Oeh, wát een geheim!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:35 schreef Dannon het volgende:
Mijn persoonlijke geheim om de deur het snelst open te hebben (in nieuwe intercities in ieder geval):
... gewoon het knopje ingedrukt houden, en wachten. Zodra de boel ontgrendeld is, gaat de deur direct open. Krijg je ook geen lamme vinger van op het knopje blijven rammen
Dat werkt dan weer niet in Sprinters!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:35 schreef Dannon het volgende:
Mijn persoonlijke geheim om de deur het snelst open te hebben (in nieuwe intercities in ieder geval):
... gewoon het knopje ingedrukt houden, en wachten. Zodra de boel ontgrendeld is, gaat de deur direct open. Krijg je ook geen lamme vinger van op het knopje blijven rammen
Dat doe ik altijd? Gewoon de knop inhouden en wachten tot ie opengaat..quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:35 schreef Dannon het volgende:
Is het geel voor sluiten dan? Ik weet het niet zo uit mn hoofdquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef Cothen het volgende:
Misschien moet die reiziger eens op het gele knopje drukken...
Yup, gewoon als het ding bijna stil staat knopje ingedrukt houden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:35 schreef Dannon het volgende:
Kijk nog eens goed naar je eigen paint...quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:45 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Is het geel voor sluiten dan? Ik weet het niet zo uit mn hoofd
Jah, ik heb blauw voor openen gepaind, maar is dat in het echt ook zo? Of is het geel?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar je eigen paint...
Ja. Echt heel kut om gewoon op je gemakje 2 seconde later erop te drukken en de trein uit te stappen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, gewoon als het ding bijna stil staat knopje ingedrukt houden.
Idd, dus gewoon continue klikken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat werkt dan weer niet in Sprinters!
eensch en als je dan zelf gedrukt hebt als de RR nog rijdt, dan heb je van die mensen die door je heen duwen om zelf ook nog ff te drukken als dat ding echt nog geen halve seconde stil staat.....quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef MadMarine het volgende:
die nieuwe randstadrail voertuigen in den haag zijn ook geniaal:
ze hebben een knop (2 dezelfde boven elkaar zelfs) waar je al van tevoren op kunt drukken. de helft van rode lichtjes op de knop worden dan groen, en als de randstadrail dan stopt gaat de deur automatisch zo snel mogelijk open - zonder dat je nog een keer op de knop moet drukken.
maar ik heb nog nooit iemand gezien die dit ook echt snaptemensen raggen altijd maar oneindig lang op dat knopje totdat de deur eindelijk open gaat, stelletje lutsers.
Ja die hebben ze ook in de veolia treinen. Heb je op dat knopje gedrukt waardoor de lampjes aangaan, zijn er altijd van die mensen die dan nóg een paar keer willen drukken omdat hij niet gelijk open gaatquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef MadMarine het volgende:
die nieuwe randstadrail voertuigen in den haag zijn ook geniaal:
ze hebben een knop (2 dezelfde boven elkaar zelfs) waar je al van tevoren op kunt drukken. de helft van rode lichtjes op de knop worden dan groen, en als de randstadrail dan stopt gaat de deur automatisch zo snel mogelijk open - zonder dat je nog een keer op de knop moet drukken.
maar ik heb nog nooit iemand gezien die dit ook echt snaptemensen raggen altijd maar oneindig lang op dat knopje totdat de deur eindelijk open gaat, stelletje lutsers.
reden: mensen hebben ten eerste geen gedult, en ten tweede gedragen mensen zich in openbare ruimtes altijd als mongolen omdat ze bang zijn dat ze anders voor gek zouden kunnen staan
weten jullie die intercities met al die aparte hokjes met 6 zitplaatsen? moet je voor de grap eens opletten hoe mensen die deuren openmaken
quote:
Oh.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:52 schreef Yvar het volgende:
HOAX! Het goud/ gele knopje is voor het openen van de deuren!
Tsja, misschien omdat die kk hoeren trein al zo vol was dat je daar al stond?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
Mensen die 5 minuten van te voren al naar de deuren gaan zijn minstens net zo irritant, maar zij hebben het voordeel dat ze gelijk naar huis kunnen rennen om daar KLB topics over anderen te openen.
Inderdaad.. en bovendien hoor je als je goed luistert een klik net voordat ie stilstaat. Dan is het slot ervan af.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:35 schreef Dannon het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |