Maak ons maar weer lekker ja!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:52 schreef Jahr00n het volgende:
Vandaag 1339 euro binnen gehaald, ik zeg lekker niet welke site hoor.
Goed gedaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:52 schreef Jahr00n het volgende:
Heb je inspraak in de ads? M.a.w., kun je zorgen dat ze relevant zijn?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als de ads relevant zijn aan je pagina, zul je nog verbaasd zijn hoeveel mensen erop klikken. Bij mij klikt bijna 20% (10% CTR op pageviews, 1 bezoek = gemiddeld 2 pageviews).
Nee, meeste verdien je met kliks.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:32 schreef D. het volgende:
[..]
En degene die hier in dit topic geld verdienen verdienen het daaraan?
Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand op linkjes klikt nl.
Om een voorbeeld te nemen, de Google ads nu in beeld:
[..]
Ik bedoel, daar klikt toch niemand op?
Je hebt in die zin inspraak dat je adverteerders kunt blokkeren. Google zorgt er overigens zelf voor dat de advertenties relevant zijn. Dit gaat volledig automatisch (iets wat op een forum niet altijd even goed lukt).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:05 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je inspraak in de ads? M.a.w., kun je zorgen dat ze relevant zijn?
20% lijkt erg veel. Roep jij mensen op om te klikken?
En wat levert 1 klik op? Of kan dat variėren?
Ga je nou serieus in op die post?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Goed gedaanIk heb er nu 80[/s ]90. [s]80 90 per dag is eigenlijk genoeg om van te eten
Jammer genoeg willen hypotheekboeren er niks van weten; die geloven het pas als je 3 jaar inkomen hebt uit je inkomen. Op zich logisch, maar ik heb een parttime baan hiernaast
Dat is precies twee euro teveel helaas. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:52 schreef Jahr00n het volgende:
De ads worden automatisch zo goed mogelijk gematcht aan je content. Je kunt bepaalde sites blokkeren als je hun ads niet wilt hebben. Ik roep niemand op om te klikken; ik zorg er gewoon voor dat de ads zeer prominent aanwezig zijn, in plaats van ze in een hoekje weg te stoppenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:05 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je inspraak in de ads? M.a.w., kun je zorgen dat ze relevant zijn?
20% lijkt erg veel. Roep jij mensen op om te klikken?
En wat levert 1 klik op? Of kan dat variėren?
Bij nader inzienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ga je nou serieus in op die post?
Volgens mij was het sarcastisch bedoeld.
Ik kan het verkeerd hebben![]()
Ziek zeg ik je... Wel super nice man. Respect. Ik kan alleen zoveel geld verdienen in een andere branchequote:
Ik heb momenteel de markt wel erg mee hoor; de adverteerders buitelen over elkaar heen om de aandacht te trekken. Dit inkomensniveau ga ik niet lang volhouden. Maar hoe dan ook, ik ga ervan genieten zo lang als het duurtquote:Op maandag 1 maart 2010 00:29 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ziek zeg ik je... Wel super nice man. Respect. Ik kan alleen zoveel geld verdienen in een andere branche
Weet ik nog niet. Maar ik zet voor de zekerheid ongeveer de helft opzij voor die graaiers uit den Haagquote:Op maandag 1 maart 2010 00:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Da's wel super netjes ja. Hoeveel oud je er netto ongeveer van over?
Nederlandsquote:Op maandag 1 maart 2010 18:41 schreef DjMark het volgende:
@star_gazer,
Wil je wel vertellen of je site engels- of nederlandstalig is?
Kwestie van op het juiste moment op de juiste plaats zijn. Dit succes is mooi, maar ik ben er zeker van dat het voor een aardig deel vluchtig is. Maargoed, ik timmer aan de weg met nieuwe conceptenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:40 schreef DjMark het volgende:
Dan heb je echt wel een topsite idd.
Ken weinig NL sites die dat soort bedragen binnenhalen!
geef mij mijn aantallen terugquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:48 schreef JortK het volgende:
Mijn aantallen trekken gelukkig ook weer aan
Het blijft pr0n business he.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:48 schreef JortK het volgende:
Mijn aantallen trekken gelukkig ook weer af
Per dag?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:08 schreef Spike1506 het volgende:
Ik blijf maar tussen de 0 en 1,50 euro hangen.
En ook tegen de regels!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:15 schreef Startclip het volgende:
Lang leven Google Adsense heb laatst met een website ¤200 in een maand verdiend en dat is voor een jongen van 15 redelijk veel
Hoezo?quote:
Hier ookquote:
Zou ik niet zo zeker van zijn. het gaat echt even niet bestquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:56 schreef DjMark het volgende:
Ik een paar goede dagen achter de rug.
Al zijn mijn goede dagen ws 10 keer zo slecht als star_gazer zijn slechte dagen
Komt toevallig niet door de verkiezingen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zou ik niet zo zeker van zijn. het gaat echt even niet best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |