Je weet echt niet of wordt met d of dt moet hequote:Op donderdag 28 mei 2009 18:09 schreef dagdag het volgende:
Delete, en nu wordtdtdt ik mod
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je weet echt niet of wordt met d of dt moet he
Ik heb dit topic voor jou geopend.quote:
Tsja, je moet wat hequote:
Ja alleen Engelsquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker hoor, wanneer krijg je de uitslag? En maar één heel goed?
Frans gaat je zeker weten lukken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, je moet wat he!!
[..]
Ja alleen Engelsen ik hoop dat Frans goed gaat woensdag. Ik krijg de uitslag op 18 juni!
Dat valt me dan weer van je tegen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, je moet wat he!!
[..]
Ja alleen Engelsen ik hoop dat Frans goed gaat woensdag. Ik krijg de uitslag op 18 juni!
Uiteraardquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Frans gaat je zeker weten lukken.
Ja het valt me ook behoorlijk van mezelf tegen moet ik heel eerlijk toegeven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer van je tegen.
Hoe weet jij dat?quote:
Ah, naja wel makkelijk in slaap komen dan....quote:
Moeders wel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
OHHhhhhhhhh neeee! Je hebt gelijk!!!1!! Vrouwen poepen niet inderdaad.![]()
![]()
O ja... verplichtingenquote:
Jawel, bij bevallingen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
OHHhhhhhhhh neeee! Je hebt gelijk!!!1!! Vrouwen poepen niet inderdaad.![]()
![]()
Ja hier, wij schijten tenminste een stille bruine rakker, jullie moeten weer dingen eruit duwen die een hoop herrie maken, veel nachtrust en geld kost. En als het een meisje is heb je later helemaal een probleem, allemaal van die mocro's aan de deur.quote:
Niet iets wat je echt wilt weten, maar goed.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja hier, wij schijten tenminste een stille bruine rakker, jullie moeten weer dingen eruit duwen die een hoop herrie maken, veel nachtrust en geld kost. En als het een meisje is heb je later helemaal een probleem, allemaal van die mocro's aan de deur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:01 schreef Zotheid het volgende:
IK BEN NU OFFICIEEL AANGENOMEN IN LEIDEN!!111Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb besloten dat ik toch naar Nijmegen ga.![]()
NOOOEEES!!!!11quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb besloten dat ik toch naar Nijmegen ga.
Hihihi, gekje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NOOOEEES!!!!11
*Inschrijving in Leiden annuleren doet en ook naar Nijmegen gaat
IK BEN NU OFFICIEEL AANGENOMEN IN LEIDEN!!111ik las aangekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Ze gaan meestal nog intern doorverhuizen he. Dan reageer je op een kamer van 25m2 maar krijg je er één van 15m2. Zo ging ik hospiteren voor een kamer van 28m2, terwijl ik eigenlijk wist dat er nog doorverhuist zou gaan worden (heb er nu één van 12m2).quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihihi, gekje.Ik ga even reageren op een kamer. 25 m2 in het centrum, hihi.
IK BEN NU OFFICIEEL AANGENOMEN IN LEIDEN!!111Gezellig Zotje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hogeschool is 2 minuutjes lopen van het LUMC af. Kun je stiekem GNK colleges volgen.Primum non nocere
leg eens uit? is dat niet illegaal als je een product anders verkoopt dan zoals het in het contract vermeld staat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze gaan meestal nog intern doorverhuizen he. Dan reageer je op een kamer van 25m2 maar krijg je er één van 15m2. Zo ging ik hospiteren voor een kamer van 28m2, terwijl ik eigenlijk wist dat er nog doorverhuist zou gaan worden (heb er nu één van 12m2).
Nah, meestal als ze een kamer van 25 m2 erop zetten gaat het ook om 25 m2. Zo niet dan zoek ik wel iets anders.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze gaan meestal nog intern doorverhuizen he. Dan reageer je op een kamer van 25m2 maar krijg je er één van 15m2. Zo ging ik hospiteren voor een kamer van 28m2, terwijl ik eigenlijk wist dat er nog doorverhuist zou gaan worden (heb er nu één van 12m2).
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
leg eens uit? is dat niet illegaal als je een product anders verkoopt dan zoals het in het contract vermeld staat?
Nee en nee. Ze 'verkopen' niet iets, ze nodigen je alleen uit om te hospiteren. Nu weet ik natuurlijk niet of het bij S_a ook om een studentenhuis & hospiteren gaat, anders heb ik niets gezegd. Indien het gewoon een normale huurwoning is (dus zonder instemming) klopt het aantal m2 inderdaad meestal wel. Maar in studentenhuizen komt er een kamer vrij (iemand is bijvoorbeeld afgestudeerd). Dan komt de lege kamer op de markt, maar de inwoners hebben het recht om door te verhuizen indien dit gewenst is. Daardoor komt er een kamer van een andere oppervlakte vrij. De mensen die komen hospiteren krijgen natuurlijk wel gewoon de kamer te zien die ze daadwerkelijk krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nah, meestal als ze een kamer van 25 m2 erop zetten gaat het ook om 25 m2. Zo niet dan zoek ik wel iets anders.
Je kan in mijn kamer van 25m2 intrekken. Hihi, ik zei trekken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihihi, gekje.Ik ga even reageren op een kamer. 25 m2 in het centrum, hihi.
quote:
Ik weet het. En daarna kunnen we bier en wijn drinken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gezellig Zotje.
De hogeschool is 2 minuutjes lopen van het LUMC af. Kun je stiekem GNK colleges volgen.
Och, d'r zit zo'n vliering in waar je bed op ligt. En ik vind het wel prima. Er wordt vast wel doorverhuist.quote:
Jup.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:36 schreef Allure_ het volgende:
En Florian, heb je nu al een kamer dan trouwens.
Maar je opleiding begint pas in September toch? Dan betaal je vet lang voor nopquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, d'r zit zo'n vliering in waar je bed op ligt. En ik vind het wel prima. Er wordt vast wel doorverhuist.
[..]
Jup.
Waar in Leiden is het dan ong?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, d'r zit zo'n vliering in waar je bed op ligt. En ik vind het wel prima. Er wordt vast wel doorverhuist.
[..]
Jup.
Apart. Ik kijk best vaak op kamernet, en als het een doorschuifconstructie betreft staat dat er altijd gewoon bij. Ik ga er dus ook gewoon vanuit dat het wel 25 m2 is. Is wel een studentenhuis overigens.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[..]
Nee en nee. Ze 'verkopen' niet iets, ze nodigen je alleen uit om te hospiteren. Nu weet ik natuurlijk niet of het bij S_a ook om een studentenhuis & hospiteren gaat, anders heb ik niets gezegd. Indien het gewoon een normale huurwoning is (dus zonder instemming) klopt het aantal m2 inderdaad meestal wel. Maar in studentenhuizen komt er een kamer vrij (iemand is bijvoorbeeld afgestudeerd). Dan komt de lege kamer op de markt, maar de inwoners hebben het recht om door te verhuizen indien dit gewenst is. Daardoor komt er een kamer van een andere oppervlakte vrij. De mensen die komen hospiteren krijgen natuurlijk wel gewoon de kamer te zien die ze daadwerkelijk krijgen.
Aha *copy paste*, dankjewel voor de nadere uitlegquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[..]
Nee en nee. Ze 'verkopen' niet iets, ze nodigen je alleen uit om te hospiteren. Nu weet ik natuurlijk niet of het bij S_a ook om een studentenhuis & hospiteren gaat, anders heb ik niets gezegd. Indien het gewoon een normale huurwoning is (dus zonder instemming) klopt het aantal m2 inderdaad meestal wel. Maar in studentenhuizen komt er een kamer vrij (iemand is bijvoorbeeld afgestudeerd). Dan komt de lege kamer op de markt, maar de inwoners hebben het recht om door te verhuizen indien dit gewenst is. Daardoor komt er een kamer van een andere oppervlakte vrij. De mensen die komen hospiteren krijgen natuurlijk wel gewoon de kamer te zien die ze daadwerkelijk krijgen.
Vuilnisman.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZH, welke opleiding, ook alweer ?
Breda toch? Komen er sowieso veel kamers vrij daar?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:36 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan dus echt geen fatsoenlijke kamer vinden! En nee, zoveel eisen stel ik niet.
En Florian, heb je nu al een kamer dan, of zat je al op kamers?
Hoi trouwens.
Ik trapte er bijna inquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:41 schreef Zotheid het volgende:
Verpleegkunde.
Maar als je pas in augustus gaat zoeken, dan zoeken al die mensen die van de middelbare school afkomen ook he. Dan is het nog moeilijker iets te vinden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar je opleiding begint pas in September toch? Dan betaal je vet lang voor nop.
Ja, opzich wel redelijk wat kamers. Maar de meeste zijn gewoon echt idioot klein en duur. Of je moet er per direct in, en ik heb echt geen geld om 3/4 maanden voor niks te betalen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Breda toch? Komen er sowieso veel kamers vrij daar?
In jouw valstrik.quote:
lijkt me wel huilarisch, zo'n vuilnisman waarmee je in gesprek raakt over freud en nietzsche terwijl je de kliko in zijn kluiven duwtquote:
quote:
Ja klopt, maar nu is het redelijk makkelijk om een kamer te vinden. (Nouja, nu waren er ook al 30 mensen met hospiteren, maar ok). En introductie begint begin augustus. Ik heb liever nu al een kamer en dat ik een tijdje ¤200 p/m voor niets betaal dan dat ik straks zonder zit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar je opleiding begint pas in September toch? Dan betaal je vet lang voor nop.
Daar heb je gelijk in. Waar heb je die kamer gevonden, en hoe werkt dat hospiteren dan? Lijkt me echt ontzettend kansloos op de een of andere manierquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt, maar nu is het redelijk makkelijk om een kamer te vinden. (Nouja, nu waren er ook al 30 mensen met hospiteren, maar ok). En introductie begint begin augustus. Ik heb liever nu al een kamer en dat ik een tijdje ¤200 p/m voor niets betaal dan dat ik straks zonder zit.
Vlak bij de Steenschuur (rechtenfaculteit)
Ik heb vandaag besloten naar Nijmegen te gaan. Heel lang getwijfeld, maar ik ga toch maar naar Nijmegen. Heb net voor het eerst op een kamer gereageerd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, opzich wel redelijk wat kamers. Maar de meeste zijn gewoon echt idioot klein en duur. Of je moet er per direct in, en ik heb echt geen geld om 3/4 maanden voor niks te betalen.
Jij al iets gevonden dan?
Tsja, het is gewoon solliciteren voor een kamer als het ware. Je schrijft in op een kamer, en je wordt vervolgens uitgenodigd om langs te komen. Dan gaan de bewoners alle geinteresseerden vragen stellen (om te kijken wie leuk is en in het huis past etc). Daarna maken ze een keuze. Het gaat overigens niet altijd zo. Je hebt ook dat iedereen zichzelf even voorstelt en dat je vervolgens gewoon met iedereen een praatje gaat maken. Ik heb het persoonlijk niet als raar of kansloos ervaren. Ik bedoel, zij willen ook gewoon weten wie ze in huis halen, en jij krijgt op die manier ook een goed beeld van de bewoners.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Waar heb je die kamer gevonden, en hoe werkt dat hospiteren dan? Lijkt me echt ontzettend kansloos op de een of andere manier.
Oke, nicequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb vandaag besloten naar Nijmegen te gaan. Heel lang getwijfeld, maar ik ga toch maar naar Nijmegen. Heb net voor het eerst op een kamer gereageerd.Wat is de verhouding van prijs / m2 in Breda dan?
nijmegen is iig fucking duurquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb vandaag besloten naar Nijmegen te gaan. Heel lang getwijfeld, maar ik ga toch maar naar Nijmegen. Heb net voor het eerst op een kamer gereageerd.Wat is de verhouding van prijs / m2 in Breda dan?
Goshie!quote:
Master Waste collectorquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
lijkt me wel huilarisch, zo'n vuilnisman waarmee je in gesprek raakt over freud en nietzsche terwijl je de kliko in zijn kluiven duwt
Joah. Ik moet de straat oversteken en ik zit in het centrum.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goshie!
[..]
Master Waste collector
En Steenschuur zegt me niet zoveel.
Zo te zien redelijk bij het centrum, is het niet?
300 voor 12 m2 + inbouwkastenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
Nijmegen duur? In vergelijking met Utrecht vind ik niets meer duur.
picsquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Joah. Ik moet de straat oversteken en ik zit in het centrum.
ligt er puur aan wat ik er voor terugkrijgquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Allure_ het volgende:
Hoeveel zouden jullie maximaal aan een kamer willen uitgeven?
350 denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Allure_ het volgende:
Hoeveel zouden jullie maximaal aan een kamer willen uitgeven?
12 m2 is nog goed te leven hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Smart_ass het volgende:
Maar ligt er inderdaad wel aan wat ik krijg. Minder dan 12 m2 doe ik het sowieso niet voor.
IK WOON AAN HET PLEIN.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Joah. Ik moet de straat oversteken en ik zit in het centrum.
quote:
Dan moet je het wel snel regelen. Nu is het nog relatief rustig met aanloop.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:00 schreef Zotheid het volgende:
Steeds meer mensen vragen of ik ook in Leiden ga wonen...
Papa betaald mijn huur a 430 euro.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Hmm oke. En kunnen jullie dat zo zelf ophoesten?
jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom op zeg. De paardenstal van 4ebe is nog groter!
Ik kan de huur betalen van stufi. Da's namelijk 250. Dan krijg ik nog geld van mijn ouders (eten enzo). En dan neem ik waarschijnlijk nog een studielening. Dat betaalt zich later wel weer terug.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Maar ik wil wel mijn eigen keuken en badkamer. Gaat dat lukken rond de 500 euro incl?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dan moet je het wel snel regelen. Nu is het nog relatief rustig met aanloop.
das luxe voor een studentquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik wil wel mijn eigen keuken en badkamer. Gaat dat lukken rond de 500 euro incl?
moet kunnen toch? desnoods een jaartje werken om een buffer te maken / of desnoods studeren en werken tegelijktijd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Als je er eenmaal aan gewend ben wil je echt niet meer terug voor dat half uur per dag wat je extra kwijt bent aan reizen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef gers het volgende:
[..]
das luxe voor een studentin nijmegen ga je dat niet krijgen of je moet tig jaar wachten
ja das waar maar weinig studenten hebben een eigen keuken en badkamerquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je er eenmaal aan gewend ben wil je echt niet meer terug voor dat half uur per dag wat je extra kwijt bent aan reizen.
Ik krijgt extra veel stufi aangezien mijn vader al heul lang dood is en ze alleen naar het inkomen van je biologische ouders kijken, mama dus, en die werkt parttime.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Nee je moet eerst huren in een studentenhuis voordat je aanspraak maakt op een appartement. Of je moet het bij een normale makelaar proberen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik wil wel mijn eigen keuken en badkamer. Gaat dat lukken rond de 500 euro incl?
Ik ben dan ook een scholier.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef gers het volgende:
[..]
ja das waar maar weinig studenten hebben een eigen keuken en badkamer
maar voor 500 euro zal het lastig wordenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee je moet eerst huren in een studentenhuis voordat je aanspraak maakt op een appartement. Of je moet het bij een normale makelaar proberen.
Ja, zo heb ik deze kamer ook. No way dat ik moet gaan huren. Dan blijf ik veel liever in Den Haag wonen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee je moet eerst huren in een studentenhuis voordat je aanspraak maakt op een appartement. Of je moet het bij een normale makelaar proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |