Feijenoord is bankroetquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:33 schreef Grulez het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen 10 dagen?
Wat moet je daar in hemelsnaam doen zo vroeg ?quote:Op zondag 31 mei 2009 07:01 schreef borisz het volgende:
Mogge
Moet om half 9 in Den Helder zijn of all places
Scheidsrechteren en andere organisatorische dingen bij Pencak Silat wedstrijden.quote:Op zondag 31 mei 2009 07:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat moet je daar in hemelsnaam doen zo vroeg ?
Wist niet dat je aan vechtsporten deedquote:Op zondag 31 mei 2009 07:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Scheidsrechteren en andere organisatorische dingen bij Pencak Silat wedstrijden.
Al een jaar of achtquote:
quote:
Die komt ook na Studio Sport hoogstwaarschijnlijk op hun site te staan , uniek mooi brok in mijn keelquote:Op zondag 31 mei 2009 19:23 schreef tong80 het volgende:
Schitterende beelden van de Raboploeg die meeleven met Menchow in studio sport
Ik kreeg ook kippenvelquote:Op zondag 31 mei 2009 19:31 schreef maril het volgende:
[..]
Die komt ook na Studio Sport hoogstwaarschijnlijk op hun site te staan , uniek mooi brok in mijn keel
Geile man dat je bentquote:Op zondag 31 mei 2009 19:28 schreef tong80 het volgende:
Bos help me eens.
Ik kan het laatste Dione de Graaf topicd niet vinden
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:37 schreef maril het volgende:
[..]
Geile man dat je bent
Dione de Graaff # 10. Aanbid hier deze heldin.
En dat zeg je nu pasquote:Op zondag 31 mei 2009 21:40 schreef tong80 het volgende:
Lekker Slim! :
'Maar wat was de watersnoodramp dan.' ?
'Nou dat ze geen water meer hadden.'
Mijn dag is weer goed
Het is net pas begonnen volgens mij.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:42 schreef Ole het volgende:
[..]
En dat zeg je nu pas![]()
Nou ja, hh dan maar weer
Dit kun je niet spelen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:11 schreef maril het volgende:
Zijn die vrouwen nou echt zo of is het gespeeld? ik geloof sterk dat het gespeeld is.
Leukquote:Op zondag 31 mei 2009 22:18 schreef sezten het volgende:
Tong een oud klasgenoot van mij zat in de studio bij de DJ´s
En Bach een instrumentquote:
Je bent niet blond genoeg.quote:
quote:
Rogier uit bij ons in de PCquote:Op zondag 31 mei 2009 22:36 schreef Ole het volgende:
Wie?
The BOssquote:Op zondag 31 mei 2009 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent niet blond genoeg.
Nu naar Pinkpop trouwens
Het schijnt echt te zijn, maar het lijkt me zo nep dat het pijn doet aan mn ogen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:11 schreef maril het volgende:
Zijn die vrouwen nou echt zo of is het gespeeld? ik geloof sterk dat het gespeeld is.
Het komt op mij ook te dom over.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het schijnt echt te zijn, maar het lijkt me zo nep dat het pijn doet aan mn ogen.
Nou open je 231 topics per dag, maar als Bluezz jarig is blijf je stil...jammer !quote:Op maandag 1 juni 2009 03:29 schreef tong80 het volgende:
Even wezen kijken hoe het in de kroeg loopt zonder SCH Bluezz en Golfert.
Ik ben niet ontevreden.
Trusten
Ja super gaaf! (ik ga er ook al een flink aantal jaar naar toe)quote:Op maandag 1 juni 2009 10:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ohja dat is toch ook weer met pinksteren. Hoe was het?
Hey oudjequote:Op maandag 1 juni 2009 14:00 schreef Bluezz het volgende:
dankjulliewel allemaal !!! Gisteravond boven in een enorme toren gegeten hier in Barcelona, 2 flessen bubbels erdoor heen gejaagd en nog een glas sangria.
* Bluezz is SARA![]()
Tot morgenavond als we weer thuis zijn
Het was weer tof om daar te zijnquote:
En hij wilde rust in zijn levenquote:
Ik kan het nergens halen wat is jou bron? belachelijk trouwens hij wilde dus gewoon niet in Nederland werken behalve PSV dan.quote:
Johan Derksen bij VI net.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:39 schreef maril het volgende:
[..]
Ik kan het nergens halen wat is jou bron? belachelijk trouwens hij wilde dus gewoon niet in Nederland werken behalve PSV dan.
Shit het is maandag denk de hele tijd dat het zondag is , gemist dus VIquote:
Het is dan ook typisch een lage druk gebied.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |