Oh ja K1 is ook wel leuk. Ik vind wel dat als sport lectuur is, dat wielrennen de poëzie is. Voetbal is de Privé; drama om niks.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:12 schreef Nikmans het volgende:
Voetbal is oké
Maar het haalt het niet bij MMA/K1
Wat is er mis met K1quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:30 schreef behangplakker het volgende:
Goed topic. Nu ben ik nog meer overtuigd dat voetbal de beste sport is aangezien niemand met normale alternatieven kan komen op ijshockey na.
Ben zeer content met het feit dat de Amsterdam Admirals niet meer bestaan. De vage American Football krijtstrepen die je soms bij Ajax wedstrijden zag voelden als grafitti op een schilderij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:25 schreef Triforce_Courage het volgende:
American Football, maar sinds de Amsterdam Admirals niet meer bestaan is het saaier geworden.
American footballquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:25 schreef Triforce_Courage het volgende:
American Football, maar sinds de Amsterdam Admirals niet meer bestaan is het saaier geworden.
Je kunt tegen een amerikaan gewoon zeggen dat het "football" is en ze het bij het verkeerde eind hebben, en ze geven je meestal nog gewoon gelijk ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:56 schreef J.Herrer het volgende:
En dan noemen ze het echte voetbal ook nog eens soccer
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
American football![]()
Uitgevonden door kneuzenyanks die niks van het echte voetbal snappen en daarom maar hun eigen variant hebben verzonnenHet heet football en je ziet ze gewoon rennen met een bal in hun handen
![]()
En dan noemen ze het echte voetbal ook nog eens soccer
Ik wil die Amerikanen ook ontmoetenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je kunt tegen een amerikaan gewoon zeggen dat het "football" is en ze het bij het verkeerde eind hebben, en ze geven je meestal nog gewoon gelijk ook
Gaaf, die ga ik aan m'n amerikaanse collegae doorsturenquote:
Gemiddelde weldenkende democraat doet d'r niet moeilijk over hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |