Je hebt gewoon gebrekkige kennis van de nederlandse taal.quote:on·der·daan de; -danen 1 m,v een bewoner ve land met betrekking tot de vorst of de staat
goede advertentie dusquote:
of juist hele goede... de EU _is_ namelijk géén staat en heeft geen regerend vorstquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gebrekkige kennis van de nederlandse taal.
Opgelost. Slotje.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:18 schreef Metro2005 het volgende:
Ieder mens is in mijn ogen gelijk
Volgens mij zijn zij de onderdanen/diernaren als het goed is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:18 schreef Metro2005 het volgende:
Zit ik vanochtend het lokale schiedamse krantje te lezen, staat er een enorme pagina over de europese verkiezingen. En daarin stond dat EU-onderdanen mochten gaan stemmen.
EU-ONDERDANEN!!!!!!! WTF.
Ziet de EU ons zo? Als Onderdanen? Dienaren van de brusselse godheid?Ik kreeg daar echt een heel erg misselijk gevoel van. Ieder mens is in mijn ogen gelijk en die gore machtsspelletjes komen me mijn strot uit inmiddels.
Klacht: mensen in Brussel die denken dat een nieuw feodaal imperium geboren is![]()
En mocht het nog niet zo zijn geweest , ik stem nu dus definitief op een partij die Europa door de plee spoelt.
Hoe verzin je het.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:50 schreef SpecialK het volgende:
Dus bij het lokale schiedamse krantje werkt een stagiair. Tienus Jan Hendrik, 21 jaar oud. Die mocht een keertje een artikeltje schrijven voor het krantje met maarliefst 20 afnemers per dag!
Tienus heeft toevallig 3 weken geleden van z'n opa een collectie woordenboeken geerfd en nu leek het Tienus wel lachen om eens wat aparte woordjes te gebruiken in z'n artikeltje. Niet geheel de definities doorlezend zag Tienus het woordje "onderdanen".
Volgende dag stond heel Nederland in de fik want Mark (27) uit Schiedam opende een topic op fok! over deze gigantische bloodlegging van de ware tiranische aard van de EU.
quote:
omdat de grondwet niet is doorgegaan, en het verdrag van lissabon geen grondwet is? je moet niet alles geloven wat ze zeggenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:37 schreef RM-rf het volgende:
of juist hele goede... de EU _is_ namelijk géén staat en heeft geen regerend vorst
Wie is dan de leider van de EU? Elk land heeft toch een koning/president?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
omdat de grondwet niet is doorgegaan, en het verdrag van lissabon geen grondwet is? je moet niet alles geloven wat ze zeggen
de commissies? president Barosso? de EU is gewoon iets totaal nieuws op het gebied van regerende macht, maar ze hebben zeker macht over ons, kunnen wetten aannemen die voor ons gelden, dus technisch gezien zijn we onderdanen, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wie is dan de leider van de EU? Elk land heeft toch een koning/president?
Hitler wilde ook graag een Europese staat als ik me niet vergis. Ik vind het zo'n slecht idee. Doe mij maar heel veel kleine landjes. Als je dan Hitlertjes of Stalinnetjes krijgt, hebben ze tenminste niet zoveel macht.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
De toekomstplannen van de EU-leiders wordt langzaam steeds duidelijker.
Leuk. Sinds wanneer schrijft een journalist van een krant de advertenties voor die krant? Volgens mij doet het bedrijf waar de advertentie van is dat liever zelfquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:50 schreef SpecialK het volgende:
Dus bij het lokale schiedamse krantje werkt een stagiair. Tienus Jan Hendrik, 21 jaar oud. Die mocht een keertje een artikeltje schrijven voor het krantje met maarliefst 20 afnemers per dag!
Tienus heeft toevallig 3 weken geleden van z'n opa een collectie woordenboeken geerfd en nu leek het Tienus wel lachen om eens wat aparte woordjes te gebruiken in z'n artikeltje. Niet geheel de definities doorlezend zag Tienus het woordje "onderdanen".
Volgende dag stond heel Nederland in de fik want Mark (27) uit Schiedam opende een topic op fok! over deze gigantische bloodlegging van de ware tiranische aard van de EU.
Ah het was me niet duidelijk uit de OP dat het om een advertentie ging.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Leuk. Sinds wanneer schrijft een journalist van een krant de advertenties voor die krant? Volgens mij doet het bedrijf waar de advertentie van is dat liever zelf
Mensen van 21 jaar die niet weten wat 'onderdaan' betekent horen trouwens niet eens geaccepteerd te worden als stagiaire bij een lokaal Schiedams sufferdje.
Mij ook niet, bij nader inzienquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ah het was me niet duidelijk uit de OP dat het om een advertentie ging.
Dank voor de ophelderingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |