Maar ja als je nu een speler verkoopt uit een pool hou je er amper wat aan over.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:53 schreef Hamilcar het volgende:
Die pools kunnen geen kwaad totdat de schuld is weg gewerkt, maar dan moet je dus inderdaad ook de schuld met het geld wat vrij komt weg werken en niet wederom in een bodemloze put gooien.
Zonder pools en of andere constructies gaat Feyenoord geen geldschieters vinden en kunnen ze dus ook niemand aantrekken. Aangezien ze niet de dure jongens er uit willen mieteren, is dit de beste oplossing als je investeerders vindt met een Feyenoord hart. Ideaal blijft natuurlijk om die schuld zo snel mogelijk weg te werken zodat je alles weer in eigen hand kan hebbenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar ja als je nu een speler verkoopt uit een pool hou je er amper wat aan over.
De VI heeft Been gequoted.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:17 schreef Rots het volgende:
Al die talentpools zijn één grote onzin natuurlijk. Met dit beleid zijn we binnen twee jaar opgeheven als club.
Cissé zou ik wel een versterking vinden, ik zie het ook wel in hem zitten. Max 1,5/2 miljoen. Maar er is nu dus wel geld beschikbaar voor Been, of was dat weer een gerucht in VI?
quote:Mulder wil snel duidelijkheid van Feyenoord
De carrière van Erwin Mulder kan aankomend seizoen in een stroomversnelling belanden. De jonge doelman wordt bestempeld als veelbelovend, maar komt pas net kijken bij het profvoetbal. Hij speelde afgelopen seizoen pas zijn eerste volledige seizoen bij Excelsior, maar hij staat nu al op de nominatie om in de Eredivisie te gaan keepen. De twintigjarige Mulder, eigendom van Feyenoord, leek voor het aankomende seizoen opnieuw verhuurd te gaan worden. Nu de Rotterdammers echter met financiële problemen kampen is het niet mogelijk om een waardige eerste doelman binnen te halen. Er wordt over gesproken dat Mulder daarom al vooruit geschoven wordt als eerste keus.
Momenteel verblijft de doelman in Toulon, waar hij met Oranje onder 19 een toernooi speelt. Daarna wil Mulder echter duidelijkheid over zijn toekomst. "Ik wil weten waar ik aan toe ben, want de voorbereidingen beginnen niet veel later. Er zijn clubs die me graag willen huren en die hebben natuurlijk niet eeuwig het geduld", aldus de jeugdinternational tegenover de officiële website van de KNVB.
Zo lijken meerdere clubs uit de Eredivisie voor Mulder in de rij te staan, die bij Excelsior dit seizoen een uitstekende indruk achterliet. ADO Den Haag ziet in de jonge goalie een uitstekende doelman. "ADO is inderdaad het meest concreet. Spelen voor ADO zou geen straf zijn. Ik ga er in ieder geval vanuit dat ik volgend seizoen in de Eredivisie keep."
Bovenaan zijn lijst staat uiteraard Feyenoord, de club waar hij is opgeleid. "Ik begrijp dat Feyenoord een zekerheid wil hebben op doel, het is niet voor niets een topclub. Maar iedereen maakt fouten, om daar vervolgens van te leren. Het enige dat ik vraag, is een kans. Een kans om mijn kwaliteiten te tonen", liet een ambitieuze Mulder weten.
Ziet er héél leuk uit! erg moeilijk van de bal te krijgen, technisch, loopvermogen....quote:
quote:'Investeerders komen over de brug'
Johan Derksen heeft zojuist in het programma Voetbal International gemeld dat er geldschieters over de brug komen voor Feyenoord. De voetbalanalist liet weten dat de investeerders garant willen staan voor directe aankopen.
Mario Been liet gisteren in Studio Voetbal al weten dat hij zijn plannen heeft voorgelegd aan een mogelijke groep investeerders. Nu lijkt het er dus op dat de investeerders akkoord gaan met het voorstel van Been. De transfer van Sekou Cissé en Dani Fernandez lijken daarom slechts een kwestie van tijd.
Tevens liet Hans Kraay Jr. weten dat de andere groep investeerders, onder leiding van Michel Perridon een akkoord heeft bereikt met de amateurtak. Het zou gaan om een bedrag dat de groep via Sportclub Feyenoord aan de BVO wil lenen. Binnen drie weken zal Sportclub Feyenoord met het nieuws naar buiten treden.
Tot slot meldde Derksen dat Feyenoord Luc Castaignos aan een aantal Europese topclubs heeft aangeboden om zodoende geld te genereren. Liverpool lijkt ver te willen gaan voor het jeugdproduct.
9 van de 10 keer heeft hij het wel bij het rechter eind. Ik geloof hem eerder dan die gladjanus van een Gudde.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Geloof nou niet alles wat die snor zegt...
Zulke spelers zijn ongelooflijk onzeker, dus veel investeerders zullen niet veel willen geven. dan ben je straks voor 10 miljoen weer een flink deel van je transferrechten kwijt. We hebben gezien hoe lekker dat gaat; als je een speler als Greene of Lensky er in pleurt mag Feyenoord er voor op draaien (Fer als vervanger toevoegen), maar als je een Drenthe kan verkopen voor een kapitaal dan houden ze wel hun hand op. Dat transferdeel voor de investeerders is ook een van de redenen dat de transfer van De Guzman niet doorging.quote:Nog een spelersfonds
Geplaatst op: 02-06-09 | Bron: Feyenoord | Auteur: Cies
-
Feyenoord studeert op een spelersfonds voor jeugdspelers uit de A- en B-jeugd. De Rotterdamse club overweegt twintig jonge talenten onder te brengen in een investeringsfonds, vergelijkbaar met de zogenoemde Talent Pools.
Deelnemers kunnen in het plan participaties kopen in het fonds, die kunnen worden terugverdiend als een talent doorbreekt. Feyenoord, dat de A1 en B1 dit seizoen kampioen zag worden, buigt zich nog op de details en mogelijkheden van een dergelijk fonds. De club hoopt op die manier een nieuwe geldbron aan te boren.
Dat was echt om te huilen! Voor 5 miljoen mag je de telefoon nog niet opnemen, eigenlijk zelfs nog niet naar de telefoon kijken! Voor minder dan 12 miljoen mag je hem zelfs in de huidige omstandigheden nooit laten gaan. Mocht Feyenoord er wat beter bij zitten zou ik zelfs zeggen, geen seconde twijfelen aan elk bod onder de 20 miljoen en gelijk van tafel vegen. Keer op keer faalt Gudde! Ik heb echt geen centje vertrouwen in die man.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:17 schreef Jorwol het volgende:
Wat ik vooral best wel 'eng' vond bij Studio Voetbal zondag, was dat Gudde niet gewoon echt durfde te zeggen; Wijnaldum gáát voor 5 miljoen niet weg. 'Ligt eraan hoe we er voor staan wanneer een club zich meldt'.
Verder vond ik het netjes van Jan Mulder dat hij gewoon keihard durfde te zeggen dat de scouting niet deugt en dat als Gudde dat niet zag dat hij gewoon incapabel is.
Tis ook makkelijker om te scouten bij een club als Chelsea...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:17 schreef Jorwol het volgende:
Wat ik vooral best wel 'eng' vond bij Studio Voetbal zondag, was dat Gudde niet gewoon echt durfde te zeggen; Wijnaldum gáát voor 5 miljoen niet weg. 'Ligt eraan hoe we er voor staan wanneer een club zich meldt'.
Verder vond ik het netjes van Jan Mulder dat hij gewoon keihard durfde te zeggen dat de scouting niet deugt en dat als Gudde dat niet zag dat hij gewoon incapabel is.
Een Beenhakker haalt die kerel echt niet voor niets, net versneld genaturaliseerd, bij de nationale ploeg (waar hij nu de smaakmaker is), als hij niet had kunnen voetballen. Ik zie Hofs en De Guzman wel vertrekken, Wijnaldum moet je nog maar afwachten of daar veel op geboden gaat worden, en Bruins valt ondanks z'n talent al 2 jaar door de mand.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:40 schreef buddyb het volgende:
wat moet feyenoord met die poolse braziliaan? aanvallende middenvelders hebben we toch al genoeg? als ik op de youtubes moet afgaan, is het zo'n mooi-weer-voetballer die af en toe wat leuks laat zien, meer niet. maar als dat 2 keer achter mislukt, fluit iedereen hem uit in de kuip.
wel mooi dat die cisse naar feyenoord wil komen.voetbalt wel veel beter mee dan makaay.
Ik meen dat spelers als Berg en Sulejmani wel degelijk zijn gescout door Feyenoord, maar dat er gewoon geen geld was om ze te kopen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tis ook makkelijker om te scouten bij een club als Chelsea...
Het blijft echter dat wij geen inzicht hebben in de scoutingsrapporten en dus niet met zekerheid kunnen zeggen dat de scouting incapabel is.
Over Berg heb je gelijk, die was al een miljoen of 3 toen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik meen dat spelers als Berg en Sulejmani wel degelijk zijn gescout door Feyenoord, maar dat er gewoon geen geld was om ze te kopen.
quote:
Dat je je maar je ogen uit je kop gaat zitten schamen bokkenlul.quote:Opbiechting clubliefde brengt Rienstra naar Feyenoord
Volgens FRFC1908.nl speelt Daan Rienstra volgend seizoen in de Feyenoordjeugd vanwege een opvallende uitspraak. De middenvelder die overkomt van Ajax heeft in een interview gezegd heel z'n leven al Feyenoordsupporter te zijn.
Eerder werd gemeld dat Rienstra moest vertrekken omdat hij boos wegliep bij een eindgesprek. Dit bericht blijkt dus niet te kloppen. Eerder vertrok Ben Rienstra, de broer van Daan, ook al bij Ajax na een relletje. Hij speelt nu bij AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |