeftquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:43 schreef Zotheid het volgende:
HEUY BP!11
Ik heb heul geen 2 achternamen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, doe maar weer stoer met je twee achternamen...
Ik had het tegen kabeljauw...quote:
quote:
Dank je wel he.quote:
Dinsdag heb ik haar ook al gezien, tijdens het staatsbezoek van Chili.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk even of bea een kunstgebit heeft
Hoe moet ik dat nou weten!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het tegen kabeljauw...
dag gij, doe de groetjes aan die oude tang hequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:43 schreef Zotheid het volgende:
HEUY BP!11
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dag gij, doe de groetjes aan die oude tang he
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:51 schreef Syb-rund. het volgende:
zo zo wat een lekker nummer, ga los jongens
[ afbeelding ]
HAHAHAhquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dus? Haal het in huis danquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:55 schreef gers het volgende:
indo's mogen hier niet meer posten![]()
iedere keer wanneer een indo post krijg ik trek in spekkoek
dan is het ook zo opquote:
Laagje voor laagje etenquote:
hehequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Laagje voor laagje etenBen je wel even bezig.
Risk is koning. Risk met 4 mensen doen en ook serieus spelen is geniaal.quote:
In tranen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb al een paar keer gehad dat ik uitbarstte nadat iemand won omdat omdat mensen grote fouten maken.
Woedequote:
Homies.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
WoedeIk kan mijn homies dan helemaal de tering in schelden.
Homiesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
WoedeIk kan mijn homies dan helemaal de tering in schelden.
Yeah, sure.quote:
WHAT ARE YOU, A GAY FISH !?!?!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:14 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Yeah, sure.
Politie tegenwoordig, ik fietste net met een paar vrienden lichtloos - zij doen vrolijk het grote licht aan, en rijden vervolgens olijk verder.
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
Welke aflevering?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is chill. Beetje leechen vanaf een afstand.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:34 schreef reetveter het volgende:
Weer eens een knokpartij voor het huis![]()
![]()
, wat is dit toch genieten hier.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |