wat een tuig is dat toch zeg.

de seat rijder was graag in een volkswagen gestapt, maar kan dat niet betalen. nu proberen ze de auto dan vaak maar wat op te leuken met allerhande plastic onderdelen en rioolbuizen die fungeren als uitlaat.
soms kom ik zelfs een vw motorkap tegen op een seat!
dan de audi rijder, die was diep in zijn hart ook graag vw gaan rijden. zou jij voor je plezier in een audi stappen die beschikt over inferieure techniek, een enorme grill die waarschijnlijk is gemaakt voor de compensatiedrang en led (:') ) verlichting onder de koplampen. nee ik ook niet. dus de audi rijder zal dat ook niet voor zijn plezier doen. daarom rijden ze vaak ook zo hard, dan zie je ze het minst lang. vandaar natuurlijk ook het bumperkleven, dan kun je die ledjes niet zien. ik snap het allemaal wel....
tsjah, het ergste volk zijn wel van die types in bmw's. we weten allemaal dat ook die graag vw hadden willen rijden, maar dat niet kunnen omdat ze dat niet kunnen leasen. kwaliteit kost immers geld.
dat zijn ook direct de ergste types. bmw rijders die leasen en dan vaak in een instapmodel rijden. hoewel er dan ook een instapmotor inzit lijkt de wagen wel enorme g krachten te produceren. na een bocht blijft de bestuurder vaak helemaal scheef zitten naar de passagierszijde toe. soms de hele rit! of zouden het de stoelen zijn die gewoon niet goed zitten?
en dan vaak die arrogante blik als ze vooraan in de rij staan bij het stoplicht en ietwat smalend om zich heen kijken omdat ze denken dat ze toch de snelste wel zijn.
mensen die graag kwaliteit rijden maar het niet kunnen betalen en daarom in faalauto's gaan rijden