Jullie gaan morgenochtend toch pas?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Goedzo Borisz![]()
Alvast veel plezier t/m dinsdag whatever jullie ook gaan doen HOOLS
We kunnen ze toch maar kwijt zijn!quote:
Ik dacht dat ze net de deur uit gingenquote:
Had ik het toch goed, waarom zei je dan over een paar uur?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:31 schreef golfer het volgende:
Nee, om 4:30 morgenochtend, als jij nog even gaat pissen, gaan we de deur uit.
Ik pis niet ik plasquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:31 schreef golfer het volgende:
Nee, om 4:30 morgenochtend, als jij nog even gaat pissen, gaan we de deur uit.
Zeikhomo, ik wilde hier niet meer komen omdat ik nog genoeg te doen hebquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:33 schreef SCH het volgende:
Had ik het toch goed, waarom zei je dan over een paar uur?
Vroeger zei je pisnichtquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeikhomo, ik wilde hier niet meer komen omdat ik nog genoeg te doen heb
Wat doe je Maril?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:13 schreef maril het volgende:
Vermoeiend hoor zo,n eerste week werken, ben blij dat het na morgen 3 dagen niet meer hoef. Het is ook nog eens saai werkdus dat is extra vermoeiend.
Bek houwe, zure vislucht verspreidende SCHaamlipquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeikhomo, ik wilde hier niet meer komen omdat ik nog genoeg te doen heb
Zulke dingen mogen alleen een pishomo zeggenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Bek houwe, zure vislucht verspreidende SCHaamlip
Je kijkt DWDDquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:34 schreef SCH het volgende:
Ik ben Mark Rutte en vind dat je alles mag zeggen zolang je je bek maar houdt
Van Hanegem was met één opmerking alweer briljant in DWDDquote:
Iedere andere persoon op deze wereld die over foto's maken praat wordt weggezapt, maar bij Willem is het weer leukquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Hanegem was met één opmerking alweer briljant in DWDD
Ik heb vw mijn heup een paar jaar zittend werk en ik werk nu dus bij Groen stekjesbedrijf dus stekjes maken ik maak de hele godsgasnse dag van die kutstekjes. Vandaag was het Pakisandra soms Buksus meestal van die Hedra's die dan nog jeuken in mijn nek., maar ik ga als ik weer helemaal genezen ben ergens anders werken(krijg nog gesprek hierover met talent &werk. maar goed is altijd afwachten ik zou graag weer het wijkcentrabeheer in willen dat was leuk werk.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:46 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb vw mijn heup een paar jaar zittend werk en ik werk nu dus bij Groen stekjesbedrijf dus stekjes maken ik maak de hele godsgasnse dag van die kutstekjes. Vandaag was het Pakisandra soms Buksus meestal van die Hebra's die dan nog jeuken in mijn nek., maar ik ga als ik weer helemaal genezen ben ergens anders werken(krijg nog gesprek hierover met talent &werk. maar goed is altijd afwachten ik zou graag weer het wijkcentrabeheer in willen dat was leuk werk.
Maar het is weer wel een leuke omgeving waar ik hier werk( in het Abdijklooster in Berkel Enchot ,
daar huren ze een kweekerij en daar werk ik dan bij het stekjesbedrijf.) http://www.koningshoeven.nl/nl/
Als je de deur bij ons opendoet zie je de dieren van de broeders soort dierenboederijtje maar dan wel prive. Deze foto heb ik gemaakt voor dat ik geopereerd werd aan mijn heup toen ik ze voor het hek(tussen de gaten door) eten(worteltjes appels brood gaf)
En ze zijn best wild, maar hij is als was als het om worteltjes gaat.[ afbeelding ]
Ohja dat is morgenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:54 schreef Suijk het volgende:
Aangezien ik hier pas ben gaan wonen, werd ik daarstraks door mijn buren gewaarschuwd voor Luilak, wat houdt dat precies in?
Tegenwoordig is het ramen onder smeren met boter of nog ergerquote:Viering sinds de jaren 1960
Na 1965 wordt het feest weer steeds meer gevierd, opvallend is dat sindsdien ook de nadruk weer ligt op het lawaai maken. Naast belletje trekken dat al sinds het begin van twintigste eeuw veel gedaan werd begon men ook steeds vaker fietsen met ratels bij het wiel of oude bussen, pannen of blikjes die achter de fiets worden gebonden te gebruiken om lawaai te maken. Vroeger werd dit bijvoorbeeld gedaan met een al dan niet zelf gemaakte kar. Maar ook het bekladden van ramen of andere zaken kwam weer terug. Dit gebeurde vroeger vaak met boter, zeep en krijt. Tegenwoordig wordt er naast zeep en boter ook meel en eieren gebruikt en met wc-rollen wordt de nodige versiering aangebracht. De eieren worden stuk geslagen op ramen en auto's. De luilakvuren zoals men die kent rond Amsterdam en de Zaanstreek hebben een mindere verspreiding in het heroverde luilakgebied. Bovenop zo'n vuur zat vaak de Jan Luilak.
Terwijl in steden als Amsterdam het vandalisme al in de jaren 1970 toeneemt, gebeurt dat in de hernieuwde gebieden pas eind van de jaren 1980. Naast de eerder genoemde fratsen, worden sindsdien steeds meer ook dingen gedaan als banden van auto's lek steken, vuurwerk of stinkbommen door de brievenbus naar binnen gooien of in containers gooien. Ook is een bekend fenomeen plakband spannen over de straat om zo wandelaars en fietsers te verrassen of zelfs te laten vallen. Ook ramen van huizen en auto's sneuvelen nogal eens.
In de Zaanstreek ziet men vanaf de jaren 1990 ook steeds meer dat luilak zich uit in meer muzikale activiteiten in jeugdhonks en buurthuizen. In de Zaanstreek is er dan ook minder animo voor de luilakvuren, dit mede doordat er een vergunning voor nodig is. Toch blijft een kleine groep kinderen en jongeren in de Zaanstreek het op straat vieren.
Bij de luilakviering van 3 juni 2006 besloot de politie Noord-Holland Noord in het hele gebied extra personeel in te zetten. Dit bleek te helpen: het aantal vernielingen was beduidend minder dan voorgaande jaren.
Dat laatste heb ik hier nog niet meegemaakt. Maar het raam kan morgen iig gelapt wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:05 schreef Suijk het volgende:
Ik hoorde ook al zoiets. Of dat ze fietsen uit de voortuin jatten en in bomen hangen enzo.
That's the spiritquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:22 schreef Suijk het volgende:
Ik leg gewoon eieren klaar. Als ze tegen mijn raam aangooien, krijgen ze ze gewoon terug.
Tja. Verschil moet er zijn. Los daarvan zou ik sowieso al voor Everton zijn geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:46 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu de FA Cup previewshow
Chelsea speelde tegen Southend United, Ipswich Town, Watford, Coventry en Arsenal terwijl Everton Macclesfield Town, Liverpool, Aston Villa, Middlesbrough, en Manchester United heeft moeten verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |