abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76427979
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:02 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Vanaf januari breng ik 'mijn' adsense onder in een onderneming. Kijken of ik het voor elkaar krijg de zelfstandigenaftrek te voeren
Ik weet niet wat voor onderneming je voert, maar om in aanmerking te komen voor zelfstandigenaftrek, moet je voldoen aan de urennorm. Deze urennorm bepaald min of meer dat je fulltime in je eigen onderneming werkt. Als je dus al een baan hebt (of je gaat naar school), kun je onmogelijk deze norm halen, althans niet aannemelijk maken bij de belasting...

Als je al een baan hebt, is het enige haalbare een onderneming voor de btw (eenmanszaak), maar geen "volwaardige" onderneming... Of je moet een BV beginnen natuurlijk.

Ga naar KvK en schrijf je in, vervolgens naar de belasting om jezelf in te schrijven als onderneming (eenmanszaak), daarbij wordt gevraagd naar het aantal uren dat je in je onderneming werkt en de verwachte inkomsten. Daarna bepaalt de belasting of je ondernemer bent voor de btw en/of inkomstenbelasting. Als je al een dienstbetrekking hebt, kun je onmogelijk fulltime in je eigen onderneming werken en ben je automatisch ondernemer alleen voor de btw. Daardoor vervallen alle leuke extra aftrekposten zoals Zelfstandigenaftrek, Startersaftrek, MKB-vrijstelling, etc etc. Wel kun je alle gemaakte kosten aftrekken (kan zonder onderneming ook) en je kunt de betaalde btw (19% per factuur) voor 100% terugvragen.

[ Bericht 4% gewijzigd door FreakinControlFreak op 05-01-2010 09:36:07 ]
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:10:08 #103
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_76434803
quote:
Daardoor vervallen alle leuke extra aftrekposten zoals Zelfstandigenaftrek, Startersaftrek, MKB-vrijstelling, etc etc.
De urennorm voor MKB vrijstelling (12% van winst) is sinds 1 januari 2010 afgeschaft. Voor de zelfstandigenaftrek moet je inderdaad wel aan je uren komen en dit kunnen aantonen bij een eventuele controle.
quote:
MKB Winstvrijstelling omhoog, geen urencriterium meer
Het tarief van de MKB-vrijstelling wordt verhoogd van 10,5% naar 12%, terwijl het urencriterium als eis voor de MKB-vrijstelling wordt afgeschaft. Hierdoor wordt het aantrekkelijker een onderneming te starten in deeltijd of naast een baan.

Bron: http://www.dezaak.nl/rend(...)3/#winstvrijstelling
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:44:20 #104
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_76445847
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef JortK het volgende:
Niet gedacht, maar December 2009 was voor mij een goede maand
Ruim 2500 euro... kan beter!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:23:08 #106
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_76447450
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:42 schreef FreakinControlFreak het volgende:

[..]

Ruim 2500 euro... kan beter!
Nice job. ik heb de 1500 aangetikt. Vriend van mij scoort sinds kort 140 euro per dag Hoezo werken?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_76448703
140 euro per dag.

Moet hij ook actief z'n site updaten, of is het een kwestie van achteroverleunen en bij adsense op F5 drukken?
pi_76455431
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:55 schreef CasB het volgende:
140 euro per dag.

Moet hij ook actief z'n site updaten, of is het een kwestie van achteroverleunen en bij adsense op F5 drukken?
Ik doe het inderdaad op de F5 manier...
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:23 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Nice job. ik heb de 1500 aangetikt. Vriend van mij scoort sinds kort 140 euro per dag Hoezo werken?
Gewoon werken, des te meer euri's!
  woensdag 6 januari 2010 @ 00:02:59 #109
77130 star_gazer
pi_76465391
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:55 schreef CasB het volgende:
140 euro per dag.

Dat laatste. Hij heeft zijn sites ooit voor een paar honderd euro laten maken en plukt daar nu sappige vruchten van.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:37:06 #110
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 11 januari 2010 @ 11:39:51 #111
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 11 januari 2010 @ 17:46:57 #112
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_76686800
Ik niet, ik heb eigenlijk geen enkel domein dat ik niet gebruik.
pi_76775975
Hallo allen,

Ik heb een vraagje betreffende AdSense;

Hoe zit het met je inkomsten en de belasting? Wordt dat automatisch afgedragen? of moet je dat opgeven bij je jaarlijkse opgave in april zeg maar? En is het altijd zo dat je daarover belasting betaald, of ligt dat aan je inkomstenschaal waar je inzit? Want als sloeberige student kom ik niet veel verder dan een paar duizend euro per jaar aan inkomen, met mijn bijbaantjes ben ik gewend dat ik alles wat ik afdraag terug krijg.

hoop dat jullie me wat meer duidelijkheid kunnen geven,

gr, Peter
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:26:36 #114
18159 Dlocks
pi_76783734
Aangezien je geen werknemer van Google bent en dus ook niet in dienst van Google bent betalen zij sowieso geen belasting voor jou. Inkomsten moet je dus opgeven aan de belastingdienst. Of je vervolgens wel of niet belasting moet betalen hangt af van hoe hoog ofwel laag je totale inkomsten in een jaar zijn. Zie www.belastingdienst.nl
pi_76783918
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:59 schreef appelflapj het volgende:
Hoe zit het met je inkomsten en de belasting? Wordt dat automatisch afgedragen? of moet je dat opgeven bij je jaarlijkse opgave in april zeg maar? En is het altijd zo dat je daarover belasting betaald, of ligt dat aan je inkomstenschaal waar je inzit? Want als sloeberige student kom ik niet veel verder dan een paar duizend euro per jaar aan inkomen, met mijn bijbaantjes ben ik gewend dat ik alles wat ik afdraag terug krijg.
Het wordt niet automatisch afgedragen, je moet al je Adsense inkomsten zelf aangeven bij de belasting. Deze Adsense inkomsten worden vervolgens bij je overige inkomsten opgeteld (bijv. salaris), zodat je over je over je Adsense-inkomsten inkomstenbelasting moet betalen; dit is weer afhankelijk in welke schaal je valt. Voordat je je inkomsten van Adsense aan de belasting opgeeft, moet je natuurlijk wel al je gemaakte kosten aftrekken. Dit zijn alle kosten die nodig zijn om deze Adsense inkomsten te genereren, bijv. internet abbo, computer onderdelen, etc etc.

Als je het echt goed aan wilt pakken, schrijf je jezelf in bij KvK met een eenmanszaak. Vervolgens ga je naar de belastingdienst voor een btw nummer. Nu kun je van elke factuur die je betaalt vanuit je onderneming (bijv. een dedicated server), eerst de 19% btw terugvragen en het restant trek je van je inkomsten af (zodat inkomstenbelasting zo laag mogelijk wordt). Over de inkomsten die je met Adsense genereert hoef je geen btw af te dragen omdat deze inkomsten in het zogenaamde 0% tarief vallen.

Zolang je niet meer verdient dan de heffingskorting, hoef je geen belasting te betalen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:55:02 #116
18159 Dlocks
pi_76785511
quote:
eerst de 19% btw terugvragen
Om dat te kunnen terugvragen (verrekenen) moet je ook inkomsten met BTW hebben. Als TS enkel inkomsten via Adsense heeft dan kan hij die 19% BTW niet verrekenen omdat hij zelf dan geen BTW ontvangt.
pi_76786191
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Om dat te kunnen terugvragen (verrekenen) moet je ook inkomsten met BTW hebben. Als TS enkel inkomsten via Adsense heeft dan kan hij die 19% BTW niet verrekenen omdat hij zelf dan geen BTW ontvangt.
Nee hoor, je kunt prima de btw terug vragen. Natuurlijk moet je zelf ook btw afdragen over de facturen die je zelf uitschrijft. Maar als adsense je enige inkomsten zijn (eigenlijk moet je dan een factuur aan Google richten), komt t erop neer dat je geen btw hoeft in te leveren, omdat dit 0% tarief is.

Stel ik beheer een aantal goed lopende websites met daarop Adsense. Die websites staan op enkele dedicated servers die me aardig wat kosten per maand. Mijn enige inkomsten zijn die van Adsense. Ik kan nu prima de btw van de betaalde dedicated servers terugvragen terwijl ikzelf geen btw hoef af te dragen (ik zou niet weten waarvan).

Zo doe ik dat al sinds 2005, nadat ik op bezoek ben geweest bij de belasting.
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:13:09 #118
77130 star_gazer
pi_76786637
Voor adsense geldt de verleggingsregeling. Google is BTW-plichtig, jij niet. BTW is dus NIET van toepassing!!

Betekent niet dat je niet de BTW van je nieuwe PC-spulletjes als voorbelasting kan aftrekken
-
pi_76786769
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:13 schreef star_gazer het volgende:
Voor adsense geldt de verleggingsregeling. Google is BTW-plichtig, jij niet. BTW is dus NIET van toepassing!!
Van alle facturen die je betaald vanuit je onderneming en welke noodzakelijk zijn voor het genereren voor inkomsten zoals bijv. Adsense, kun je de btw terug vragen. Post 5B op je btw aangifte "voorbelasting"

Over de inkomsten van Adsense hoef je geen btw af te dragen, omdat dit een elektronische dienst is geleverd buiten de EU. Post 1E op je btw aangifte "Leveringen/dienst belast met 0% of niet bij u belast"

[ Bericht 9% gewijzigd door FreakinControlFreak op 13-01-2010 23:24:30 ]
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:18:30 #120
77130 star_gazer
pi_76786932
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:15 schreef FreakinControlFreak het volgende:

[..]

Van alle facturen die je betaald vanuit je onderneming en welke noodzakelijk zijn voor het genereren voor inkomsten zoals bijv. Adsense, kun je de btw terug vragen.
Ja, dat klopt. Het mooie is, dat 'noodzakelijk' zo'n lekker rekbaar begrip is
-
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:19:20 #121
77130 star_gazer
pi_76786988
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:39 schreef JortK het volgende:
Doet iemand hier trouwens iets met Adsense for Domains?
Nope. Ik heb wel een paar rottende domeinen, maar AfD schijnt bagger te zijn.
-
pi_76787097
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Het mooie is, dat 'noodzakelijk' zo'n lekker rekbaar begrip is
Je moet het "aannemelijk" kunnen maken aan de belasting
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:23:09 #123
18159 Dlocks
pi_76787218
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef FreakinControlFreak het volgende:

[..]

Nee hoor, je kunt prima de btw terug vragen.

[..]
Je hebt gelijk. Ik was altijd in de veronderstelling dat je het enkel van betaalde BTW kon aftrekken. Maar dat is dus niet zo.

Dit soort 'kleine' foutjes is voor mij dan ook de reden dat ik mijn boekhouding door een accountant laat doen en niet zelf doe.
pi_76787484
Ikzelf heb in het begin ook regelmatig een boekhouder om uitleg moeten vragen...

Er schijnt in 2010 wel iets te veranderen in dit verhaal: link. Hier staat vermeld dat je wel degelijk btw moet gaan afdragen over je Adsense inkomsten...

[ Bericht 69% gewijzigd door FreakinControlFreak op 13-01-2010 23:46:57 ]
  donderdag 14 januari 2010 @ 00:23:32 #125
77130 star_gazer
pi_76790437
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef FreakinControlFreak het volgende:
Ikzelf heb in het begin ook regelmatig een boekhouder om uitleg moeten vragen...

Er schijnt in 2010 wel iets te veranderen in dit verhaal: link. Hier staat vermeld dat je wel degelijk btw moet gaan afdragen over je Adsense inkomsten...
quote:
In dit geval worden uw betalingen naar u overgemaakt door Google Ireland, een bedrijf dat valt onder de wetgeving van Ierland. Overeenkomstig de voorwaarden in uw overeenkomst met Google, geldt voor de aan u geleverde services verlegging van de BTW-heffing en moet BTW door de ontvanger, te weten Google Ireland, worden betaald volgens artikel 196 van EU-richtlijn 2006/112/EC. Neem voor verdere vragen contact op met uw belastingadviseur.
Let op: google is de ONTVANGER. Jij VERKOOPT aan Google
-
pi_76798057
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 00:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
[..]
Let op: google is de ONTVANGER. Jij VERKOOPT aan Google
Ja dat klopt.

Maak je elke maand een factuur op richting Google Ierland waarop staat dat de BTW is verlegd?
En... Heb je al een ICP opgaaf gedaan richting de belastingdienst, zoals dat vanaf 2010 verplicht is?

"U verricht diensten in een EU-land. Bijvoorbeeld, u verricht een dienst voor een Duitse ondernemer. De hoofdregel per 1 januari 2010 is: de afnemer geeft de btw aan in eigen land.
Wat moet u doen?
•U stuurt een factuur zonder btw waarop u noteert: 'btw verlegd'.
•U geeft deze intracommunautaire dienst aan in uw aangifte omzetbelasting.
•U stuurt ons periodiek de opgaaf ICP. De opgaaf staat niet meer voor klaar. U kiest zelf voor welk tijdvak u opgaaf doet. Hieraan zijn voorwaarden verbonden. U kunt de opgaaf doen met het formulier 'Opgaaf ICP' in het beveiligde gedeelte van onze internetsite of met uw administratiesoftware.

Let op!
Intracommunautaire diensten die in het land van uw afnemer zijn vrijgesteld van btw of zijn belast met 0% hoeft u niet te vermelden in uw aangifte omzetbelasting of opgaaf ICP. "

En:

"De dienst is belast in het land van uw afnemer. U verlegt de btw naar uw afnemer. Uw afnemer geeft de btw aan in eigen land.
Wat moet u als Nederlandse dienstverlener doen?
•U stuurt een factuur aan uw afnemer zonder btw.
•Op de factuur noteert u 'btw verlegd'.
•Op de factuur noteert u het btw-identificatienummer van uw afnemer.
•U geeft deze dienst aan in uw aangifte omzetbelasting.
•U geeft deze dienst op in de opgaaf intracommunautaire prestaties."

- In het begin (dollar tijdperk) was Google Inc. de afnemer. Afnemer buiten de EU, dus geen BTW, dus geen facturen.
- Toen kon je overschakelen naar euro's, maar dan ging je ook zaken doen met Google Ierland. gevolg; wel btw, maar die werd verlegd naar ierland en je moest dus een factuur opstellen richting Google Ierland met daarop "btw verlegd".
- In 2010 blijft dat zo, maar er moet nu ook nog een ICP opgaaf gedaan worden.

Kortom nog steeds geen BTW betalen, maat wel steeds meer administratie

[ Bericht 15% gewijzigd door FreakinControlFreak op 14-01-2010 13:11:41 ]
pi_76820524
Bedankt voor jullie uitleg. Maar ik begrijp wel dat het bij jullie waarschijnlijk om andere bedragen gaat dan in mijn geval.

Ik verwacht op zijn hoogst een inkomsten uit AdSense van rond de 100 euro per maand. Verder ben ik student met als enige inkomsten de basisbeurs van de IB, de maandelijkse zorgbijdrage en een studiebijdrage van mijn ouders. Ik neem dan ook aan dat ik niet extra belasting hoef te betalen toch? Waar ligt die grens ongeveer? Moet ik de AdSense-inkomsten dan uberhaubt opgeven of kan ik dat achtwege laten?

Aangezien ik het idee heb dat jullie nog wel verstand hebben van belastingzaken had ik eigenlijk nog een vraag; gezien mijn situatie, waarin ik in 2009 alleen eerdergenoemde inkomsten had en naar mijn weten geen aftrekbare kosten, is het dan uberhabut wel zinnig tijd in de belastingopgaaf te stoppen?

bvd
pi_76832568
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:07 schreef appelflapj het volgende:
Ik neem dan ook aan dat ik niet extra belasting hoef te betalen toch? Waar ligt die grens ongeveer? Moet ik de AdSense-inkomsten dan uberhaubt opgeven of kan ik dat achtwege laten?

gezien mijn situatie, waarin ik in 2009 alleen eerdergenoemde inkomsten had en naar mijn weten geen aftrekbare kosten, is het dan uberhabut wel zinnig tijd in de belastingopgaaf te stoppen?
Je moet altijd al je inkomsten uit dienstbetrekking of onderneming opgeven (studiefinanciering hoef je niet op te geven), er zijn geen uitzonderingen. Of je er vervolgens belasting over moet betalen en hoe veel, dat is afhankelijk van het totaal plaatje. Je kunt op de website van de belasting het aangifteprogramma downloaden. Met dit programma kun je berekenen of je moet betalen en hoe veel. Vervolgens kun je met dit programma meteen je aangifte doen (mits je een DigiD hebt) of anders kun je het overschrijven op een aangiftebiljet.

Als je geen extra belasting moet betalen of je krijgt niets terug, dan is het inderdaad niet zinvol om aangifte te doen. Mits dit niet wordt verplicht door de belasting uiteraard.

Als je ca. 1200 euro per jaar ontvangt en verder niets, verwacht ik niet dat je nog belasting moet gaan betalen. De heffingskorting zorgt dan dat je een belastingvrij bedrag kunt bijverdienen.

[ Bericht 4% gewijzigd door FreakinControlFreak op 15-01-2010 00:24:11 ]
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:48:50 #129
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:51:38 #130
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_76849534
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef JortK het volgende:
Gister was me beste dag so far
Doe je beter dan ik! Gister niks verdient en vandaag zijn mijn geschatte inkomsten ook nog steeds 0,00.
Misschien moet ik dan toch maar meer content op me site plaatsen (zelfs een forum dat ik onder beheer heb schijnt niks bij te dragen qua ads).
pi_76849794
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:39 schreef JortK het volgende:
Doet iemand hier trouwens iets met Adsense for Domains?
Ja, heeft alleen zin als je type-ins hebt, dus knalgenerieke domeinen (ik heb stichting punt nl er bijvoorbeeld in zitten, die doet het wel aardig), of goede typo's. Er zitten ook wel nadelen aan, want AFD domeinen worden gelijk uit de Google index geflikkerd. Zoekmachinetraffic kun je dus wel vergeten.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:25:12 #132
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_76851065
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ja, heeft alleen zin als je type-ins hebt, dus knalgenerieke domeinen (ik heb stichting punt nl er bijvoorbeeld in zitten, die doet het wel aardig), of goede typo's. Er zitten ook wel nadelen aan, want AFD domeinen worden gelijk uit de Google index geflikkerd. Zoekmachinetraffic kun je dus wel vergeten.
Dank je voor de duidelijke uitleg
  dinsdag 26 januari 2010 @ 01:03:11 #133
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_77277220
Heb AdSense nu 24 uur op mijn website draaien. De opbrengsten bedragen het astronomische bedrag van ¤ 0,01...
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:06:32 #134
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_77285117
TVP, al verdien ik heeel weinig
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:30:10 #135
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:37:14 #136
77130 star_gazer
pi_77360175
De laatste vier dagen iedere dag boven de 60 euro
-
  donderdag 28 januari 2010 @ 00:37:05 #137
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_77362306
Tussenstand van mij:

Zondag: 0,01 euro
Maandag: 0,01 euro
Dinsdag: 0,01 euro
Woensdag :0,00 euro

Totaal aantal pageviews met AdSense: 4000

Joepie, 3 cent verdiend... Ik gooi die zooi er weer vanaf... Of heeft iemand tips?
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_77362661
Meer/betere content, andere plaatsing, meer bezoekers?
  donderdag 28 januari 2010 @ 00:52:15 #139
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_77362687
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:51 schreef CasB het volgende:
Meer/betere content, andere plaatsing, meer bezoekers?
welke dan?
Snollebolt
  donderdag 28 januari 2010 @ 01:32:40 #140
77130 star_gazer
pi_77363341
F4T4L_3RR0R , heb je wel kliks? Zo niet, dan heb je misschien te maken met CPM ads. Die betalen slecht. Heb je image ads uitstaan? Zijn de links blauw, is de rand van de unit dezelfde kleur als de achtergrond van je site en komt het font overeen?

Zomaar wat punten om over na te denken.
-
pi_77375339
TVP.

Sorry voor mijn nutteloze bijdrage, maar ik vind dit rete interessant en wil er graag meer over lezen, dus bij deze .
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:28:11 #142
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_77376461
Vet raar, gister had ik 1 klik maar niks verdient? En dit heb ik nu al een paar keer gehad..
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:22:21 #143
18159 Dlocks
pi_77378494
Dat zullen dan wel kliks op CPM of op public service advertenties zijn.

Of je hebt de (of een) website niet toegevoegd aan toegestane websites.
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:30:19 #144
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_77378801
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:22 schreef Dlocks het volgende:
Dat zullen dan wel kliks op CPM of op public service advertenties zijn.

Of je hebt de (of een) website niet toegevoegd aan toegestane websites.
Het zal dan wel het eerste zijn aangezien ik elke website toesta om advertenties te tonen op mijn website.
Misschien moet ik gewoon meer geduld hebben.
  donderdag 28 januari 2010 @ 16:20:53 #145
136730 PiRANiA
pi_77380944
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:30 schreef JortK het volgende:

[..]

Ach wat is weinig
  donderdag 28 januari 2010 @ 17:06:36 #146
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 28 januari 2010 @ 17:07:30 #147
136730 PiRANiA
pi_77382893
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:06 schreef JortK het volgende:

[..]

Als Google het zit pleuren ze je van Adsense af
Mag dit niet?
  donderdag 28 januari 2010 @ 17:08:12 #148
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_77394743
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 01:32 schreef star_gazer het volgende:
F4T4L_3RR0R , heb je wel kliks? Zo niet, dan heb je misschien te maken met CPM ads. Die betalen slecht. Heb je image ads uitstaan? Zijn de links blauw, is de rand van de unit dezelfde kleur als de achtergrond van je site en komt het font overeen?

Wat is beter dan, de optie ads met text, of ads met text and plaatjes.
en die CPM ads, hoe bedoel je dat ?

Zomaar wat punten om over na te denken.
  zondag 7 februari 2010 @ 12:10:01 #150
77130 star_gazer
pi_77725935
gisteren 103 euro!!!
-
  zondag 7 februari 2010 @ 12:29:24 #151
136730 PiRANiA
pi_77726412
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:10 schreef star_gazer het volgende:
gisteren 103 euro!!!
Gisteren 4 cent
  zondag 7 februari 2010 @ 23:00:17 #152
77130 star_gazer
pi_77751514
Vandaag al 120 euro Ik snap het zelf niet meer, zoveel geld
-
  zondag 7 februari 2010 @ 23:55:58 #153
136730 PiRANiA
pi_77753992
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:00 schreef star_gazer het volgende:
Pfff
nice
  maandag 8 februari 2010 @ 09:04:07 #154
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_77759180
quote:
Mazzelaar xD
  maandag 8 februari 2010 @ 16:08:48 #155
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_77771827
quote:
Top daggie dus
  maandag 8 februari 2010 @ 22:26:39 #156
77130 star_gazer
pi_77789102
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef JortK het volgende:

[..]

Top daggie dus
Zeg maar wel ja
-
  dinsdag 9 februari 2010 @ 00:14:11 #157
77130 star_gazer
pi_77793701
Lol, vandaag 'maar' 86 euro. Jezus, wat gaat dat snel wennen zeg, die hoge bedragen Vroeger was ik al hondsdol bij 10 euro.
-
pi_77793737
Ik hoop ooit de 10 euro per dag te halen, maar dat zie ik niet snel gebeuren. Zou wel chill zijn, je kroeg-uitgaven verdienen met je site.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 00:24:43 #159
136730 PiRANiA
pi_77793968
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:14 schreef star_gazer het volgende:
Lol, vandaag 'maar' 86 euro. Jezus, wat gaat dat snel wennen zeg, die hoge bedragen Vroeger was ik al hondsdol bij 10 euro.
Wat heb je anders gedaan?
  woensdag 10 februari 2010 @ 23:14:20 #160
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_77867218
Wat zijn de beste plekken op een forum om advertenties te tonen? Ik heb nu onder de 1ste post maar dit schijnt niet echt effectief te zien.
  woensdag 10 februari 2010 @ 23:36:38 #161
77130 star_gazer
pi_77868356
Een forum is sowieso lastig, omdat mensen aan je layout wennen... Als je op een forum wilt scoren, zul je regelmatig de kleuren van je ad moeten veranderen.

Repeat visitors zijn een stuk lastiger dan enkelingen. Wellicht is het een idee op CPM-basis advertentieruimte te verkopen ipv via adsense?
-
  zaterdag 13 februari 2010 @ 09:21:48 #162
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zaterdag 13 februari 2010 @ 09:43:01 #163
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_77947663
Even volgen.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  Moderator zaterdag 13 februari 2010 @ 09:52:17 #164
18653 crew  D.
pi_77947733
tvp
  Moderator zaterdag 13 februari 2010 @ 09:57:41 #165
18653 crew  D.
pi_77947776
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:23 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Welke sites hebben jullie?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 10:00:34 #166
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  Moderator zaterdag 13 februari 2010 @ 10:15:21 #167
18653 crew  D.
pi_77947932
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 10:00 schreef JortK het volgende:

[..]

Teruglezen.
12 topics teruglezen voor een vraag die iemand binnen 2 sec. kan beantwoorden?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 10:37:59 #168
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_77948221
Misschien leuk om de top verdieners in de TS te melden met hun eventuele websites?
  Moderator zaterdag 13 februari 2010 @ 10:43:00 #169
18653 crew  D.
pi_77948305
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 10:37 schreef Spike1506 het volgende:
Misschien leuk om de top verdieners in de TS te melden met hun eventuele websites?
Of in de OP, dat zal TS prettiger vinden
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:01:04 #170
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_77948583
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 10:37 schreef Spike1506 het volgende:
Ik weet niet of men dat leuk vind, mensen doen er namelijk lang over om een goede website te bouwen, en vertellen dat dat niet zomaar denk ik
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:01:26 #171
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  Moderator zaterdag 13 februari 2010 @ 11:28:52 #172
18653 crew  D.
pi_77949158
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:01 schreef JortK het volgende:

[..]

Ik weet niet of men dat leuk vind, mensen doen er namelijk lang over om een goede website te bouwen, en vertellen dat dat niet zomaar denk ik
Beetje raar is het wel.

Je hebt een website met duizenden bezoekers, en bent gebaat bij nog meer bezoekers,maar je wil de URL niet vertellen?

Dan neem ik die duizenden bezoekers ook maar met een korreltje zout
pi_77955045
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:28 schreef D. het volgende:

[..]

Beetje raar is het wel.

Je hebt een website met duizenden bezoekers, en bent gebaat bij nog meer bezoekers,maar je wil de URL niet vertellen?

Ik heb ook duizenden bezoekers maar dat is wel het totaal en zeker niet per dag, zou ik graag willen maar helaas.
  zondag 14 februari 2010 @ 13:56:55 #174
77130 star_gazer
pi_77982476
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:28 schreef D. het volgende:

[..]

Beetje raar is het wel.

Het gaat erom dat niemand zijn of haar vakgebied wil prijsgeven. Een groot aantal vakgebieden is namelijk makkelijk uit te buiten, omdat het er barst van de goedbetalende adverteerders die de ballen verstand hebben van zoekmachine optimalisatie.

Maargoed. Neem jij het lekker met een korreltje zout, ik ga wel verder met verdienen
-
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 14:08:01 #175
18653 crew  D.
pi_77982820
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:56 schreef star_gazer het volgende:

Maargoed. Neem jij het lekker met een korreltje zout, ik ga wel verder met verdienen

pi_77982894
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:08 schreef D. het volgende:

[..]

Wat is er mis met jou? Ik ken mensen genoeg die op deze manier hun primaire inkomen verdienen, en die gaan ook niet aan een ander uitleggen hoe ze dat precies doen.
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 14:13:10 #177
18653 crew  D.
pi_77982993
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat is er mis met jou? Ik ken mensen genoeg die op deze manier hun primaire inkomen verdienen, en die gaan ook niet aan een ander uitleggen hoe ze dat precies doen.
Mis met mij?

Ik vraag gewoon netjes naar een URL en er wordt op alle manieren omheen gedraaid.

Gewoon zeggen dat je je 'geheimen' niet prijs wil geven kan toch ook?
pi_77983418
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:13 schreef D. het volgende:

[..]
...
Volgens mij zegt de persoon in kwestie dat ook.
  zondag 14 februari 2010 @ 16:31:35 #179
77130 star_gazer
pi_77986874
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:13 schreef D. het volgende:

[..]

Mis met mij?

Ik vraag gewoon netjes naar een URL en er wordt op alle manieren omheen gedraaid.

Ik wil mijn geheimen niet prijsgeven.
-
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 16:37:23 #180
18653 crew  D.
pi_77987037
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:31 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik wil mijn geheimen niet prijsgeven.
Ok
  maandag 15 februari 2010 @ 10:27:24 #181
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_78011531

Ontopic: Gister toch wel weer een aardige dag, ik heb drie pagina's die echt een hoop opbrengen
  maandag 22 februari 2010 @ 23:02:46 #182
77130 star_gazer
pi_78325570
Ik ga vandaag een nieuw record binnentikken; al 126 euro in het laatje!

Al meer mensen met de nieuwe interface? Ik kan hem sinds gisteren aanklikken;adsense in het Engels gezet en via het adsense blog een formuliertje invullen
-
  dinsdag 23 februari 2010 @ 00:00:14 #183
285790 555Martijn
Telefoon freak
pi_78328045
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:02 schreef star_gazer het volgende:
Goed bezig! Wat voor site heb? (desnoods een PM met link )
Loading...
  dinsdag 23 februari 2010 @ 00:01:05 #184
77130 star_gazer
pi_78328086
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 00:00 schreef 555Martijn het volgende:

[..]

Goed bezig! Wat voor site heb? (desnoods een PM met link )
Informatief. URL deel ik niet zomaar.
-
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:29:06 #185
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_78334873
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:02 schreef star_gazer het volgende:

Al meer mensen met de nieuwe interface? Ik kan hem sinds gisteren aanklikken;adsense in het Engels gezet en via het adsense blog een formuliertje invullen
Ik ga die nieuwe interface eens uitproberen
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:30:00 #186
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_78395047
Hoe doen jullie trouwens je site promoten? Gewoon afwachten en zorgen dat je hoog in de zoekmachines komt of ook zelf adverteren/links posten?
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:41:03 #187
285790 555Martijn
Telefoon freak
pi_78400852
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:30 schreef Spike1506 het volgende:
Hoe doen jullie trouwens je site promoten? Gewoon afwachten en zorgen dat je hoog in de zoekmachines komt of ook zelf adverteren/links posten?
Linkbuilding is wel echt een van de belangrijkste factoren van SEO :p
Loading...
pi_78409569
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:30 schreef Spike1506 het volgende:
Voor linkbuilding ben ik te lui. Bovendien geloof ik erg in terugkerend bezoek en die moeten je site bezoeken omdat ze hem de moeite waard vinden en niet omdat ze een link hebben aangeklikt. Ik heb geen sites met drie pagina's informatie die nooit worden ververst.
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:28:42 #189
77130 star_gazer
pi_78410206
Oef! Vandaag toch even een tegenvaller. Tja, vakantietijd he
-
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:33:48 #190
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_78410451
Ja de site die ik begonnen ben heeft wel goede informatie, nu alleen hopen dat mensen ook wat hebben aan deze informatie en mijn site weten te vinden.
  donderdag 25 februari 2010 @ 11:12:50 #191
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_78428036
Ik had gister één hele euro!
  donderdag 25 februari 2010 @ 11:32:54 #192
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  Moderator donderdag 25 februari 2010 @ 11:43:00 #193
18653 crew  D.
pi_78429239
Even voor de duidelijheid, je krijgt toch pas geld als iemand op een linkje klikt?
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:35:13 #194
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_78431472
quote:
Wat als ik die nu niet wilde delen met iedereen?
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:43 schreef D. het volgende:
Even voor de duidelijheid, je krijgt toch pas geld als iemand op een linkje klikt?
Zover ik weet wel ja.
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:51:36 #195
18159 Dlocks
pi_78432026
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:43 schreef D. het volgende:
Hoeft niet. Je hebt ook CPM advertenties. Dan krijg je i.p.v per klik per 1000 vertoningen centjes.
  Moderator donderdag 25 februari 2010 @ 13:32:39 #196
18653 crew  D.
pi_78433702
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:51 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Hoeft niet. Je hebt ook CPM advertenties. Dan krijg je i.p.v per klik per 1000 vertoningen centjes.
En degene die hier in dit topic geld verdienen verdienen het daaraan?

Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand op linkjes klikt nl.

Om een voorbeeld te nemen, de Google ads nu in beeld:
quote:
Belasting Besparen?
Alle aangiften, jaarrekeningen & administraties. Gratis offerte.
www.vrijberoep.com

19 kg in slechts 8 weken
De Slim-Sensatie nr. 1 - heden eindelijk ook in Nederland. Hier!
Puri-Ligne.eu/Succes-report
Guus Meeuwis CD?

Kies uit alle Guus Meeuwis CD's. Snel & voordelig bij bol.com!
www.bol.com/Guus-Me
Ik bedoel, daar klikt toch niemand op?
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:17:26 #197
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_78438557
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:32 schreef D. het volgende:

[..]

[..]

Ikzelf klik toch wel regelmatig op advertenties die ik ook echt relevant vind.
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:46:27 #198
77130 star_gazer
pi_78454863
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:32 schreef D. het volgende:

[..]

[..]

Als de ads relevant zijn aan je pagina, zul je nog verbaasd zijn hoeveel mensen erop klikken. Bij mij klikt bijna 20% (10% CTR op pageviews, 1 bezoek = gemiddeld 2 pageviews).
-
pi_78454965
Dat is wel erg netjes.
pi_78455187
Vandaag 1339 euro binnen gehaald, ik zeg lekker niet welke site hoor.
  donderdag 25 februari 2010 @ 22:36:31 #201
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_78457666
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:52 schreef Jahr00n het volgende:
Maak ons maar weer lekker ja!
  donderdag 25 februari 2010 @ 23:07:31 #202
77130 star_gazer
pi_78459546
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:52 schreef Jahr00n het volgende:
Goed gedaan Ik heb er nu 80[/s ]90. [s]80 90 per dag is eigenlijk genoeg om van te eten Jammer genoeg willen hypotheekboeren er niks van weten; die geloven het pas als je 3 jaar inkomen hebt uit je inkomen. Op zich logisch, maar ik heb een parttime baan hiernaast

[ Bericht 15% gewijzigd door star_gazer op 26-02-2010 00:06:51 ]
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')