Daar draaien ze in elk geval geen muziek waar mensen met het syndroom van down gek op zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zo denken de meeste crossers over Sensation
Metal.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:01 schreef YellowBanana het volgende:
Opeth en Textures zijn muzikaal al duizend keer beter dan die elektronische zooi op Sensation.
Dus flikker op met je 'zwart cross is voor domme mensen'.
Met jou hebben ze er al eentjequote:Op zondag 5 juli 2009 20:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar draaien ze in elk geval geen muziek waar mensen met het syndroom van down gek op zijn.
Je hebt te veel vooroordelen over de Zwarte Cross. Je mag pas mee praten, als je er bent geweest.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:25 schreef Ritmo het volgende:
Getverdemme, dit is toch wel laagste van het laagste?Als je die beelden ziet vraag je je af of je naar mensen aan het kijken bent of naar een stel losgebroken apen dat instrumenten en auto's ontdekt hebben.
Dat de muziek niet mijn ding is ok, maar hoe diep kun je zinken.
Klacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn toch geen mensen meer te noemen?
Als je nu even me vraagjes beantwoord, dan ben je pas een echte man!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hihi.
Ik dacht dat niemand hem zou inkoppen, zo slecht is ie.
Dat is natuurlijk onzin. Als jij op TV beelden van een hardcore-feest ziet waar 90 % strak staat dan hoef je er toch ook niet heen om het dan pas te kunnen beoordelen?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:33 schreef Stockton het volgende:
[..]
Je hebt te veel vooroordelen over de Zwarte Cross. Je mag pas mee praten, als je er bent geweest.
Wat is nu precies slecht aan de Zwarte Cross??
Dat sommige mensen in de modder gaan spelen?
Trek jij daar iets van aan? Of: Ga je daar door niet naar een festival?
Dan ben je best zielig
Je had het laatst met een dikke boerin gedaan, toch?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:58 schreef RickoKun het volgende:Al die IQ loze pauperboeren die daar komen!!!!
Gelukkig spat het IQ van jouw posts af.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:58 schreef RickoKun het volgende:Al die IQ loze pauperboeren die daar komen!!!!
weet je waarom?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:28 schreef Ritmo het volgende:
Had overigens niet verwacht dat dit op FOK! zo populair zou zijn.
Huh, bijbel?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zwarte cross lijkt me juist geweldig. Sowieso no-nonsense mensen zijn veel gezelliger dan die groep die zich hoger en belangrijker voelt en liever over de bijbel gaan praten waar Ritmo deel van uitmaakt.
Dus omdat iemand iets beter op een drumstel kan slaan is hij intelligenter? Praat toch niet zulke onzin.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:01 schreef YellowBanana het volgende:
Opeth en Textures zijn muzikaal al duizend keer beter dan die elektronische zooi op Sensation.
Welgesteld niet helemaal, ik teer op stufi en dat schamele nepsalarisje dat ik krijg. Verder is de ZC in principe wel lachen, ik ken genoeg mensen die heengaan en geen compleet achterlijke mongolen zijn. Ik wil zelf ook nog wel eens heen. Zie het als Beauregards fixatie voor Nederlandstalige schlagers. Je gaat erheen om van de mensen die wel compleet achterlijke mongolen zijn te genieten.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:56 schreef Ritmo het volgende:
Biels, wat vind jij als welgestelde intellectueel eigenlijk van de ZC?
Want jij hebt geen eigen..?quote:
Ik zei helemaal niks over een drumstel. Alleen dat achterlijke die muziek niet kunnen maken.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus omdat iemand iets beter op een drumstel kan slaan is hij intelligenter? Praat toch niet zulke onzin.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Welgesteld niet helemaal, ik teer op stufi en dat schamele nepsalarisje dat ik krijg. Verder is de ZC in principe wel lachen, ik ken genoeg mensen die heengaan en geen compleet achterlijke mongolen zijn. Ik wil zelf ook nog wel eens heen. Zie het als Beauregards fixatie voor Nederlandstalige schlagers. Je gaat erheen om van de mensen die wel compleet achterlijke mongolen zijn te genieten.
quote:Op maandag 6 juli 2009 08:05 schreef YellowBanana het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks over een drumstel. Alleen dat achterlijke die muziek niet kunnen maken.
Dus omdat de muzikanten blijkbaar intelligenter zijn want ze maken muziek in een ander ritme is het publiek op de ZC minder dom? Ga hier even verder op in, want ik snap je niet.quote:Opeth en Textures zijn muzikaal al duizend keer beter dan die elektronische zooi op Sensation.
Daarom ga ik nu al 4 jaar niet meer..quote:Op maandag 6 juli 2009 13:43 schreef Hijacking het volgende:
shit wordt wel met de jaar commercieler dat is wel minder
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:08 schreef Hri het volgende:
Kwam er een Hakselaar langs waar ze stro in wierpen.. hele public onder stro
toen kon je de astma patienten wel herkennen![]()
Dan ben je er nog nooit geweest dus! 90% is echt onzin. Die beelden zenden ze uit. In werkelijkheid gebruikt maar 20% drugs ofzo...quote:Op zondag 5 juli 2009 20:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Als jij op TV beelden van een hardcore-feest ziet waar 90 % strak staat dan hoef je er toch ook niet heen om het dan pas te kunnen beoordelen?
Wat IK slecht VIND:
1.Ik vind de muziek persoonlijk kut. Alleen maar rock, metal en Nederlandstalig.
2. Bij veel mensen versta ik er geen hol van wat ze zeggen.
3. Drinken is leuk, je totaal lam zuipen is achterlijk.
Eigenlijk geen reden om te gaan voor mij. En ja, tuurlijk trek ik me er wat van aan, ik hoef niet tussen dat soort mensen te staan...
Die 90 % was even een extreem voorbeeld.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:12 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Dan ben je er nog nooit geweest dus! 90% is echt onzin. Die beelden zenden ze uit. In werkelijkheid gebruikt maar 20% drugs ofzo...
Rest ben ik met je eens. Ik ga om te chillen met vrienden en bier te zuipen... Verder boeit de muziek en het hele terrein me geen fuck.
Het feit dat iedereen aanwezig is, is voor mij genoeg
zonder hekken is toch ook levensgevaarlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 14:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu al 4 jaar niet meer..![]()
1e jaar, geen afzetting langs de baan, quad rijd het publiek in ipv de homo-bocht te nemen
half uur later, kerel steekt de lege baan over, bij de homo bocht, en meteen komt er een peloton crossers aan, die hem voor het gemak maar meeschept(Gijs Jolink reed op de motor), Tank rijdt stukkie later rond en komt vol op het publiek afgescheurd, en net voor ons, draait ie een kwartslag, en spurt weer weg, gevolg: mannetje van jaar of 5 die net voor mij zat, met zijn benen in op de baan, van top tot teen helemaal onder het zand
2e jaar, houten afzetting, nog steeds bruut
3e jaar, volgens mij zelfde houten afzetting
4e jaar, manshoge hekken.. en VEEEEEEL te druk qua publiek
Jaren erop maar niet meer gegaan.. Dit was trouwens allemaal nog in Halle.
1 beveilger raakte in paniek en deed iets doms, voor de rest is er 2 dagen lang geen enkel incidentje geweest.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:15 schreef Stockton het volgende:
Bij de Zwarte Cross word je in de modder gegooid, Bij Sensation word je van het podium afgegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |