abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69494440
In Den Haag gaat de strijd tegen criminele hangjongeren een nieuwe fase in:
quote:
DEN HAAG - Op de boulevard van Scheveningen wordt zo nodig een parate eenheid van de ME ingezet om de orde te handhaven.
Minister Ter Horst antwoordt dat op vragen van de PVV in de Tweede Kamer over de overlast van hangjongeren. Die zouden een plaag zijn voor bezoekers en ondernemers in de badplaats. De PVV spreekt zelfs van 'strandterroristen'.

Ter Horst zegt de overlast onacceptabel te vinden. Met Den Haag is inmiddels afgesproken dat de politie meer zal surveilleren en er worden extra agenten ingezet. Als het deze zomer echt de spuigaten uitloopt, staat de Mobiele Eenheid klaar om hard in te grijpen, schrijft de minister aan de Kamer.
Bron: http://rtvwest.nl/nieuwsitem/30860

Wat een ongelooflijke nederlaag voor de Haagse politie dat ze een paar van die straatschoffies er niet onder weten te kijgen Een paar man van de hondenbrigade zou toch genoeg moeten zijn! Wilders! goed gedaan weer man!
pi_69494579
Een paar schoffies? je komt duidelijk niet in scheveningen in de zomer he?
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:03:55 #3
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_69494628
De oude politiek maakt het de PVV zo wel erg makkelijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_69494650
Terechte zaak. Volgens mij is er werk zat in Nederland. Gewoon mensen opleiden om te werken bij de ME....
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:05:19 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69494680
Die terroristen haten onze vrijheid, dat is het.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_69494796
- troll -

[ Bericht 90% gewijzigd door sp3c op 28-05-2009 16:17:36 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Donald Duck held donderdag 28 mei 2009 @ 16:10:27 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69494865
Mooi. Dat tuig moet hard aangepakt worden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_69494943
Wat gebeurt er precies dan?
pi_69494997
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een paar schoffies? je komt duidelijk niet in scheveningen in de zomer he?
In de zomer zeker één keer in de week. Wel grappig dat je als de boulevard rijdt langs het strand in al die autootjes jongens ziet zitten. Ik begrijp niet wat ze eraan vinden.

Op de boulevard zijn dan wel veel hangjongeren die wel eens vervelend doen als je met meiden langsloopt maar ik heb geen moment het idee dat een situatie onhoudbaar kan worden. Eerder zou ik als agent bang zijn voor het bierzuipende haagse tattoevolk. De vragen van de PVV zijn dus wel een beetje vreemd, als zo'n zandterrorist eenmaal een overvalste arische melchelse herder aan zijn kont heeft hebben hangen gehad dan is hij de volgende keer echt wel voorzichtig.
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:14:53 #10
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_69495040
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 28-05-2009 16:19:19 ]
pi_69495057
Ja wat buachaille zegt idd, waarom moet de ME erbij dan? Geef 'ns voorbeelden van situaties die de normale politie niet aan kan?
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:16:58 #12
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_69495137
PVV

Anders zou er nu nog niks aan gedaan zijn.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:17:07 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_69495143
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:12 schreef Dark_Killah het volgende:
Tientallen doden en honderden mishandelingen en verkrachtingen per jaar, daar in Scheveningen.

Te sneu voor woorden dat de politie daar gewoon niet capabel genoeg is om in te grijpen...
pi_69495304
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef GasTurbine het volgende:
PVV

Anders zou er nu nog niks aan gedaan zijn.
Het loopt ook de spuigaten uit met die massale rellen op Scheveningen ja!
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 16:25:54 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69495468
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tientallen doden en honderden mishandelingen en verkrachtingen per jaar, daar in Scheveningen.

Te sneu voor woorden dat de politie daar gewoon niet capabel genoeg is om in te grijpen...
dat staat er toch niet

er staat dat er meer politie ingezet gaat worden deze zomer op het strand en dat er als het nodig is een peloton ME paraat staat om in te grijpen ... die laatsten zijn gewoon onderdeel van de politie trouwens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_69495469
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:12 schreef Dark_Killah het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gjeugd__.html?p=11,1

Zulke dingen maar dan vaker, en nee niet altijd in zulke getalen maar genoeg problemen en niet alleen Marokkanen hoor, ook surinamers, hindi's, pako's, antilianen, duindorp-tuig, anita's en sjonnies doen er aan mee
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:28:19 #17
28033 Pek
je moet wat
pi_69495550
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:15 schreef Dark_Killah het volgende:
Ja wat buachaille zegt idd, waarom moet de ME erbij dan? Geef 'ns voorbeelden van situaties die de normale politie niet aan kan?
Ach, ik vind het wel wat hebben. Gezag dwing je nu eenmaal makkelijker af met een wapenstok, traangas en waterkanon. Kom maar op met de beelden, ik pak de popcorn vast
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_69496222
Hé als ik dat krantenartikeltje lees gaat het er vooral om dat die dikke klapjosti's (lees; politie) gewoon elke keer te laat zijn.. Begrijp me niet verkeerd hoor, als er ME nodig is moet je dat gewoon doen desnoods met scherp schieten, maar zou het niet eens verstandig zijn om eerst de politie zelf op orde te krijgen?

Oh en het niveau ligt inderdaad weer lekker hoog jongens: PVV ANDERS ZOU ER HELEMAAL NIKS MEER GEBEUREN IN NEDERLAND!1!!1 tyf toch op
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 16:50:19 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69496329
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Hé als ik dat krantenartikeltje lees gaat het er vooral om dat die dikke klapjosti's (lees; politie) gewoon elke keer te laat zijn.. Begrijp me niet verkeerd hoor, als er ME nodig is moet je dat gewoon doen desnoods met scherp schieten, maar zou het niet eens verstandig zijn om eerst de politie zelf op orde te krijgen?

of er waren gewoon te weinig agenten, die conclusies kun je pas trekken als het tot daadwerkelijke inzet van de ME komt, er is hier enkel sprake van het paraat houden van een eenheid voor als het uit de hand loopt, het is niet echt bijzonder allemaal

op een drukke dag is het strand nogal ... druk, dan is het lastig om snel van A naar B te komen
en met scherp schieten op een drukke dag lijkt me ook niet zo heel verstandig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_69496339
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef Dark_Killah het volgende:

Oh en het niveau ligt inderdaad weer lekker hoog jongens: PVV ANDERS ZOU ER HELEMAAL NIKS MEER GEBEUREN IN NEDERLAND!1!!1 tyf toch op
Mwa, voor het volk, door het volk. Dus ook als de PVV blanke snotjochies aanpakt is het goed Het beperkt zich niet alleen tot Marokkaanse straattuig wat sommigen denken.

Voor de rest heb je gelijk, het politieoptreden faalt jammer genoeg.
  donderdag 28 mei 2009 @ 18:25:48 #21
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_69499186
Ach, als dat meisje uit de OP niet meer in Scheveningen mag rellen dan is ze bij mij thuis in de achtertuin van harte welkom hoor!
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')