Prijzenquote:Quick passes, using the space, triangles, double passes, depth, pausing, rhythm, I pass and I move, I help you, I look for you, I stop, I raise my head, I look and, above all, I open up the pitch.
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 02:11 schreef TheZapster het volgende:
Tjongejonge, krijgt elke speler van Barcelona nu een topic?
De echte toppers verdienen een topic ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 02:11 schreef TheZapster het volgende:
Waarom zou een van de beste spelers van de wereld geen topic mogen hebben?quote:Op donderdag 28 mei 2009 02:11 schreef TheZapster het volgende:
Topspelers verdienen gewoon een eigen topic.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:12 schreef TheClown1 het volgende:
kunnen we niet alle barca spelers in 1 topic mergen want dit is echt te belachelijk voor woorden om iedereen een eigen topic te geven
Nou, ik vind hem niet de eerste de beste hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 02:11 schreef TheZapster het volgende:
Dank Uquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Topspelers verdienen gewoon een eigen topic.
Open een Klaagbaak topic. Idioot.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:12 schreef TheClown1 het volgende:
kunnen we niet alle barca spelers in 1 topic mergen want dit is echt te belachelijk voor woorden om iedereen een eigen topic te geven
Inderdaad. Ik heb onbekende jeugdspelers van Feyenoord, die nog geen minuut in het eerste heeft gespeeld, een eigen topic zien krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:10 schreef navigator het volgende:
[..]
Open een Klaagbaak topic. Idioot.
Xavi is een van de beste spelers ter wereld. Dus is het eigenlijk belachelijk dat hij nu pas een eigen topic heeft!
met zo'n naam en kapsel verdien je dat ....quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb onbekende jeugdspelers van Feyenoord, die nog geen minuut in het eerste heeft gespeeld, een eigen topic zien krijgen.![]()
Kermit Erasmus #1
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:12 schreef TheClown1 het volgende:
Eens, maar op de één of andere manier krijgen aanvallers altijd die eer.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:37 schreef WeebI het volgende:
Had verkozen moeten worden tot beste speler van het seizoen.
Xavi en Iniesta waren genomineerd voor beste middenvelder.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:14 schreef RayMania het volgende:
Sowieso zijn die verkiezingen raar, want er worden nooit twee spelers van één club genomineerd.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:37 schreef WeebI het volgende:
Had verkozen moeten worden tot beste speler van het seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |