Ik ben bang dat ik Bert niet zo ver krijg. Die vond het al idioot dat ik mijn registratie van de woningbouw had laten verlengen voor het nieuwe systeem (ja hallo, ik sta daar al vanaf 2000 ingeschreven en krijg in ieder geval de eerste 2 jaar nog voorrang omdat ik zolang ingeschreven sta, dat laat ik me echt niet zomaar afpakkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar goed, Troel, mocht je terug willen in deze regionen... Wij willen verkopen op den duur dus be my guest. Erg duur is het niet
Ik had na 2 Rolo's er alweer genoeg vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:34 schreef Vicky het volgende:
ik heb net een zak Maltesers gekocht... die dingen zijn echt veel te lekker..
Ze zijn al weer op
ik heb ook al een kaasstengel opquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had na 2 Rolo's er alweer genoeg van
Remia Friteslijn? Die grote pot/fles??quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef RockabeIIa het volgende:
oja, de mayo vindt zijn weg hier ook wel, en dan vooral op de tomaten en kaas op brood. Ik haal tegenwoordig Remia Lijn. Dan is een eetlepel maar 11 kcalsDus te overzien
Mmh das lekker ja! Als ik weer normaal brood eten kan ga ik dat weer eens makenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef RockabeIIa het volgende:
oja, de mayo vindt zijn weg hier ook wel, en dan vooral op de tomaten en kaas op brood. Ik haal tegenwoordig Remia Lijn. Dan is een eetlepel maar 11 kcalsDus te overzien
en dan druk je er nu maar 2 rolootjes in?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef Troel het volgende:
Ik heb dinsdagavond een hele bonk kruidenkaas weg zitten etenHeerlijk die aanbiedingen van de Plus
Ben bang dat er dan wat weinig van je overblijftquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
en dan druk je er nu maar 2 rolootjes in?
Doe mij zo'n operatie!!!
Ik ben fan van de Lays Thai Sweet Chiliquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef MamsX het volgende:
Morgen is X dus jarig en ik moet van alles en nog wat doen dus ze laat me rusten
Inderdaad echt heel lief
Ik ben van de smiths sun fields chips tegenwoordig
Calvé extra light Mayoquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Niet eten boven de computerquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef Troel het volgende:
AH Mosterdaus in je toetsenbord is niet fijn (maar wellicht beter dan gesmolten Rolo's in je toetsenbord).
Ik zit hier nu kaas te eten... Energie zonder suiker-piek....quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:28 schreef Rewimo het volgende:
Toen ik zwanger was moest ik ook elke avond een stuk kaas
Hoewel ik zoet nog steeds lekker vind, neig ik sinds de operatie veel meer naar hartig. En dat is toevallig ook nog goed in verband met de eiwitjes, dus dat komt mooi uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
Ik ook, ik ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb net een shake uit een zakje op. Hmmmmm![]()
Tis echte saus en het smaakt heel druiverig/rode wijnerig zoetquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:11 schreef huuphuup het volgende:
Wat een lieve foto van Amber!schattig met dat knuffeltje.
Rocka brrr wat eng van die vent![]()
Freecell heel veel succes! Je kunt hetgewoon goed in jezelf vertrouwen.
Die balsamico-saus ken ik nietis dat echt saus-saus zeg maar? Dus niet van dat azijndunne spul? Klinkt goed
Ja wel door het raam gekeken en de deur zat op slot en toen ik de sleutels had gevonden was ie weg en daarnaast stond ik in een nu wat veel te kleine ochtendjas charmant te wezenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:41 schreef k_i_m het volgende:
r
[..]
Ik ook, ik ook.
.
Bah Rocka, ben je hem niet achteraan gegaan om te vragen wat ie most?
oeh dan moet ik hoognodig maar weer es naar de xenosquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Tis echte saus en het smaakt heel druiverig/rode wijnerig zoet(xenos!)
Moussy wil klapjes!
Ik weet wel waar die knul van je zijn ondeugendheid vandaan heeft
wil ik ook! van de week maar ff naar Xenos.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Tis echte saus en het smaakt heel druiverig/rode wijnerig zoet(xenos!)
Toch niet van mij?!quote:Moussy wil klapjes!
Ik weet wel waar die knul van je zijn ondeugendheid vandaan heeft
neuh, die lag te pitten in het zonnetje aan de achterkantquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:55 schreef Poppejans het volgende:
Gatver Rocka, van die gluurder! Ik lees het nu pas.
Reageerde "Peddy'' niet op hem?
melden als "fout" bij hyves!quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:00 schreef Popples het volgende:
freecell zo aan het eind van de dag kan ik me heel goed voorstellen dat alles eruit wil hoor.
ik zou ook in huilen uitbarsten.![]()
weet iemand wat je kunt doen als er een foto geplaatst is door iemand die hem er niet af wil halen op hyves?
ik heb net mijn moeder en mijn tante er achteraan gestuurd voordat ik tegen haar uit barst de.....
de url open en bloot gooien en ons laten rellen, ik ben voor!quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:00 schreef Popples het volgende:
freecell zo aan het eind van de dag kan ik me heel goed voorstellen dat alles eruit wil hoor.
ik zou ook in huilen uitbarsten.![]()
weet iemand wat je kunt doen als er een foto geplaatst is door iemand die hem er niet af wil halen op hyves?
ik heb net mijn moeder en mijn tante er achteraan gestuurd voordat ik tegen haar uit barst de.....
dat vond ik ook zo gemeen maar ze luistert voor geen meter.quote:
oh url?!?!quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:11 schreef Popples het volgende:
[..]
dat vond ik ook zo gemeen maar ze luistert voor geen meter.
wij zetten onze kids niet op internet en zij doet het zonder vragen en na herhaaldelijk vragen doet ze het nog niet. alleen belachelijk reageren dat ik kinderachtig ben. nou dat zij zo graag met haar blote lichaam op internet staat haar keus maar ik wil niet dat iedereen zomaar de foto's van mijn kids heeft.
ja maar ze heeft mensen er in staan die ik niet ken en dan nog heeft ze geen toestemming gevraagd .quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:13 schreef moussy het volgende:
[..]
oh url?!?!
Ik heb die van mij wel op hyves staan, maar alleen mn vriendjes en vriendinnetjes mogen ze zien.
fotooooooooquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:49 schreef skadhd het volgende:
wat gaan we langzaam hier!
Heeft er iemand nog iets leuks te vertellen?
Er gebeuren allemaal nare dingen met iedereen hier. snif.
Ik heb iets leuks! Een nieuw jurkje! Jaja, tiswat.
Ik verveel me..sorry
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:46 schreef moussy het volgende:
Sta ik net bij de avond4daagse te kijken wordt er een verkeersregelaar ondersteboven geredenen niemand deed wat, niemand hield de aanrijder tegen
die is dus weg
al die oranje vestjes stonden er bij en keken er naar
morgen en maandag nog een tentamen. Die van morgen is hopeloos haha, daar is eind juni een herkansing voor. Dan ben ik klaar, afgestudeerdquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:49 schreef Linda2205 het volgende:
Oeh moussy, lekker dan! En al die kindjes die het zagen!
Huup, gefeli nog met het behalen van je tentamen! Weer een ding minder te doen voor je studie! Hoelang nu nog?
Ik heb net kaartjes gekocht voor Kings of Leon, als verrassing voordus nu wil ik naar zn werk bellen dat hij die dag vrij krijgt, maar hij neemt zelf steeds op...en ik heb geen ander nummer. En door dat stomme accent hoort hij het gelijk als ik naar zn chef vraag, zelfs als ik het met vervormde stem zou doen...verdorie...
Noujaquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:50 schreef moussy het volgende:
Ja hij doet het nog, ik liep terug naar meneer en die stond weer op en wuifde zo van niets aan de hand, maar gewoon vol aangereden, hij lag helemaal te spartelen op het zebrapadWat geeft dat een klap aan geluid trouwens
slik..ik ben met de avondvierdaagse ook verkeersregelaar/ehbo-er... en stond ook op een zebra te helpenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:50 schreef moussy het volgende:
Ja hij doet het nog, ik liep terug naar meneer en die stond weer op en wuifde zo van niets aan de hand, maar gewoon vol aangereden, hij lag helemaal te spartelen op het zebrapadWat geeft dat een klap aan geluid trouwens
Als er niet één wat doet, doet de rest ook niks, helaas...quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:58 schreef moussy het volgende:
Ik verbaas me er echt om dat die andere oranje vestjes niet boven op die auto doken! de bestuurder uit de auto sleurde en hem/haar helemaal in elkaar pompte!
ik liep terug naar Meneer Rollebol, maar wilde niet geholpen worden, anders had ik wel ff op die auto gedokenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Als er niet één wat doet, doet de rest ook niks, helaas...
Lekker Vickyquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:02 schreef Vicky het volgende:![]()
M. heeft net een Senseo Latte en een nieuwe magnetron besteld!!
![]()
De auto is harder dan jij hè?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:04 schreef moussy het volgende:
[..]
ik liep terug naar Meneer Rollebol, maar wilde niet geholpen worden, anders had ik wel ff op die auto gedoken![]()
Ja idd, bystander effect. Wel een raar idee. Ik dacht eigenlijk dat dat vooral van toepassing was als er iets gebeurde waarbij de omstanders zelf risico liepen zeg maar. Dus ingrijpen als er iemand in elkaar geschopt wordt of iets dergelijks.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Als er niet één wat doet, doet de rest ook niks, helaas...
Hij is kok en werkt dus diensten...en helaas vaak niet met zn chef samen...maar anders mail ik zn collega wel ofzo, of die het op kan schrijven voor 'm...is toch lullig alsie niet mee kanquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:57 schreef Popples het volgende:moussy wat erg.
linda morgen heel vroeg bellen als jeman naar zijn werk gaat
nee, geen mailadres. Het is de 27ste, dus opzich nog wel tijd, maar toch, voor het rooster wel fijn om het zo snel mogelijk door te geven. Plus als al anderen vrij hebben, dan is het natuurlijk gewoon jammer maar helaas.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:10 schreef huuphuup het volgende:
is het dan zo snel al Linda?
Kun je anders de chef zelf niet mailen of heb je daar geen adres van?
Lastig zoiets haha
dat red ik ook hoor! ik weet alleen dat ik het niet heb, dat hadden zij niet helemaal door. Gaven gewoon iedere maand zo'n 1000 euro meer uit dan dat er binnen kwamquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:20 schreef Popples het volgende:
ska leuk zeg een nieuw jurkje.
Saffier veel plezier![]()
ik ben op rtl4 aan het kijken 4100 euro per maand uitgevenhoe hebben ze dat gedaan?
tjongejonge.. das erg zeg!!quote:
deat dacht ik dus ook. mijn man en ik zaten elkaar aan te kijken van hoe doen ze datquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:27 schreef moussy het volgende:
3100 is toch best een inkomen waar je lekker van rond zou kunnen komen
die van mij zegt je gaat leven naar wat je hebt, dat is ook wel zo en het is toch altijd te weinig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:28 schreef Popples het volgende:
[..]
deat dacht ik dus ook. mijn man en ik zaten elkaar aan te kijken van hoe doen ze dat
ja in principe wel, ligt uiteraard ook weer aan je vaste lasten..quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:27 schreef moussy het volgende:
3100 is toch best een inkomen waar je lekker van rond zou kunnen komen
dat wisten ze zelf niet eensquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:28 schreef skadhd het volgende:
Dat is bijna 3x zoveel als mijn inkomen. Amai, daar moet je best veel moeite voor doen.
Waar gaven ze het allemaal aan uit, Popples?
je kop in het zand steken en doorgaan met waar je mee bezig was.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef Popples het volgende:
toch heb ik zoiets van je komt niet zomaar aan 44000 euro schuld, dat moet toch echt lang spelen.
zo een dwangbevel ga je echt niet negeren hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:40 schreef moussy het volgende:
[..]
je kop in het zand steken en doorgaan met waar je mee bezig was.
van die 44.000 was er 11.000 haast bij, want de dwangbevelen lagen al op de mat.
oh ja, sukkel heeft gewoon betaald, terwijl deze mevrouw die hem hielp zei dat we in ons recht stonden niet te betalen! Ze mógen nml niet een nieuw glas bij een gebruikt glas zetten. Diegene die het glas gebroken heeft had deze kosten op zich moeten nemen, omdat hij nml niet heeft gezegd dat de glazen omzetten op eigen risico was. Had had het allemaal van te voren moeten zeggen. Volgende keer blijft meneer gilles de la tourette (echt waar) er maar van af, want hij heeft het toch niet echt helemaal onder controle.quote:
Mja.. nou ja, hoofdkantoor hoef ik niet te bellen, want ze behandelen daar geen klachten en bij de winkel zelf hebben ze nog nooit iets goeds gedaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:51 schreef Saffier het volgende:
Shit zeg Mous. Zie nu je geld maar weer terug te krijgen
Oh wat foutquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:44 schreef moussy het volgende:
[..]
Stiekem ben ik fan van Mr. Bean![]()
ik heb ook deze ringtone op mn mobiel
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Mja.. nou ja, hoofdkantoor hoef ik niet te bellen, want ze behandelen daar geen klachten en bij de winkel zelf hebben ze nog nooit iets goeds gedaan
Voor AL mn sms-jes dan he, voor mn bellers heb ik dat irritante eendje wat je nu steeds op tv ziet, ik heb hem al maanden, en nu is ie hip.. dus ik moet weer een nieuwe!quote:
haha dat heb ik ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:12 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb de Indische waterlelies van de Efteling als ringtoondegene met wie ik een kantoortje moest delen werd er gek van
die zat er twee dagen later nog mee in zn hoofd haha.
Dat van die schulden snap ik ook niet hoorik sta heus wel eens rood maar structureel maanden lang 1000 euro meer uitgeven dan je binnenkrijgt dan doe je gewoon echt iets heel erg fout. Maar goed ik kijk dat programma niet omdat ik dat soort gevallen gewoon echt niet begrijp en er eigenlijk alleen maar nijdig om word enzo.
ga k de tv weer uitschelden
dat soort dingen...
ik zou wel in staat zijn om deze maand 1000 euro meer uit te geven dan ik heb hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
haha dat heb ik ookleef altijd veel te veel mee met de tv
Is maar goed dat als ik alleen ben niemand mij kan horen.
Heb gelukkig nog nooit rood gestaan. Volgens mij kunnen we dat ook niet... Kan me ook niet voorstellen dat je zelf zo diep de schulden inwerkt. Gewoon 1000 euro teveel per maand uitgeven, das echt veel. Moet je toch je best voor doen?!
haha ja dat gaat wel lukken haha, maar op gegeven moment weet je toch niet meer waar je t moet laten. Je hebt dan toch alles al?!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik zou wel in staat zijn om deze maand 1000 euro meer uit te geven dan ik heb hoorhaha. Ff denken, ik lust wel een mooie spiegelreflex camera. En dan dus een losse body en een paar mooie lenzen erbij.
En dan volgende maand wel zo'n mini-laptopjeen ehm... heul veul kleding, en dan natuurlijk wel merk-kleding he
![]()
Nee serieus, 1000 is echt veel geld. Je leeft echt grof boven je budget als je zoveel teveel uitgeeft iedere maand. Daar moet je inderdaad behoorlijk veel of behoorlijk grote dure dingen voor kopen elke maand.
haha ja zo kocht ik vroeger nog wel eens de ellegirl op het station als ik alle bladen van die maand al gelezen had enzo zeg maar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
haha ja dat gaat wel lukken haha, maar op gegeven moment weet je toch niet meer waar je t moet laten. Je hebt dan toch alles al?!
Nou ja als je echt dure merkkleding koopt zit je er wel snel haha, las ik laatst in de beau monde, 1000 euro voor een jasje...
Ik werd vandaag gebeld over mijn tegenvallende sollicitatie van gisteren, dat ze me moesten teleurstellen dat ik het toch niet was gewordenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:17 schreef Leah het volgende:
Zoooo, heb ik even een k**dag zeg. Kan iemand even een leuke mop vertellen, en bij gebrek aan een mop iets anders leuks?
M'n Mr. Bean bekentenis was toch al wel (uit)lachwekkend genoeg?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:17 schreef Leah het volgende:
Zoooo, heb ik even een k**dag zeg. Kan iemand even een leuke mop vertellen, en bij gebrek aan een mop iets anders leuks?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:17 schreef Leah het volgende:
Ik ga morgen mijn jurk om in te trouwen ophalenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leah ik weet ook niksHeb ook wel behoefte aan iets leuks
foto?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
[..]
Ik ga morgen mijn jurk om in te trouwen ophalen
HAP en toch even laten kijken, als er geen gaatje of wat ook inhet trommelvlies is lekker verdovende druppels halen bij de apotheek. en een paracetamolletje bijv.quote:
ik ook hoor, hoewel tegenwoordig ben ik wel iets makkelijker.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:49 schreef huuphuup het volgende:
Mja ik ben met kleding kopen echt heel erg. Ik wil aan electronica enzo best wat geld uitgeven (ook alleen na heel lang wikken en wegen enzo hoor maargoed), maar voor kleding heb ik echt limieten. Meer dan 50 euro voor een jurkje alleen bij hele hoge uitzondering. En shirtjes/truitjes koop ik eigenlijk nooit boven de 30 euro. Veruit het meeste wat ik koop is ook uit de sale, vandaar dat ik misschien alles duur vindhaha. Geen realistische kijk op kledingprijzen
![]()
Alleen een spijkerbroek wil ik nog wel eens iets meer aan uitgeven, maar dan moet ie echt perfect zitten enzo en van een merk zijn, anders vind ik et em niet waard.
Oh, das idd een goeie. Ik ben echt een noob met huismiddeltjes. Ik ren voor alles naar de dokter en blijf net zolang zitten tot ik pillen krijg...quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
Even de HAP bellen is ook geen overbodige luxe denk ik. Vriendinnetje van mij doet dat iig met regelmaat.
Ska... slaolie of zonnebloem olie is volgens mij prettiger dan olijfolie, dat is veel dikker.
Nou, van harte danquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef k_i_m het volgende:
Bedankt voor de felicitaties. Ik was echt zó blij dat ik niet hoefde te zeggen dat ik er geen zin meer in had
.
Nee, blijft geheim. Zelfs de kleur heb ik nog aan niemand verklapt.quote:
dus de eerste tijd geen skadhbaby?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:52 schreef skadhd het volgende:
Ik normaal ook redelijk! Behalve met jurkjes en rokjes. Dat is echt mijn zwakte. En ik heb nu centjes omdat ik de vakantie geannuleerd heb en dus centen terugkrijg.
Verbroken relaties zijn soms best leuk![]()
![]()
Ik wel, ik heb een nichtje met een beschadigd trommelvlies door verkeerd gebruik van oordruppels, dus ik laat altijd eerst ff checken voor ik er iets in giet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef Belana het volgende:
je gaat toch niet voor een beetje oorpijn de hap bellen? sorry hoor, maar ik snap dat niet, dat mensen voor ieder wissewasje de hap bellen.
Nouja, een beetje oorpijn? Ik bel echt niet voor elk wissewasje de HAP, maar als Ruben voor de derde keer 's nachts hysterisch van de pijn loopt te krijsen en zetpillen en andere geintjes niet werken, dan bel ik naar de HAP hoor. Al is het maar om een recept te krijgen voor verdovende druppels die je helaas niet zomaar op voorraad mag hebben, ook al heeft je kind weet ik hoe vaak oorklachten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef Belana het volgende:
je gaat toch niet voor een beetje oorpijn de hap bellen? sorry hoor, maar ik snap dat niet, dat mensen voor ieder wissewasje de hap bellen.
maar dan kan ik nie, dan moet ik bevallenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee, blijft geheim. Zelfs de kleur heb ik nog aan niemand verklapt.
Jullie moeten allemaal wachten tot 26 augustus
Dat was sowieso al niet de planning...quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
dus de eerste tijd geen skadhbaby?
nu huilt ze!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
dus de eerste tijd geen skadhbaby?
Niks mis met homeopathie in mijn ogen hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:02 schreef Belana het volgende:
en over het algemeen zal de hap zeggen, geef maar een paracetamol en het moet weer over gaan.
nou ja, goed, lama, ik denk gewoon anders over die dingen, ik pak de oorzaak aan via de homeopaat en dat is gewoon heel anders en veel mensen vinden dat niks dus never mind.
Ik denk dat ie dan zo bij me komt wonen... zo'n mooie stem heb ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:02 schreef skadhd het volgende:
[..]
Dat was sowieso al niet de planning...
Al had ik wel gewild, mja schoolgaande papa is niet echt ideaal.
Miss kan jij em bellen dat ie terug moet komen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan zo bij me komt wonen... zo'n mooie stem heb ik
nou, dan zou ik zeker met ruben er heen gaan als ie zo vaak last heeftquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Niks mis met homeopathie in mijn ogen hoor
Alleen maar in je ogen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Niks mis met homeopathie in mijn ogen hoor![]()
Nou ja, dat is dus het gekke, dat valt dus enorm mee...quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:02 schreef Belana het volgende:
en over het algemeen zal de hap zeggen, geef maar een paracetamol en het moet weer over gaan.
Ik ben zelf ook helemaal niet snel bellerig, maar ik kan zo niet inschatten of het wel of niet nodig is. Bellen kan nooit kwaad, dan hebben ze de notitie voor evt. later...quote:nou ja, goed, lama, ik denk gewoon anders over die dingen, ik pak de oorzaak aan via de homeopaat en dat is gewoon heel anders en veel mensen vinden dat niks dus never mind.
Met oorpijn heb ik altijd moeten komen! En dan kreeg ik wel een receptje oordruppels mee en het advies paracetamol, maar geen telefonisch paracetamolletje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:02 schreef Belana het volgende:
op zich snap ik dat idee wel maar ik heb een tijdje terug een documentaire zitten kijken over HA posten en juist al die telefoontjes vragen zoveel tijd, want ze moeten alles noteren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben zelf ook helemaal niet snel bellerig, maar ik kan zo niet inschatten of het wel of niet nodig is. Bellen kan nooit kwaad, dan hebben ze de notitie voor evt. later...
misschien vanwege geschiedenis van oorpijn? over het algemeen zullen ze ouders met kinderen ook niet weigeren trouwensquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Met oorpijn heb ik altijd moeten komen! En dan kreeg ik wel een receptje oordruppels mee en het advies paracetamol, maar geen telefonisch paracetamolletje.
No offence en ik wil geen reclame voor homeopathie gaan maken ofzo, maar deze dingen hebben echt niets met elkaar uit te staan, als je iets niet kent is het makkelijk om het "1 pot nat" te vinden misschien en je mag ervan vinden wat je wilt, maar dan denk ik, zeg dan maar niksquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef MamsX het volgende:
De homeopathie maakt vaak gebruik van dezelfde grondstoffen als de natuurgeneesmiddelen en de fytotherapie. het is vind ik eigenlijk allemaal 1 pot nat
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:13 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil MAD PROPS
ik heb net leren haken van youtube
en ik heb al een truitje voor mijn haaknaald gehaakt ja.
wel vervelend dat ik met mijn neus op de feiten werd gedrukt toen ik doorverwezen werd naar de 'seniorennieuwsflitsyoutube'
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:13 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil MAD PROPS
ik heb net leren haken van youtube
en ik heb al een truitje voor mijn haaknaald gehaakt ja.
wel vervelend dat ik met mijn neus op de feiten werd gedrukt toen ik doorverwezen werd naar de 'seniorennieuwsflitsyoutube'
No offencequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:16 schreef Belana het volgende:
No offence en ik wil geen reclame voor homeopathie gaan maken ofzo, maar deze dingen hebben echt niets met elkaar uit te staan, als je iets niet kent is het makkelijk om het "1 pot nat" te vinden misschien en je mag ervan vinden wat je wilt, maar dan denk ik, zeg dan maar niks
[insert grafstem] ik heb helaas vervelend nieuws voor je, maar ik moet je teleurstellen. We hebben er lang overna gedacht, maar kiezen toch niet voor jouquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef pinquit het volgende:
haha hoe reageerde je dan?
"oh.. jammer![]()
"
klopt, op 3 manieren..alleen weet ik niet meer waarom..net als k2 dansjes enzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:20 schreef pinquit het volgende:
whahaha nee kleurdoos kan vast al jaren hakken
ik kies er liever voor om mijn lijf via een natuurlijke manier gezond te maken, dan dat ik een antibioticakuur neem die echt heel ongezond isquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef MamsX het volgende:
[..]
No offence
Ik denk dat ik wel weet waar ik het over heb.. Ik deel alleen een mening niet..
En heb me er zeker voor mijn studie wel in verdiept, ik vind het gewoon een beetje belachelijk hoe mensen vaak kiezen voor een homeopatisch product terwijl dat niet per definitie beter is..
jaaa ik ook..meterslang..maar ik kreeg nooit echte lapjes, nu welquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:21 schreef skadhd het volgende:
Ik kon vroeger haken op school. En de armbandjes maar dat is vingerhaken.
Ik ben zoooo crea-bea
Dat maakt mij niet zoveel uit. Oog om oog, als je niet oplet naaien ze je waar je bij staat en proberen ze het vel over je oren te trekkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Kim gefeliciteerd dan maar!
Ik heb dat dus met een sollicitatie, had er 2 lopen. Een ben ik nu dus aangenomen en is ook beter voor mij met betere kansen voor de toekomst.
Bij de andere had ik aangegeven een tweede gesprek wel te zien zitten, maar toen wa sik bij die andere nog neit aangenomen. Dus nu moet ik nog gaan bellen naar die andere dat ik toch dat tweede gesprek niet wil... Lastig vind ik dat.
Gelukkig hoef jij dat niet te doen Kim
Nou, dat scheelt weer een bonk stress!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[insert grafstem] ik heb helaas vervelend nieuws voor je, maar ik moet je teleurstellen. We hebben er lang overna gedacht, maar kiezen toch niet voor jou.
k_i_m; Oh, gelukkig maar. Want het is toch niet haalbaar voor mij. Een week lang 24 uur per dag oppas is echt niet te vinden
.
wie en waar en hoelaat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:39 schreef pinquit het volgende:
wij zitten dan op enkele meters van je huis in t zand te rollebollen taartfee.
ik moest het vier keer lezen voor ik je begreepquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik dacht dat mijn lief maandag naar ponkpip zou gaan..blijkt hij zondag te gaan! En dan is verder natuurlijk alles dicht enzo..wat zal ik dan eens gaan doen met de kotertjes?
jahquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ponkpip..pinkpop ja
picknickzand eten
neuh, das engquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:45 schreef pinquit het volgende:
huupse gaat je vent niet mee? of wordt het een vrouwenpicknick?
Ojahoor. Ons levensonderhoud is niet afhankelijk van mijn inkomsten, dus no stress. Als ik dit in de vacature omschrijving had kunnen lezen had ik niet eens gereageerd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt weer een bonk stress!![]()
Er komt heus iets passends voor jou!
hahaha doosjequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:53 schreef pinquit het volgende:
ho! ik ben blij dat ik je overbuurman niet ken. wat ik wel wil weten is waarom hij een overschot aan komkommers heeft.
Een tentamen op tweede pinksterdag?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
morgen en maandag nog een tentamen. Die van morgen is hopeloos haha, daar is eind juni een herkansing voor. Dan ben ik klaar, afgestudeerd![]()
Haha lekker droog, kun je niet de buurman naar zn chef laten vragen ofzo?of herkent hij die stem ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |