abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69492014
'Ramp dreigt in Irak door Turkse stuwdammen'
Grappig....de reacties. Over een zelfde soort onderwerp.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_69492030
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is nou eenmaal het uitverkoren volk, die hebben van god het recht gekregen op dat land en dat water. Kijk maar in hun heilige boek, daar staat het in.
Twee-derde van de joodse bevolking van israel is seculier.
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:12:52 #23
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_69492694
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:07 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik ben aan het lachen en aan het huilen tegelijk. Ik lach omdat de anti-joodse propaganda wel weer heel doorzichtig is.
De grote propaganda machine genaamd de wereldbank?
pi_69492987
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:16 schreef Klopkoek het volgende:
Toegegeven: daarbij inbegrepen zitten ook watergebieden waar zowel de West Bank als Israel aan grenzen.
[..]

Dat dit kan in deze wereld.

Vind je het gek dat ze aanslagen plegen. Israel kan als het wil een complete genocide veroorzaken zonder dat het al te vervelende beelden in het Journaal oplevert (lees: uiteengereten lijken).
Laat maar gauw komen dan, ruimt tenminste op. Weg met die terroristische Palestijnse baardaapjes en hun extreme vriendjes uit Syrië en Iran.

Israël is een land die we moeten ontarmen. Het land welke de complete islamisering bewaakt als midden-oosten hekkensluiter. Israël
pi_69494294
Eenmaal dieven altijd dieven...
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_69494514
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:55 schreef Meki het volgende:
Eenmaal dieven altijd dieven...
meki, ik ben het voor één keer met je eens. Lekker opzouten naar Saoedi Arabië als die palestijnse wannebee israeliers!
pi_69494600
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:01 schreef buachaille het volgende:

[..]

meki, ik ben het voor één keer met je eens. Lekker opzouten naar Saoedi Arabië als die palestijnse wannebee israeliers!
Doe ik als jij met die zionisten naar de planeet mars gaat.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_69494918
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:52 schreef buachaille het volgende:
Twee-derde van de joodse bevolking van israel is seculier.
Dan blijft alleen hun ras over wat hen meer recht geeft op land en water dan anderen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:21:07 #29
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_69495293
Als we nou gewoon beide partijen wegsturen en verspreiden over de omliggende regio's dan kunnen wij Israel gebruiken om er een mooi vakantie resort op te bouwen!

Zo deden mijn ouders dat vroeger ook, als wij ruzie bleven maken (ondanks dat mijn ouders meerdere keren zeiden dat we daarmee op moesten houden) om bijvoorbeeld de AB dan keek er dus gewoon niemand TV als mijn ouders het zat waren!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:32:36 #30
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_69495704
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:47 schreef LXIV het volgende:
Ik heb zelf in Israel en Palestina rondgetrokken en het is toch wel schrijnend om te zien dat in de Joodse gebieden volop water gebruikt wordt om bloemperkjes en plantsoenen te bewateren terwijl er in het Palestijnse deel grote schaarste is.
waar heb jij dan wel rond,, getrokken ?? israel OF palastina

we call this bullshit .
en waarom omdat de (zieligen palastijnsen bevolking)
genoeg water en anderen produkten krijg van DE staat israel.
er valt altijd wat te klagen bij de palastijntjes .
en water hebben ze genoeg en in het stukje staat geschreven dat israel meer water dan de palastijne verbruikt ja he he tot nu toe is het zo dat israel dit water NIET hoef te leveren . maar omdat de palastijnsen regering niets zelf voorelkaar kan krijgen buiten sponsering van nutelozen aanslagen en het geld zelf opmaken en waarvan de slet van aravat nog steets in frankerijk goed van teerd .by the way jullie belasting centjes
ja is israel wel genood zaakt om deze zieligen palastijntjes te helpen .
zowel aan water als aan elec ow effe niet vergeten dat de elec gratis geleverd wordt en de palastijn GEEN geld hoef te betalen aan huur, water ,electra,gas,en BELASTING WHAHAHAHAHA weten dat wordt niet eens . zo zijn niet zo zielig dan dat en waar ze mee te koop lopen .

[ Bericht 0% gewijzigd door telavivnick op 28-05-2009 16:38:26 ]
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
pi_69499256
fuck de palastijnen met hun altijd zielig doen, het zijn zulke debiele mensen dat ze in hun eigen deel niet een regering hebben, maar 2 regeringen moeten hebben
pi_69505952
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Tizitl het volgende:

[..]

De grote propaganda machine genaamd de wereldbank?
Die werd toch beheerst door joden? Was daar niet ene Madoff aan de macht of zo?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_69506172
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:21 schreef Pacifico het volgende:

[..]

Israël is een land die dat we moeten ontarmen. Het land welke dat de complete islamisering bewaakt als midden-oosten hekkensluiter. Israël
De sharia spreekt van het afhakken van de handen van een dief, maar jij wilt gewoon de hele armen eraf hebben? Gezien de omvang van de diefstal kan ik daar wel inkomen op grond van proportionaliteit, maar ik zie toch wel praktische bezwaren.
En nu bewaakt Israel opeens de complete islamisering van het Midden-Oosten? Om hun eigen fouten goed te maken soms? Want toen de joden daar kwamen aanzakken, was vrijwel het hele gebied islamitisch.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 28 mei 2009 @ 21:58:49 #34
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_69506441
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:52 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De sharia spreekt van het afhakken van de handen van een dief, maar jij wilt gewoon de hele armen eraf hebben? Gezien de omvang van de diefstal kan ik daar wel inkomen op grond van proportionaliteit, maar ik zie toch wel praktische bezwaren.
En nu bewaakt Israel opeens de complete islamisering van het Midden-Oosten? Om hun eigen fouten goed te maken soms? Want toen de joden daar kwamen aanzakken, was vrijwel het hele gebied islamitisch.
a in het gebied kon je de bevolking op 1 hand tellen .
en ja Israel heb het recht zoals ook nederland heeft om de burgers te beschermen .nu wordt dat niet zo veel gedaan in nederland maar oke dat licht weer anders .
maar on topic ik kan je gerust stellen dat het water rijkelijk stroomd .
en de tuinen en parken NIET rijkelijk bewaterd worden zoals dat geschetst werd.
maar er zelfs een bekeuring op sta om de tuinen te bewateren nu in de zomer .
en de palastijnen dat niet hebben en rijkelijk hun tuinen bewateren .
en daardoor de kraan ietsje dichter word gedraaid wat ook vrij normaal is zeker als je het gratis krijg
hun kunnen ook een stapje terug doen zoals wij .
ok in nederland heb je dit probleem niet maar hier wel weinig regen = minder water .snap ge
pi_69506619
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef telavivnick het volgende:

[..]

maar on topic ik kan je gerust stellen dat het water rijkelijk stroomd .
We geloven je op je woord.
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:03:23 #36
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_69506663
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef Fedor_von_Bock het volgende:

[..]

We geloven je op je woord.
bewijzen oke komen er aan .
ten eersten israel take 4 times more ?? ok waarvan er een grootgedeelte naar de palastijnen terug gaat .
ten tweede veel palastijnse steden worden verzorgd door de palasijnse regering .

kijk het wordt iederen keer wel mooi geschetst maar de werkelijkheid is toch echt even anders .

by the way wist ja dat 78 % van de palastijnse bevolking in de westbank NIET onder de regering van de P.A willen leven ??
waarom niet ??Ageen werk B geen geld C geen socialen voorzieningen D ziekenhuizen E eeten en drinken .
dit was even tussendoor

[ Bericht 40% gewijzigd door telavivnick op 28-05-2009 22:09:21 ]
pi_69521832
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:28 schreef Originele_Naam het volgende:
fuck de palastijnen met hun altijd zielig doen, het zijn zulke debiele mensen dat ze in hun eigen deel niet een regering hebben, maar 2 regeringen moeten hebben
Het zijn moslims, die Palestijnen. Hun 11e gebod is: Men voelt zich overal om gediscrimineerd.
Zo geschiedde
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_69524011
Ik las, lang geleden al weer, vlak nadat die sjeik uit zijn rolstoel was geschoten, een interview met een Israelische helikopterpiloot. Het was hem opgevallen, hoe er een scherpe grens was, met aan de ene kant groen en aan de andere kant grijs.
Waarmee ik maar zeggen wil: het grote verschil in waterverbruik valt niet te ontkennen.

Wat hij zich dan weer niet realiseerde was, dat een dergelijke scherpe grens alleen met heel veel moeite in stand gehouden kan worden.
pi_69524414
Het heeft niks met de hoeveelheid water te maken, wel met de manier waarop het wordt gebruikt, in Israël druppelen ze het water via een bevloeiing systeem, waardoor de grond vochtig blijft. de rest pleurt er hooguit een emmer water overheen, wat helemaal niet effectief is.

Hierbij speelt nog dat hele groepen er van uit gaan dat een hogere macht er wel voor zorgt, dit blijkbaar niet zo is maar niet willen zien hoeveel moeite de anderen erin steken.

Maar wel jaloers zijn
Poesje mauw
kom eens gauw
ik heb lek're melk voor jouw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')