Lijkt me eerder sarcastisch, of een troll.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:11 schreef Gia het volgende:
Gisteren stond in een van de reacties op de frontpage, van iemand die erbij was geweest:
dat is zo. Aan de andere kant weet iedereen die in steden uitgaat dat er ook portiers rondlopen die som buitenproportioneel optreden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:25 schreef zoalshetis het volgende:
je hebt eruit werken en eruit werken. vergunning café vrankrijk is niet voor niets ingetrokken.
en ook dat is strafbaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:27 schreef P8 het volgende:
[..]
dat is zo. Aan de andere kant weet iedereen die in steden uitgaat dat er ook portiers rondlopen die som buitenproportioneel optreden.
Stel je voor, straks komen er ook nog joden in je cafe...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:23 schreef P8 het volgende:
Dit verbaast me ergens niets.
De mensen in de kroeg konden "zien dat hij homo is". Blijkbaar zagen ze dit correct. Dit betekent dat hij in zekere mate zich als een "nicht" profileerde. Als hij dit a la een seksueel gefrustreerde Gordon ging doen, dan kan ik me voorstellen dat de kroegbaas besloot om hem te verzoeken de tent te verlaten.
Je moet een andere vergelijking maken. Stel dat er Jehova's het uitgaanscircuit ingaan om anderen actief te confronteren met hun zonden. Of zoiets. Dan weet je van de voren dat er mensen met een wat minder cognitief vermogen sneller op geweld over stappen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Stel je voor, straks komen er ook nog joden in je cafe...
Voor op het prikbord in de kantine, natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Politie kwam fotos maken....
en dus een vrijbrief tot mishandelen ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:13 schreef kriele het volgende:
Toch mag je als klant ook wel een beetje nadenken welke kroeg je instapt. Soms is een bepaalde kroeg binnenstappen vragen om problemen. Helaas is dit zo...
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dus een vrijbrief tot mishandelen ?
Wat jij stelt is niet waar. Ook allochtonen komen nog niet zonder problemen elke zaak binnen. Ik heb zelf gezien hoe een groep Hindoestanen effectief buiten de deur werd gehouden. Ook zonder burqha kwamen ze niet binnen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:23 schreef S1nn3rz het volgende:
en als ik zeg dat ik als nederlander geen marokkaan in mijn zaak wil ben ik direct aan het discrimineren en komt de cgb eraan te pas die zegt dat ze wel de zaak in mogen.
met als bonus dat ze ook nog gewoon in burka naar binnen mogen.
wat een smerige linkschwereld hier.
Er wordt doorgaans ook niet echt verschil gemaakt tussen de verschillende allochtonen. En als men dit wel tracht te doen, zit men vaak zat fout, zeker buiten de randstad. Een Hindoestaan is voor de gemiddelde Brabander gewoon gelijk aan een Marokkaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:11 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Wat jij stelt is niet waar. Ook allochtonen komen nog niet zonder problemen elke zaak binnen. Ik heb zelf gezien hoe een groep Hindoestanen effectief buiten de deur werd gehouden. Ook zonder burqha kwamen ze niet binnen.![]()
Ik ben rechts en heb in deze toch wel begrip voor de (waren het?) Marokkanen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:11 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Grappig hoe al deze rechtse lui hier in een keer met de homo's weglopen als het blijkt dat het een stok is om de Marokkanen/Islamieten mee te bashen. Homo-emancipatie was toch een linkse hobby?
Yeah, sure, is ook totaal geen kleurverschil!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Een Hindoestaan is voor de gemiddelde Brabander gewoon gelijk aan een Marokkaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |