Tennis is vetquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik kijk liever sci fi dan vrouwentennis!![]()
nou poe poe, er staan 2 vrouwen in een kort rokje, dat zie ik anders nooit
Zeg het eens.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wil nog wel even terugkomen op die geile bikini van Kluts.
koortsachtig liegen om zo in een goed daglicht te denken te komen bij andere mensen. Gaat in sommige gevallen gepaart met een groeiende neus.quote:
Heb je al een idee van welke je gaat kopen? Of ga je dat ter plaatse beslissen?quote:
hey howl, jij zei net dat je vond dat het bij mij snel ging en dat jij lang moet wachten ofzo op adhd onderzoek? hoe ben jij het aan het regelen dan? ik hoor meer mensen bij wie het lang duurt maar het kan dus ook snel. Miss had ik mazzel omdat ik al bij riagg loop maar anders zou je es ff bij psyQ kunnen kijken en zoeken naar een vestiging waar ze niet zo'n lange wachttijd hebben. maanden wachten lijkt me echtquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:56 schreef Howl het volgende:
Echt weer een kwaak TT!
Zo! Ik heb geluncht, gemorst (don't ask), gewandeld. En ik heb slaap, maar ik moet nog minstens 4 uur werken.
Ik heb er een op het oog in zalmroze-achtige kleur met goudkleurige biesjes.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je al een idee van welke je gaat kopen? Of ga je dat ter plaatse beslissen?
hij heeft wel een joekel van een neusquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
koortsachtig liegen om zo in een goed daglicht te denken te komen bij andere mensen. Gaat in sommige gevallen gepaart met een groeiende neus.
Ik lieg nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
koortsachtig liegen om zo in een goed daglicht te denken te komen bij andere mensen. Gaat in sommige gevallen gepaart met een groeiende neus.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tennis is vet![]()
Maar niet leuk om naar te kijkengewoon zelf doen
![]()
Ik ben toen ik nog fanatiek ermee was 2x clubkampioen gewordenmet enkel én met dubbel
Dankjewelquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hij heeft wel een joekel van een neus
niet dat de mijne zo lief schattig klein is
Hmmmm. Zalmroze met gouden biesjes. Dat klinkt net zo geil als een legging met panterprint. Maar wellicht maak ik een verkeerde mental image. Heb je er geen plaatje van?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:01 schreef Kluts het volgende:
Ik heb er een op het oog in zalmroze-achtige kleur met goudkleurige biesjes.
Nja, het stuk wat je gequote hebt is het enige wat waar isquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
en vanaf dit punt dacht je, shit ik begin weer... ach, laat ik er dan maar een grappige post van maken
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hmmmm. Zalmroze met gouden biesjes. Dat klinkt net zo geil als een legging met panterprint. Maar wellicht maak ik een verkeerde mental image. Heb je er geen plaatje van?
wie is dan de eindbaas?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef JonKeL het volgende:
Wat een bazen in dit topic. En de eindbaas loopt hier ook rond zie ik
Het klinkt fouter dan het is. Het is een triangelbikini en heel eenvoudig ipv trashy.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hmmmm. Zalmroze met gouden biesjes. Dat klinkt net zo geil als een legging met panterprint. Maar wellicht maak ik een verkeerde mental image. Heb je er geen plaatje van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |