Hoho, nou moet je hem geen complimenten gaan geven!quote:
Je gaat niet op mij argument in.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:15 schreef Slappy het volgende:
[..]
Het probleem bij jou is dat je altijd naar joden/Israël loopt te wijzenDan trekken ze terug van een bepaald gebied dan is het bij jou nog steeds niet goed
![]()
Het lijkt me toch een goed idee van Israël om niet terug te trekken,want dan zijn die terroristen het als overwinningen en die zandgraaiers daar zijn toch nooit tevreden en gaan dus meer grond van Israël eisen
Uh?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Slappy het volgende:
Maar van die grens kan ik wel begrijpen het is zo vaak voor gekomen dat ze wapens gingen smokkelen.Als men nou in Israël daar voedsel ging verkopen dus zelf brengen.Nu gaan ze massaal via Egypte eten smokkelen en dat controleren ze ook niet.
Eens.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:00 schreef dddour het volgende:
Israel heeft toch ook veel meer water nodig, die moeten die hele high-tech industrie draaiende houden. Die palestijnen hebben alleen wat winkeltjes. 80/20 lijkt me dus een goede verdeling.
Je snapt ironie niet als je haar ziet?quote:
Nee, het is niet zo, want die Palestijnen hebben niet alleen maar winkeltjes: ze hebben boomgaarden en andere bedrijven.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:29 schreef dddour het volgende:
Wie heeft het over ironie? Het is toch zo?
Kijk en daar ga je de mist in. Het zijn betwiste gebieden. De meest inwoners van Judea en Samaria zijn er naar toegegaan ten tijde van de oorlog tegen de joden in de hoop bij een voor hun positieve uitkomst van de oorlog de bezittingen van de joden te kunnen plunderen. Helaas voor hun is het zover niet gekomen maar de consequentie is wel dat men in het van oudsher bij israel horende grondgebied 2e t/m 5e generatie allochtonen zijn. Net zoals de Israeliers die zich, volledig in hun recht staande in het gebied vestigen. Het is zwaar racistisch om het de arabieren wel toe te staan in het gebied te mogen wonen maar de israelisch niet. Daarom neem je een verwerpelijk standpunt in.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:06 schreef Kees22 het volgende:
Nee, het is niet zo, want die Palestijnen hebben niet alleen maar winkeltjes: ze hebben boomgaarden en andere bedrijven.
Bovendien:het argument: "Ik heb het nou eenmaal nodig", is nog nooit een voldoende argument geweest om je iets toe te eigenen. Althans: in de beschaafde wereld.
Als je je verlaagt tot de wereld van het recht van de sterkste, ja, dan gaat het alleen om geweld en een grote mond. Maar beschaving is dan ver te zoeken.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:19 schreef buachaille het volgende:
[..]
Kijk en daar ga je de mist in. Het zijn betwiste gebieden. De meest inwoners van Judea en Samaria zijn er naar toegegaan ten tijde van de oorlog tegen de joden in de hoop bij een voor hun positieve uitkomst van de oorlog de bezittingen van de joden te kunnen plunderen. Helaas voor hun is het zover niet gekomen maar de consequentie is wel dat men in het van oudsher bij israel horende grondgebied 2e t/m 5e generatie allochtonen zijn. Net zoals de Israeliers die zich, volledig in hun recht staande in het gebied vestigen. Het is zwaar racistisch om het de arabieren wel toe te staan in het gebied te mogen wonen maar de israelisch niet. Daarom neem je een verwerpelijk standpunt in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |