Dankjewel, 't klinktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:09 schreef Amthezia het volgende:
Misome is een beetje zoals Paksoi, maar neigt ook naar spinazie dus = lekker!
Die wilde ik inderdaad niet houden, ik zal hem apart als gereserveerd op marktplaats zetten, goed? Dan kun je daar reageren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:09 schreef vahmpcat het volgende:
Leuke aanwinsten hoor!
Vraagje wel, zit er bij de blauwe dragonfly urara set toevallig het thermo tasje bij die je niet wilt houden? Als je deze weg wilt doen zou ik graag weten voor hoeveel, aangezien ik alleen maar het normale stoffen tasje van deze set heb met het ovale doosje![]()
Maar natuurlijk als je deze zelf wilt houden moet je dat vooral doen, dan komt dat wel keer.
Ja, ik ben benieuwd. Moet nog even uitvogelen hoe het nou werkt, maar hij zit nu nog dicht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:09 schreef vahmpcat het volgende:
Ben benieuwd wat je van het, zo te zien miffy, thermo setje vind!
Vooral in de winter kan het erg fijn zijn![]()
Ik hou je op de hoogte!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:09 schreef vahmpcat het volgende:
En die zelfde noripunches horen deze week ergens bij mij aan te komen, vond dat leukste setje van de 2 die je hebt met 3 punches erin zeg maar. Denk dat die en de eggmolds morgen komen aan het tracking nummer te zien, ze staat sinds gisteren op "Processing at delivery Post Office"![]()
Oh en voor de worst-cutters, je kan waarschijnlijk voor de meeste ook prima een deel van een knakworst en/of hotdog gebruiken volgens mij, heb dat geregeld in filmpjes voorbij zien komen. Ik zoek echter nog naar een alternatief voor die worstjes, ik lust nu eenmaal geen hotdog nog knakworstDus als je iets vind let me know!
Mag ik vragen naar je recept daarvoor? Klinkt lekker, ben erg benieuwd!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:07 schreef liessa het volgende:
Dat zou ik nou wel eens willen proberen. Toch maar eens bij de Japanse toko vragen of ze ze hebben.
Eerst mijn bento van gisteren:
[ afbeelding ]
L: aardappelpuree en gekookte worteltjes (wat zou ik zondag gegeten hebben?)
M: zuurvleessalade (LEKKER!), tomatenbruschetta
S: verse ananas
XS: cashewnoten
Ik zit al een tijd te lurken in dit topic maar ik moet even zeggen dat ik dit er echt weer fantastisch uit vind zien Amthezia!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:02 schreef Amthezia het volgende:
Hahaha ja ik bedoelde Arual!! Nou ja, het was wat vroeg vanochtend....
Bentootje vandaag:
[ afbeelding ]
Links: Ei, Frambozen (goede oogst gisteren, wel 15!), zalm met gerookt zout en rode peperkorrels.
Rechts: Tijm kip in bacon gerold, veel courgette en wat tomaat.
Recept? Ziet er echt ontzettend lekker uit!quote:
Vergelijjk met honey spice cake (ontbijtkoek) of gingerbread (lijkt op speculaas)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:34 schreef Amthezia het volgende:
Hoe leg je in het engels uit hoe spekkoek smaakt? Ik denk alleen maar aan speculaas, maar dat is ook niet zo bekend buiten NL en BE*grinnik*
Ik heb je PM-ed, staat je box wel open?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:33 schreef vahmpcat het volgende:
Nou, al mag jou meneer er dan een beetje een punthoofd van krijgen Liessa, voor de mijne is het een opluchting dat ik niet de enige ben![]()
Ik moet van de zomer mijn keukenkastjes maar eens opnieuw onder handen nemen, want stel dat me ruimte binnenkort opraakt, dat mag niet gebeuren he![]()
Al een nieuwe sorteerdoos gehaald bij een hobbywinkel voor al mijn prikkertjes en flesjes, want het werd te zot om te grabbelen in een bakje
En ik wil de dierenflesjes wel die je ook op marktplaats hebt staan en dan dat thermotasje, maar die zag ik er nog niet op staan? Ik zal wel mailtje sturen via marktplaats erover. Heb dat setje met flesjes al wel, maar ik gebruik ze zoveel en het tuutje bij me pandaflesje is kapotDussss dan heb ik er wat extra
Heb nu officieel vakantie, dus ga binnekort weer lekker bento's maken! Maandag waarschijnlijk weer
Totoro is 640 ml (vierkant) of 620(rond), de Hello Kitty is 720 ml.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:30 schreef vahmpcat het volgende:
Ik heb die rode van hello kitty, hij is wel handig vind ik![]()
Maar die van totoro zijn ook ERG leuk!![]()
Mocht toen niet van mezelf bij het bestellen.
Die van totoro hebben een "normaal formaat" meestal van zeker 600 ml voor zover ik weet, zo niet meer![]()
Totoro doosjes zijn altijd zo![]()
*zwijmel*![]()
*zichzelf op vingers tikt, mag niet bestellen! Heb er al 2 andere setjes van*
![]()
De eerste heb ik cadeau gedaan aan een vriendinnetje dat Japangek is! Prima prijs ook, volgens mijn was het ook iets van 800 yen? Zal het een keer terugzoeken..quote:Op zondag 21 juni 2009 14:19 schreef liessa het volgende:
Wauw, dan heb je inderdaad een goeie deal gehad...
Ja, ik heb hetzelfde. Ik werk 5 dagen, dus zouden 2 of 3 boxen genoeg moeten zijn, toch? Maar nu heb ik een gele, een rode, een blauwe, een thermo Nijntje, een Toy Story box, een Stitch box en een setje van 4 Nijntje doosjes... En nog zit ik te kwijlen bij allerlei anderen. Op www.bentoandco.com staat bijvoorbeeld deze: http://www.bentoandco.com(...)-bento-bois-japonais en ik heb net op Ebay een juweeltje gevonden... (geheimpje).
Een collega van me was helemaal weg van mijn ijsjes-ei, dus neem ik morgen een Winnie the Pooh ei voor haar mee :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |