Bron: http://rtvwest.nl/nieuwsitem/30860quote:DEN HAAG - Op de boulevard van Scheveningen wordt zo nodig een parate eenheid van de ME ingezet om de orde te handhaven.
Minister Ter Horst antwoordt dat op vragen van de PVV in de Tweede Kamer over de overlast van hangjongeren. Die zouden een plaag zijn voor bezoekers en ondernemers in de badplaats. De PVV spreekt zelfs van 'strandterroristen'.
Ter Horst zegt de overlast onacceptabel te vinden. Met Den Haag is inmiddels afgesproken dat de politie meer zal surveilleren en er worden extra agenten ingezet. Als het deze zomer echt de spuigaten uitloopt, staat de Mobiele Eenheid klaar om hard in te grijpen, schrijft de minister aan de Kamer.
In de zomer zeker één keer in de week. Wel grappig dat je als de boulevard rijdt langs het strand in al die autootjes jongens ziet zitten. Ik begrijp niet wat ze eraan vinden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een paar schoffies?je komt duidelijk niet in scheveningen in de zomer he?
Tientallen doden en honderden mishandelingen en verkrachtingen per jaar, daar in Scheveningen.quote:
Het loopt ook de spuigaten uit met die massale rellen op Scheveningen ja!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef GasTurbine het volgende:
PVV
Anders zou er nu nog niks aan gedaan zijn.
dat staat er toch nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tientallen doden en honderden mishandelingen en verkrachtingen per jaar, daar in Scheveningen.
Te sneu voor woorden dat de politie daar gewoon niet capabel genoeg is om in te grijpen...
http://www.telegraaf.nl/b(...)gjeugd__.html?p=11,1quote:
Ach, ik vind het wel wat hebben. Gezag dwing je nu eenmaal makkelijker af met een wapenstok, traangas en waterkanon. Kom maar op met de beelden, ik pak de popcorn vastquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:15 schreef Dark_Killah het volgende:
Ja wat buachaille zegt idd, waarom moet de ME erbij dan? Geef 'ns voorbeelden van situaties die de normale politie niet aan kan?
of er waren gewoon te weinig agenten, die conclusies kun je pas trekken als het tot daadwerkelijke inzet van de ME komt, er is hier enkel sprake van het paraat houden van een eenheid voor als het uit de hand loopt, het is niet echt bijzonder allemaalquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Hé als ik dat krantenartikeltje lees gaat het er vooral om dat die dikke klapjosti's (lees; politie) gewoon elke keer te laat zijn.. Begrijp me niet verkeerd hoor, als er ME nodig is moet je dat gewoon doen desnoods met scherp schieten, maar zou het niet eens verstandig zijn om eerst de politie zelf op orde te krijgen?
Mwa, voor het volk, door het volk. Dus ook als de PVV blanke snotjochies aanpakt is het goedquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Hé als ik dat krantenartikeltje lees gaat het er vooral om dat die dikke klapjosti's (lees; politie) gewoon elke keer te laat zijn.. Begrijp me niet verkeerd hoor, als er ME nodig is moet je dat gewoon doen desnoods met scherp schieten, maar zou het niet eens verstandig zijn om eerst de politie zelf op orde te krijgen?
Oh en het niveau ligt inderdaad weer lekker hoog jongens: PVV ANDERS ZOU ER HELEMAAL NIKS MEER GEBEUREN IN NEDERLAND!1!!1tyf toch op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |