Na jaren hetzelfde werk te hebben gedaan vond ik het tijd worden om mijn blik te gaan verruimen en eens wat anders te gaan doen.
Na hier en daar wat rondgeneuzeld te hebben om te ontdekken wat ik nu zou kunnen gaan doen kwam ik uit bij een leuke baan. Ik moest wel weer een jaar naar school maar goed.
Afgelopen week krijg ik voor vandaag een uitnodiging voor een kennismaking, presentatie en selectie voor deze functie.
Vanmorgen kwam ik dus vol goede moed op de locatie aan waar ook andere kandidaten aanwezig waren.
We kregen een film te zien wat verband hield met de betrekking, hebben hele verhalen aan moeten horen wat ik opzich wel boeiend vond en uiteindelijk hebben we wat schriftelijke tests af moeten leggen.
Na 3 uur worden wij (de kandidaten) persoonlijk te woord gestaan voor de uiteindelijk selectie. Eén voor één werden de kandidaten naar binnen geroepen en kwamen weer beteuterd naar buiten omdat ze de tests niet naar behoren hadden gemaakt.
Uiteindelijk mocht ik als laatste naar binnen en kreeg daar te horen dat ik de test geweldig gemaakt had. Ik blij natuurlijk.
Maar nu komt het, ze zagen in mij niet de geschikte kandidaat omdat ik een paar tattoos op m'n arm heb.
Ik zei nog dat ik ervoor kan zorgen dat ze niet zichtbaar zijn, dat is mijn pakkie aan.
Maar dat was voor hem onbespreekbaar.
Nou is dat niet zozeer mijn klacht, ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Maar waar ik pissig om ben is dat op het moment dat ik binnenkwam die achterlijke druiloor mijn tattoos al zag.
Waarom niet meteen zeggen dat ik kan vertrekken ipv 3 uur voor jan lul mijn tijd verdoen.
Ben ik al die tijd al bezig aan iets waar ik bij voorbaat al kansloos was. Achterlijk josti.
Antiklacht: Ik was vanmorgen weer eens de beste van alle kandidaten.
[ Bericht 0% gewijzigd door cheqy op 28-05-2009 19:22:47 ]