Hij heeft erom gehuild omdat zijn pic overal terecht kwam en volgens mij is het nu banbaarquote:
Oh... PM dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hij heeft erom gehuild omdat zijn pic overal terecht kwam en volgens mij is het nu banbaar
Nogal logischquote:Op zondag 31 mei 2009 20:33 schreef sinadO het volgende:
Even een noob vraagje; is Ritmo Crane? Of toch niet?
Aanname of feit?quote:
Tering man, met deze post bewijs je dat juist jij hier de grote onwetende bentquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Geen zin hebben. Ik denk niet dat ze het kunnen voeren zo'n gesprek. enige wat ze kunnen voeren is een varken
Zie post 10quote:Op maandag 1 juni 2009 00:11 schreef onlogisch het volgende:
Dat deze nog niet voorbij is gekomen
[..]
quote:
Je kan toch van het terrein lutserquote:Op zondag 31 mei 2009 17:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bedoelt een patatje halen bij de frituurkar 20 meter verderop?.
lichtenvoorde ligt wel in de middle of fucking nowhere en voordat je het terein af bent is de honger al weer verdwenenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:49 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Je kan toch van het terrein lutser
Of dacht je dat je in Lichtenvoorde alleen op het terrein eten kon halen?
@hierbove: Line up is ruk arie. Geen kut aan die muziek. T gaat om de lol en t bieren!
Line up van decibel, die is pas goed![]()
![]()
de laatste keer dat ik aankwam bij het evenmenten terein was het een kwartier lopen naar de ingang en k denk 10 min rijden naar de eerste fatsoenlijke eetgelegenheidquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef mafkees01 het volgende:
Nou, ik weet nie hoe jij loopt. Waarschijnlijk eerst 3x het terrein rondwant vorig jaar stond ons busje vlakbij de campingplaatsen. Ik kon dus binnen 10 min. bij de auto zijn!
Vorig jaar zijn we btw gaan zwemmen daaro en daarna een restaurant daar in de buurt gepakt. Was erg goed te doen. Dus het kan makkelijk...
Navigatie idd wel vereist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |