Dat kan ik helemaal be-amen. Het leek mij eerst ook supervies maar het werkte wel! Eerst liep mijn vriendin altijd te zeuren dat ik zo stonk. Eén keer deze methode geprobeerd en op de een of andere manier tast het je papillen, tong en tanden zó aan dat je van de rook echt niks meer merkt! Vreemd dat het nog nooit is opgedoken in boeken ofzo.. Ik kan het iedereen aanraden!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:17 schreef bijdehand het volgende:
Mond spoelen met poep. Proeft ze die sigaret nooit!
Rook-ze!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:33 schreef P8 het volgende:
als je vriendin in spé gaat lopen miepen dan geef je haar een dreun en zeg je: Klopt, ik heb gerookt. En jij gaat me nu pijpen!
Dan sla je haar nog een paar keer tot ze wat versuft is. Vervolges duw je je inmiddels waarschijnlijk al hard geworden dokus in pruilmondje en maak je geile neucqbewegingen tot je een aangename prikkeling vanuit je balzak omhoog voelt kruipen. Op dit moment schreeuw je in haar oor: INHALEER DIT MAAR EENS, SNOL!
Gegarandeerd dat het haar de volgende keer niet meer uitmaakt of je hebt gerookt of niet!
Go for it, tiger!
Ik schijt tegenwoordig in mijn vriendin haar bek. Ze rookt nog, dus kan aardig stinken. Daar ik mijn eigen geur wel gewend ben, aangezien ik regelmatig een flinke op de wc draai, leek me dit een goed idee. Dus eerst zoals Patrick al zei heb ik haar een zware kopstoot gegeven. Hierna heb ik haar bek volgescheten en mijn lans er achteraan geramd. De zachte warme poep maakte het nog geiler. Na een paar stoten kwam ik tot een ontlading en zag haar genieten. Haar oog trok heerlijk scheef weg met een paar schokjes en spasmes van haar lichaam na.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal be-amen. Het leek mij eerst ook supervies maar het werkte wel! Eerst liep mijn vriendin altijd te zeuren dat ik zo stonk. Eén keer deze methode geprobeerd en op de een of andere manier tast het je papillen, tong en tanden zó aan dat je van de rook echt niks meer merkt! Vreemd dat het nog nooit is opgedoken in boeken ofzo.. Ik kan het iedereen aanraden!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:17 schreef Gertje202 het volgende:
Ik ben ook bezig met te stoppen, vandaar maar 1 keer in de 2 weken, ik ben er bijna vanaf. Alleen tot nu toe heb ik maar een paar goede antwoorden gekregen die elkaar een beetje tegenspreken, dus ik weet nu nog steeds niet goed wat ik ervan moet denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |