Het binnenste moet ook goed zijn. Maar idd uiterlijk is wel erg belangrijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet?
ik kan het nog steeds niet op iemand die ik lelijk vind hoor.
blijf het gezeik vinden dat uiterlijk niet alles is....
ja met de uitleg die jij er bij hebt wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou ok. Maar dit oogt voor mij meer als 'wat ben jij onzeker' dan 'stoer!'.
ik zou eerst die collega vragen, dan heb je wat meer tijd en dan kan je miss met je ouders mee terug rijden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wring me wel in allerlei bochten heIk dacht ook nog: ik kan daar zondags op tijd naartoe en dan de volgende dag zelf met de trein wat vroeger naar huis. Kost me alleen wel in totaal 30 euro (das 1 rijles) en kan ik toch die hond uitlaten.
Haha, johquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
[..]
Niks maar zoals het er staat, had ik even een bepaalde gedachte
dat zeg ik!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:54 schreef kweli het volgende:
[..]
Het binnenste moet ook goed zijn. Maar idd uiterlijk is wel erg belangrijk.
Daar heb je gelijk in. Misschien vind ze het wel leuk om te doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zou eerst die collega vragen, dan heb je wat meer tijd en dan kan je miss met je ouders mee terug rijden.
als je collega het niet wil doen dan kan jij je altijd nog in zoveel mogelijk bochten gaan wringen....
Het hoeven geen foto modellen te zijn en het moet gewoon net klikken lichamelijk. Dat is voor de een heel knap voor de ander wat voller ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet?
ik kan het nog steeds niet op iemand die ik lelijk vind hoor.
blijf het gezeik vinden dat uiterlijk niet alles is....
Over mijn denkwijze, nee gelukkig nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, johMaar daar kan ik niets aan doen he.
Die bochten zijn het gewoon waard.. heel simpelquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wring me wel in allerlei bochten heIk dacht ook nog: ik kan daar zondags op tijd naartoe en dan de volgende dag zelf met de trein wat vroeger naar huis. Kost me alleen wel in totaal 30 euro (das 1 rijles) en kan ik toch die hond uitlaten.
En broertje had nog gezegd dat ik me om het geld niet druk moest maken, desnoods betaald hij het.Das dan wel weer lief terwijl die zelf ook geen geld heeft.
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vind dat je hier op FOK! een megageile uitstraling hebt.
Ik houd zelf van rustige prints, of nog beter, effen in een felle kleur.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
ja met de uitleg die jij er bij hebt wel jaMaar wat vind jij dan echt een mooie bikini ?
foute woordkeuzequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het hoeven geen foto modellen te zijn en het moet gewoon net klikken lichamelijk. Dat is voor de een heel knap voor de ander wat voller ofzo
Ik ga het allemaal eens uitzoeken. Maar ik ga niet op 1 dag heen en weer. Das bijna 8 uur reizen in totaal.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die bochten zijn het gewoon waard.. heel simpel
Zolang jehem maar even ziet.. dat wil je graag, dus dan moet je er soms ook wat veel voor over hebben![]()
Ow kijk aan.. niet drukmaken over dat geld dus
Ik ook niet, kijk ff wat tennis en heb geen flauw benul meerquote:
Alsof je niet wat voller en onwijs knap kan zijn tegelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het hoeven geen foto modellen te zijn en het moet gewoon net klikken lichamelijk. Dat is voor de een heel knap voor de ander wat voller ofzo
hij kan goed koken, Klutsquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed of ik dat nou a good or a bad thing vind.
Veel plezierquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef vencodark het volgende:
Ik ga er nu iig vandoor.![]()
Vervelend zeg, verplicht shoppen.
Indd, Cue zei het ook al.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof je niet wat voller en onwijs knap kan zijn tegelijk.
maw wat voller kan niet heel knap zijn!?!?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kom nou, voller is een enorm eufemisme voor "iets te dik", niet voor "vormen".quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd, Cue zei het ook al.
Vind volle vrouwen ook veel mooier dan volle mannen bijv. En mooier dan dunne vrouwen. Vormen, vormen vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |