Die filmpjes ookquote:
Ja, echt geweldig ! en volgens Erwin K gaan we wat weer betreft een aantal bijzonder mooie dagen krijgenquote:
goede plaat iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:09 schreef -Hans- het volgende:
Michiel. Echt tot de laatste seconden gedraaid. Zoals het eigenlijk hoort
.
Fantastisch, wat een plaat.
das heul fijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt geweldig ! en volgens Erwin K gaan we wat weer betreft een aantal bijzonder mooie dagen krijgen
Mag ik even zeggen dat uw FOK! weerman nog wat skeptisch is hierover?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt geweldig ! en volgens Erwin K gaan we wat weer betreft een aantal bijzonder mooie dagen krijgen
en wat denkt de FOK! weerman dan? t gaat mij om de zondag en de maandagquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat uw FOK! weerman nog wat skeptisch is hierover?![]()
ElbowZo fijn dat ze ground for divorce nu heben uitgebracht hier. Dolf Jansen draaide het al tijdens z'n 3FM periode, maar beter laat dan nooit
Ik vind het heel lastig met die wind in de NO-N hoek. Als hij naar het noorden gaat, en wat krachtiger is, dan is het zo een graad of vier koeler. Overigens niet op pinkpop denk ik, dat ligt te ver het binneland inquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en wat denkt de FOK! weerman dan? t gaat mij om de zondag en de maandag
Nou, dat schijnt wel te gaan lukken!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das heul fijnik moet zondag en maandag wel genieten en lekker bruin bakken nl
Haha, dat mag altijdquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:17 schreef Againzender het volgende:
Mag ik even zeggen dat uw FOK! weerman nog wat skeptisch is hierover?![]()
Dolf was er idd vroeg bij. Straks veel Elbow bij der Rudyquote:ElbowZo fijn dat ze ground for divorce nu heben uitgebracht hier. Dolf Jansen draaide het al tijdens z'n 3FM periode, maar beter laat dan nooit
Lada GaGaquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
wheeej Lady GaGa en ik ga er heeeeeeen![]()
![]()
![]()
Ik had daarom ook nooit iets tegen Dolf. Z'n humor kan ik mij redelijk in vinden, maar zijn muzieksmaak was ik het eigenlijk altijd mee eensquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dolf was er idd vroeg bij. Straks veel Elbow bij der Rudy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |